Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 2.5 BAU 132kw hommikune käivitus väga pikk. (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 6419)
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 22.08.16 18:04 Tsiteeri


Olen siis vahepeal ka aku ära lasknud kontrollida akukeskuses ja viimasepeal aku pidavat olema. Võtsin aku maha ja laadisin ära kaasaegse laadiaga, nii et ka 24h peale laadimist oli testri järgi 12.7v ees.
Hommikul ketrad ikka nii et toorest hoov täis kui käima hüppab. Juhul kui jahedam hommik, et kas või korraks küünlaid paneb, siis lendab laksust käima.
Kuna seda süüte teemat on palju siin puhutud, siis palun öelge kuidas seda kontrollida saan? Viskan VCDS-i käima, mida ja kust vaatama pean?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lzv8q
huviline



Registreerunud 04.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Renault 21 turbo; Jeep Grand Cherokee; Peugeot 405 Mi16x4; Mazda RX-8; Audi Allroad 3,0 TFSI

postitati 22.08.16 20:23 Tsiteeri


Siin siis väike õpetus

http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 25.08.16 03:50 Tsiteeri


On, aga mitte v6 kohta. Kanal 004 -> basic settings
Seal vahetub late / early mingi 10sekundi vahel.
Süüde vaadatakse late kohapealt järgmiste arvudega:
"Late - 1-2kraadi ATDC - 100% duty cycle" on õiges kohas olev süüte nurk.


Tsitaat:
Originally posted by lzv8q
Siin siis väike õpetus

http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Pontsik
huviline



Registreerunud 13.05.13
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.16 21:05 Tsiteeri


Kõrgsurve pumba kiirusandur on ära sul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 26.08.16 09:19 Tsiteeri


Vaatasin sooja mootoriga, aga numbrid on siis LATE ajal: 4.4 ATDC ja 100.2% duty

Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
On, aga mitte v6 kohta. Kanal 004 -> basic settings
Seal vahetub late / early mingi 10sekundi vahel.
Süüde vaadatakse late kohapealt järgmiste arvudega:
"Late - 1-2kraadi ATDC - 100% duty cycle" on õiges kohas olev süüte nurk.


Tsitaat:
Originally posted by lzv8q
Siin siis väike õpetus

http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 26.08.16 12:57 Tsiteeri


Keera kolm kraadi varajasemale; 4.4atdc -> 1.4atdc. Pumba rihma rullikult lased kolm poltti lõdvemaks ja keerad pumba hoorattast paremale nõksu võrra. Kolm poltti kinni ja vaatad arvutiga mida late näitab.
Soome keelne juhend mul on, aga no pildi järgi näed enamvähem.


http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/pumpun_ajoitus.gif

Tsitaat:
Originally posted by hann12
Vaatasin sooja mootoriga, aga numbrid on siis LATE ajal: 4.4 ATDC ja 100.2% duty



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 26.08.16 13:50 Tsiteeri


Palju see 3 kraadi reaalselt asja parandada võiks?
Vahetasin oma autol hiljuti rihmad, jäi ka arvutiga vaadates 3-4 kraadi ATDC, ei viitsinud päris õigeks timmida. Hommikul nüüd ketrab 2-3 sekundit enne käivitumist, varem läks paremini käima kui õigesti mäletan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 26.08.16 14:04 Tsiteeri


Vahe on tegelt päris suur sooja mootoriga. Külma mootoriga tuleb rohkem kütet peale (+talvel küünlad), et läheb kohe käima. Ise olen enda mootorites alati enamvähem nulli keeranud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KristjanE
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3Q

postitati 26.08.16 17:45 Tsiteeri


Enda hitleril oli sama värk, külmalt käivitus 2-3sekundit, keerasin süüte paika ja mure kadunud. Umbes 15 minti tööd ja katsetamist ja isegi pole vaja autot kuskile tõstuki peale ajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.16 19:52 Tsiteeri


Teil küünlaid võtab praeguste ilmadega järgi hommikul?
Enda 132kw ei võta, samas üks 110kw seisab siin ja too võtab küll koguaeg külmalt küünlad järgi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 26.08.16 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Teil küünlaid võtab praeguste ilmadega järgi hommikul?
Enda 132kw ei võta, samas üks 110kw seisab siin ja too võtab küll koguaeg külmalt küünlad järgi.


Mul kuidas kunagi, vahest hommikul +13 ei võta, aga näiteks keset päeva +16 võtab , (anomaalia) ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 27.08.16 02:20 Tsiteeri


Küünlad võtab alati taha, oleneb ainult, kui kauaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 27.08.16 06:53 Tsiteeri


Mul oli muidu küünalde relee klõpsu kohe kuulda, nüüd vaikus. Pole arvutiga ka veel kontrollinud muidugi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 05.09.16 17:53 Tsiteeri


Tundub, et viga oligi vale süüde.

Sai nüüd käidud ära kohas, kus vahetati rihmad ja lasin tüüpidel süüte paika panna ja passisin ise peale et LATE jäi 4.4 asemel 1.
Nüüd tundub mure olevat lahendatud. Lasin autol seista paar tundi, et küünalde tuli vaid vilksas ja lendas väga hästi käima.
Kasulikku lugemist kah saab siit. Kui süüde on nii natuke mööda, et viga ka veel üles ei viska ja kõik justkui toimib. Loodan et nii mõnigi saab tänu sellele teemale oma autole parema hingamise ja käivitumise.
Tänan kõiki abi eest ja heade ideede eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]