Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
postitati 27.07.16 16:46
2.5tdi r5 veepump
Mitte ükski varuosa pood ei oska mulle põhjendada miks pakutakse AEL ja AAT-le kahte tüüpi veepumpasid 20hammast vs 18hamamst, mis moodi neid tehasest
peale pandi. Ehks siin keegi tark oskab vastata.
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
postitati 30.07.16 22:17
Puusalt pakkudes, A100 aat-l on hammasrihm ju pikem, äkki oli 1 rullik isegi rohkem.
A6 aat/ael on ainult pingutusrullik ja veepump. Rihm oli kindlasti lühem, ilmselt sealt tuleb see veepumba erinevud ka?
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Algselt postitas: yrks
Puusalt pakkudes, A100 aat-l on hammasrihm ju pikem, äkki oli 1 rullik isegi rohkem.
A6 aat/ael on ainult pingutusrullik ja veepump. Rihm oli kindlasti lühem, ilmselt sealt tuleb see veepumba erinevud ka?
Rullikut rohkem pole, erinevus vist pigem pumba rihmarattas.
Esialgne versioon oli 20 hambaga, uuendatud aga 18 hambaga.
Kui teha emb-kumb asendus, siis tuleks nukaratast veits seadistada.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]