Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi S4 summuti. (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 4828)
markus4
huviline



Registreerunud 12.05.16
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 08:32 Tsiteeri
Audi S4 summuti.



Tere,

Lugu selline, et katalüsaatori sõelad läbi ja oleks vaja uut summutit.
Olen otsinud ja uurinud, kuid kasutatud varuosade saadavus üsna napp.

Keegi oskab soovitada summutit, mis sinna sobiks. Äkki mõne teise aastajärgu oma või mõne muu mootoriga mudelilt. Tarvis oleks koos katalüsaatoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 08:42 Tsiteeri


Kui sul autol katalüsaatorid läbi, siis miks sul uut summutit vaja on? Otsi uued katalüsaatorid ja jäta vana summuti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 21.07.16 08:44 Tsiteeri


Vanad katid vahelt välja lõigata ja uued B-osa katid vahele keevitada.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.07.16 09:28 Tsiteeri


Mis see tähendab, katil sõelad läbi? Katil on keraamika sees, sumpsil on sõelad.

1. Kas füüsiliselt katki, keraamika istub risti ja koliseb?
2. Või ei tee enam oma tööd, s.o. effektiivsus on langenud?

Kui esimene juhus, siis muidugi. Uus (või kasutatud korralik originaal, mis on veel parem) alla ja korras.
B-osaga vblla ülevaatusel peab sipsa tuuritama ja punaseks ajama, et tööle hakkaks, aga üldiselt saab kah hakkama.

Teisel juhul peaks kindlasti uurima, mis on põhjus, et nii juhtus. Mõni küünal peetis, küttesegu üle mõistuse vale, õlikulu kohutavalt suur vms. Ega kat üldiselt ei lähe asja eest teist taga pekki. (mu autol 600t sõitnud ja originaal küljes)
Kui viga ei kõrvalda, lendavad uued ju uuesti samal põhjusel metsa.

P.S. Kui on lihtsalt sodi täis, siis nooruses kunagi ammu olen ka näinud, kuidas neid pestakse. Leotuse ja survekaga. Ja on ka ülevaatuselt ametlikult läbi saadud. Aga see on selline juhusevärk rohkem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markus4
huviline



Registreerunud 12.05.16
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 14:00 Tsiteeri


Tere,

Võimalik et väljendasin end pisut valesti. Aga igatahes summutiga on mingit porri tehtud veidi.
Sõelad pidid läbi olema omadega summutis. Väljendub see järgmiselt: pööretel 1600-2000 tekib vibratsioon.

Ma pole kindel, kas on mõtet vahetada mingi teatud osa, sest seal ristipõiki keevitatud mingi toru vahele.
Lisaks lambda on tõstetud valele kohale ja mootorituli põleb. Ühesõnaga seda parandada osa vahetamisega ei oleks vast mõtet pikemas perspetiivis. Üks tagapütt istub ka pisut kehvasti all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.07.16 14:23 Tsiteeri


Omavahel öeldes: olgu summuti ükskõik, kui läbi, mingit mootori vibratsiooni see ei tekita.
Ainult löriseb valjemini.

Aga kui mõni pubekas on sinna omasttarust rallisumpsi aretanud, siis on nagunii selge - kõik vanarauda ja korralik asi alla.
Vanasti tegi neid ntx. sumpsimees.ee, küll praegu leidub samuti pädevaid summutikunstnikke.
Kui poest uut kasvõi B osa osta ei ole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 21.07.16 18:59 Tsiteeri


Oleks tasunud ära ka märkida, et mis S4-ga on tegemist. On ju neid omajagu juba: C4 2.2T/4.2, B5 2.7BiT, B6 4.2, B7 4.2 ja B8 3.0TFSI. Esimese kahega ehk läheb tõesti raskeks juppide leidmisel vanuse tõttu, aga B6 ja B7 sisuliselt sama, seega valik laiem ja B8 peaks veel nii uus olema, et peaks ju juppe saada olema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markus4
huviline



Registreerunud 12.05.16
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.16 10:21 Tsiteeri


Jah B6 kerega see S4.
Ma käisin ühe pädeva mehaaniku juures, ütles et vibratsioon tekib mingite sõelade pärast kuna lahti loksunud.
Püüan, üht varuosa kätte saada tartust, kus üks punane avant s4.
Samas piltide põhjal pindmist roostet pisut oli, aga uue tegemine maksab ca 1000 €.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Retro
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2xVW

postitati 22.07.16 18:41 Tsiteeri


See vibra on mul ka, aga ainult kohapeal pöördeid hoides. Ja see oli nii enne, kui pärast tagapüttide eemaldamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.07.16 06:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markus4

Ma käisin ühe pädeva mehaaniku juures, ütles et vibratsioon tekib mingite sõelade pärast kuna lahti loksunud.


Vaheta see "pädev mehaanik" normaalse ja tavalise autot tundva inimese vastu välja, siis ehk ei pea umbropsu osasid ka vahetama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markus4
huviline



Registreerunud 12.05.16
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.16 10:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: markus4

Ma käisin ühe pädeva mehaaniku juures, ütles et vibratsioon tekib mingite sõelade pärast kuna lahti loksunud.


Vaheta see "pädev mehaanik" normaalse ja tavalise autot tundva inimese vastu välja, siis ehk ei pea umbropsu osasid ka vahetama.


Keda soovitaksite Tallinnas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 26.07.16 11:24 Tsiteeri


Ma saan aidata alates väljalaskest, kuni mootoriajust tagumiste lambdade välja kirjutamiseni.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/12622158_1027815780589803_3672256939948624393_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 55.4% - SQL: 44.6%]