kalahari
huviline
Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.16 14:42
|
|
|
1.9 tahmab ülearu
Tervist!
Käisin ülevaatusel, pikalt tuuritati ja mõõdeti kuid tahma oli igakord ülenormi. Mõõdud olid 3,25- 5,28 lubatud oli 3 ühikut.
Targad diislimehed oskavad ehk soovitada, mida katsetada proovida.
Masinaks Audi 80 1.9 55kw.
|
|
|
operax
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b7 3.0tdi
|
postitati 24.08.16 15:47
|
|
|
Prooviks võid egr-i pimedaks teha, küttefiltri ja/või õhufiltri vahetada kui pole ammu vahetanud. Võib ka lihtsalt puhtaks sõitmist tahta, maanteel
mingi maa kõrgema pööretega sõita.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.08.16 17:26
|
|
|
Rõhulekkeid soovitan kontrollida.
Ilmselt on sinna koer maetud.
|
|
|
|
kalahari
huviline
Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.16 17:48
|
|
|
Nii õhufiltri lasin õhuga puhtaks, egri pole kinni pannud. Turbo lõdvikut sai veidi kohendada koduste vahenditega. Visuaalselt tundus isegi et hakkas
rohkem tahmama.
Läksin pumba kallale, keerasin kütet koomale, kui enne kohapeal tuuri anda oli maapinnal korralik tahma ring, nüüd üsna õrnalt.
Küsiks sedapidi kas võin asja nii jätta, midagi kurja see mootorile ei tee?
|
|
|
varemax
huviline
Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008
|
postitati 24.08.16 18:58
|
|
|
Se tundejärgi sättimine pole ikka õige asi. Kõik võimalikud varjandid on pakutud,seega mõistlik oleks arvutiga asi ülevaadata.Kindlasti on pump
paigast ära nüüd.
Pole ka välistatu,et pihustid on otsakorral.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 24.08.16 21:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: varemax
Se tundejärgi sättimine pole ikka õige asi. Kõik võimalikud varjandid on pakutud,seega mõistlik oleks arvutiga asi ülevaadata.Kindlasti on pump
paigast ära nüüd.
Pole ka välistatu,et pihustid on otsakorral. |
Kui pihusti kuseb siis sinine suits. Must on põlematta kütus, hapniku vaene segu. Ega juhuslikult keegi ennem polnud pumba kallal käinud?
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
kalahari
huviline
Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.16 22:36
|
|
|
Täiesti süsimust suits. Selles pole aimugi mis eelmine omanik teinud on, ise pole seda autot just väga kaua omanud, esimene diisel kah näpimiseks.
Jäi mainimata et suits tuleb ikka kõrgematel pööretel, madalatel pööretel pole midagi näha.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.08.16 08:00
|
|
|
Rõhulekkeid kontrollitakse spets abinõuga, mitte lõdvikut kohendades.
Selle auto korda tegemine ja kontrollimine on täiesti triviaalne nende jaoks, kes mootorist midagi jagavad.
Kui kogemust ümmargune null ning rahanumbrit ka ei taha välja käia, siis soovitan natuke lugeda, kuidas asjad käivad.
Otsi netist "boost leak test" ning tee endale vajalik, et testida sisselaset. Muidugi antud auto on piisavalt lihtne, et suuremad probleemid näeb ka
silmaga ära.
Muidugi, kui pumpa on peale löödud varasemalt, siis peabki tahmama, aga seda tasuks arvutiga paika panna, mitte silma järgi.
|
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 25.08.16 11:39
|
|
|
55kw, kui on ikka õieti kirjutatud võimsus, siis seal pole ju juhtaju, ärge ära unustage et mõni selline vanem auto ka veel liikvel kus pole arvutiga
midagi teha.
Kui kütust maha keerasid siis läks jõuetumaks? EGR pane pimedaks, see võib ka väga vabalt ebatihe olla ja lekkida.
|
|
|
kalahari
huviline
Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.16 13:32
|
|
|
Täiesti õigus et 55kw, anduritest täiesti lage nii et arvutiga vaevalt miskit teha on Vaatasin et karteri tuulus oli päris tummist löga täis. Peale pumba maha keeramist on tunda küll võimsuse kadu, eriti kui turbo järel
pole, turbo järgi tuleb pole niivarajane aru saada et lahjem oleks.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.08.16 15:08
|
|
|
Võimalik, et pump oli lihtsalt liiga peal. Kui turbo-järgi võimsuse kadu ei tunne, siis ilmselt nii oligi. Käi lihtsalt uuesti ning peaksid läbi
saama.
Arvutiga saab nii palju teha, et lairiba andur külge panna ja vaadata, mis segu on täisgaasil ja spooli alas. Kuskile 1.1 peale spooli ala
reguleerida, siis peaks võimsus OK olema ning ülevaatusel probleeme ei tule.
|
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.16 19:34
|
|
|
Sellest õhufiltri puhastamisest pole kasu kui see must on, osta uus.
Oli just sama asi, enne ülevastust puhastasin kompressoriga ja näit üle normi, ostsin uue filtri ja näit langes peaaegu poole võrra.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 25.08.16 20:41
|
|
|
Loomulikult olukorrad võivad erinevad olla, aga tuttav pani mingit lisandit kütusele hulka ja ka sõitis 15-20 minutit 3000 pöördega ringi ja pärast
olid näidud head. Ilmselt toimib see sel juhul kui midagi totaalselt paigast ära pole, lihtsalt madalate pööretega löristamisest on väljalaskesse
palju tahma kogunenud. Üks keskmise suurusega sõiduauto diiselmootor tegelikult ikkagi alla 2000 rpm saada ei taha pideval sõidul.
|
|
|
kalahari
huviline
Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.16 11:15
|
|
|
No nii, täna käisin uuesti ülevaatusel. Pump oli mahakeeratud, egr pimedaks tehtud ja kohale veeresin ka suht rahuliku sõiduga ning näiduks sain 1.8
ühikut.
Tänud kõigile kes vähegi viitsis kirjutada midagi siia
|
|
|