AleqV8
huviline
Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 4.2L V8
|
postitati 31.08.16 13:04
|
|
|
Audi A6 C5 Avant Elektri müstika
Tere kõigile.
Oleks abi vaja pealkirjas nimetatud isendi elektri müstika lahendamisel. Võimalik, et tegu on tüüp-veaga ja keegi on selle kadalipu läbi käinud.
Nimelt sai hiljuti ostetud auto, millel esines kaitse #14 probleem - aknad, laelambid ei tööta ning ekraan näitab "uksed lahti" teadet. Uue kaitsme
lisamine kulmineerus sekund hiljem kaitsme läbipõlemiseega.
Kiire Googeldamine viis nii kaugele, et eemaldasin juhi istme küljest tagaistuja jala valgustuse pirni, ning nüüd kaitse enam läbi ei löö, el. aknad
ja laelambid toimivad ning ka uste hoiatus on kustunud ning näitab individuaalsete uste avamist-sulgumist.
Sellega aga probleem ei lõppenud. Nüüd on kõik korras kuniks juhi istmele istun - peale mida süttib laetuli ning juhipoolse tagumise ukse teavitus, et
uks on avatud (kuigi ei ole). Kui kannika toolilt kergitan õhku, käitub auto, nagu uks oleks kinni pandud. Maha istudes jälle sama - "uks on lahti".
Jääb mulje nagu istme andur oleks tagumise ukse anduriga otse ühenduses vms..
Ühesõnaga, kui kellelgi on ideid või konkreetne info, millest selline kummaline anomaalia, oleks super tänulik abi eest
Parimat!
Mis kinni ei jää, see ilmselt quattro!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 31.08.16 13:15
|
|
|
Kõige tavalisem tüüpviga on see, et istmega on edasi tagasi piisavalt palju siiberdatud, et istmesse minev kaablipunt on põranda mati tasandilt
pudenema hakanud. Vahetad sellest kohast mingi jupi tervel pundil välja ja sae istmega jälle rõõmsalt ringi mingi aeg . Umbes sama juhtub uste ja luukide juhtmepundiga kui auto pole enam esimesest
noorusest.
Peale istumisel lihtsalt vajutatakse seda kimpu pisut allapoole ja kui kaablid ikka lahtiselt ilma isolatsioonita juba pundis, siis hakkabki igasugune
anomaalia pihta. Peamine, et tagumendi alt lõpuks leeki üles ei viska - püksid võib ära kärsatada .
Endal üks ehe näide, kus abielupaar, mees ~185cm, naine ~150cm, sõitsid kordamööda... arva ära, mitu korda aastas tuli sellel kimbul kaableid vahetada
.
|
|
|
AleqV8
huviline
Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 4.2L V8
|
postitati 31.08.16 13:24
|
|
|
Ahsoh. Sarnast teemat räägiti ka välismaistes foorumites, et võib miski kaabli katkemine vms olla. Aga see kõlab väga loogiliselt küll. Kumbaltpoolt
istet seda pundart leida võib, kas eest poolt või tagant? Või on ta üldse keskel? Ning kas sellele ligipääsuks tuleb iste maast lahti kakkuda või saab
ühele või teiselepoole lõppu vändates ka niisama ligi?
Sorry, et küsin, see mu esimene Audi, ei ole nende hingeeluga veel väga tuttav
Mis kinni ei jää, see ilmselt quattro!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.09.16 12:47
|
|
|
Suvaline link
internetiavarustest. Enda lammutamisel olnud isenditel jookseb see kaablipunt tavaliselt istme keskelt kuskilt põrandamati alt välja, aga oma silm
ja taskulamp on üldiselt täitsa abiks . Mina pole kunagi viitsinud seal all
kuidagi pusima hakata, iste välja ja asi tahe. Tagaistmel küürakil istumisest on pärast muidugi siiber küll .
|
|
|
AleqV8
huviline
Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 4.2L V8
|
postitati 04.09.16 11:56
|
|
|
Tänud, sellest on isegi kasu täitsa
Meanwhile, seiklused jätkuvad. Mõtlesin, et viskan siia üles, kui kellelgi sama jama, saab kohe ära testida ja aitab ajutiselt häda vastu. Peale pirni
eemaldamist juhi taga sõitja jalusest hakkasid asjad nagu toimima, kuid pidu ei jätkunud kauaks, peale iga sõidu lõppu ikka lööb kaitsme puruks.
Lisaks sellele vilgutab signa stabiilses rütmis (3minutit vaikus, 3 minutit ohukate vilgutamist) hääletut alarmi. Ilmselt siis samal põhjusel.
Kondasin siis natuke netis ringi, ning otsustasin proovida alternatiivi - Tõmbasin juhi istme all olevatest pistikutest kõige pisema mustavärvi otsiku
pesast välja, panin uue kaitsme..
Nüüd seis selline, et enam ei anna tagumise ukse lahtioleku teadet, laetuled ja aknad toimivad ja alarm ei vilguta enam. Asi seegi.
Loodame, et püsib normis senikaua, kuni leian aega iste välja võtta ja probleemi tuumikuni jõuda
Mis kinni ei jää, see ilmselt quattro!
|
|
|
|
|