Lehekülgi: 1 2 |
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 26.08.16 04:28
|
|
|
Mäletan sellest ajast kui EEK oli kasutusel, siis oli 16000 või 18000 EEK, tehase taastatud vist.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 26.08.16 05:44
|
|
|
Siis maksis B5 esisillakomplekt ka nii palju Nüüd aeg edasi läinud.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.08.16 21:39
|
|
|
Täna mõtlesime, et teeme kiire remondi ja vahetame madalduse ära kuna üks vedru tagant surnud. Hakkasime siis lammutama ja kuna kaasa olid tulnud ka
uued sillatala puksid siis sai hakatud ka neid vahetama. Kui juba püstak käes siis tuli välja, et nii pea see päeva ei lõppe. Esimesed sharniirid
läbi, rooliotsad läbi ja juhipoolne kõver. Kiirelt poodi uute juppide järgi. Millegipärast oli juhipoolne tagumine sillatala polt täiesti kinni jäänd
ja tuli see läbi lõigata. Siis selgus, et kaasa saadud uus puks on praaks ja seda pole võimalik sinna panna. Kiirelt sai sebitud uus puks asemele ja
kuna polti polnud kuskilt saada siis laenasin enda c4 alt selle. Kuna kuulutuses oli kirjas, et madaldus vedrud tulevad kaasa ja all originaalid siis
hakkasime neid vahetama aga kui hakkasin teisi vedrusi vaatama siis oli näha, et need sedaani tagumised vedrud. Omanikule kõne ja tema väitis, et tal
olla need ees olnud ja muud ei tea midagi. Eks mõnel sõbral oli neid rohkem vaja. Õnneks oli Tanel just Iffi käest saanud esimesed madaldus vedrud ja
sai need asemele toodud, et auto kokku saaks. Homme jätkab seda remonti kuna vaja veel vahetada rooliotsade poldid millest reguleeritakse ja ka
veepump.
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 29.08.16 09:47
|
|
|
Vahepeal sai jätkatud remonti ja vahetatud sai: veepump, geneka rihm, tagumine p. rattalaager, roolivarda regulljunnid ja sild sai ka silmajärgi paika
aetud kuni stendi saab minna. Hetkel siis peaks terve mootor ilusti puhas ja lekkevaba olema. Rattalaagri vahetusest midagi kas polnud sest undamine
tuleb hoopis diffrist. Eile õhtul otsustas auto, et ta ei taha käima minna, põhjuseks süüteluku põhja pistik ei olnud korralikult kinni. Tegemist
jagub veel küllaga niiet teema otsa ei tohiks saada. Lisan ühe klõpsu ka
mis tegin, närvid olid sellest sillaremondist nii läbi et rohkem pilte ei jõudnud teha.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 07.09.16 18:04
|
|
|
Auto hakkas üle jõu käima, et juba müügikuulutus valmis vorbitud ?
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 12.09.16 15:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Auto hakkas üle jõu käima, et juba müügikuulutus valmis vorbitud ? |
Ei ole midagi üle jõu hakanud käima. Aga müügis on sellepärast, et soov on midagi uut osta. Ja see pole küll kellegi asi kas raha sai auto jaoks otsa
või ei.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 12.09.16 18:51
|
|
|
Pole hullu midagi, ei ole vaja sädemeid pilduda. Küsimus oli argumenteeritud lihtsalt kuna tegu hea sõbra autoga ja tean autost nii mõndagi. Lootsin
sisimas head arenevat teemat ning hoolsat omanikku. Seepärast pole põhjust erutumiseks
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
ToomasR
huviline
Registreerunud 15.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 4.2 V8 ja tühjad pihud.
|
postitati 13.09.16 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Pole hullu midagi, ei ole vaja sädemeid pilduda. Küsimus oli argumenteeritud lihtsalt kuna tegu hea sõbra autoga ja tean autost nii mõndagi. Lootsin
sisimas head arenevat teemat ning hoolsat omanikku. Seepärast pole põhjust erutumiseks |
Hetkeseisuga kui lähipäevil ära ei osteta siis jääb talveks alles. Pole sädemeid pilduma hakanud.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 15.09.16 19:25
|
|
|
Su veljed sain ka Tallinnast kätte. Midagi pole teha, It's a small World. Loodan, et saad oma madalseisu ja motipuudusehetkest üle ja jääb sul alles.
Usu mind, pärast kirud kaua, kui ära müüd.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 16.09.16 05:59
|
|
|
Eino ja kui ikka kindel soov müüa, siis müüdki talvepoole. Usu mind. Nagu talverhvide vahetusega, ärkavad inimsed ka neliku sooviga just siis, kui
lund näevad. Enne on kõik ilus ja tore
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 16.09.16 06:24
|
|
|
Kuule. Kui vähegi kannatab, siis mitte müüa. Neil autodel on alati mingi remont teha, mis nt rahagi ei küsi. Lihtsalt nokitseda siit-sealt asjade
kallal, millele muidu vbla tähelepanu ei pööraks. Ja ära kuula neid "sai raha otsa vä, et juba müügis" määgimisi. Üks hetk on need inimesed ka oma
elus mingi sita sees ja saavad sama palga. Või siis täpselt nagu Püstolett
mainis, oota lumi ära, saad parema hinnagi.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 16.09.16 06:44
|
|
|
Selle auto eluolu on muutunud peale sõbra käest lahkumist 2-3 korda ja kui teemat nägin, mõtlesin, et nüüd tulebki see omanik, kes temast uue teeb.
Miks ma nii mõtlesin? Kahjuks on lihtsalt nende autode saatus väheste kanda ja tuleb vaid pöidlaid hoida, et nende eksemplaride arv ei kahaneks
(kuuene manuaal AAN). Seepärast mõtlesingi, et alles tuli autost teema ja ühel hetkel müügikuulutus. See on väärtus, mis kasvab ja millest on
sõidumõnu ka uute ees. Loodetavasti sõnastasin mõtte paremini.
S6 statistika 2016:
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 16.09.16 09:29
|
|
|
Väärtuse tõusmine on ka siinkohal selline küsitav mõiste. Kui vaadata viimaste aastate turgu nende autode puhul, siis pigem räägime ikka hinna
hoidmisest kui tõusmisest.
Vana väsinud S6 ostmine igapäeva autoks on kahe otsaga asi. Tore on, kui meeldib iga nädal korra kapoti all toimetada, kuid kui ei, siis tõesti targem
minna lasta. Igale oma.
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 16.09.16 13:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siimuu
Väärtuse tõusmine on ka siinkohal selline küsitav mõiste. Kui vaadata viimaste aastate turgu nende autode puhul, siis pigem räägime ikka hinna
hoidmisest kui tõusmisest.
Vana väsinud S6 ostmine igapäeva autoks on kahe otsaga asi. Tore on, kui meeldib iga nädal korra kapoti all toimetada, kuid kui ei, siis tõesti targem
minna lasta. Igale oma. |
Vaidlen tugevalt vastu. Kolm aastat igapäevaauto olnud ning teinud seejuures vaid tavahooldusi. On olnud ka paar üllatust kuid iga nädal küll kapoti
alla ronima ei pea. Varuosad üldjoones ei ole ka teab kui kallid, keredetailide leidmine on vaid paras peavalu.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 16.09.16 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Kuule. Kui vähegi kannatab, siis mitte müüa. Neil autodel on alati mingi remont teha, mis nt rahagi ei küsi. Lihtsalt nokitseda siit-sealt asjade
kallal, millele muidu vbla tähelepanu ei pööraks. Ja ära kuula neid "sai raha otsa vä, et juba müügis" määgimisi. Üks hetk on need inimesed ka oma
elus mingi sita sees ja saavad sama palga. Või siis täpselt nagu Püstolett
mainis, oota lumi ära, saad parema hinnagi. | ÄRA MINGIL
JUHUL KUULA NEID RAHAGA VIRISEJAID NAD EI OSKA VÕTIT KÄES HOIDA JA HÄBENEVAD ET MAKSAVAD OMA uue servise sponsori ajutiste juppide eest sinu auto
hinda ja autot vöi kestvust nad ikka ei saa,
Sinul aga on auto mis kestab igavesti,
MINA söidan sellise S audiga juba alates aastast 1993 oktoober ja tänaseni ja ei taha nähagi uusi servise sponsoreid , mis sobivad vaid ilueedidele
ja pole enamus asjadeks võimelised milleks on võimeline see AUDI S.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 16.09.16 20:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siimuu
Väärtuse tõusmine on ka siinkohal selline küsitav mõiste. Kui vaadata viimaste aastate turgu nende autode puhul, siis pigem räägime ikka hinna
hoidmisest kui tõusmisest.
Vana väsinud S6 ostmine igapäeva autoks on kahe otsaga asi. Tore on, kui meeldib iga nädal korra kapoti all toimetada, kuid kui ei, siis tõesti targem
minna lasta. Igale oma. |
Kui auto on enam-vähemgi korras ja hooldatud, siis c4 on ka vana masinana väga töökindel. Ma viimati tegin oma s-ile suurema hoolduse 2015 aasta
juunis ja peale seda midagi teinud ei ole. Libeda aja kasutasin põhimõtteliselt igapäeva sõidukina ja mingit hellitamist minu autod kunagi näinud ei
ole.
Mingil põhjusel (kuna meeldib autodega tegeleda), on välja kujunenud tutvusringkond, kes oma sõidukitega minu juures remondis ja hoolduses käivad.
Julgen väita, et c4 on väga kindel sõiduk, kui hooldused vähegi korrektselt tehtud on.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 21.11.16 18:21
|
|
|
Selle teema võib lukku panna kuna auto vahetas omaniku
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |