Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A3, rooli märgutuli (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 2426)
Max30
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.16 12:20 Tsiteeri
Audi A3, rooli märgutuli



Tere, kas keegi oskab aidata, probleem tekkis, kui sai käidud Audi A3, 2007, 2.0 ben. Roolilati vaheuses( elektooniline) , nimelt peale uue taastatud lati paigaldust jäi põlema armatuuris orandz rooli tuli ja nad ei saanud oma bosch diagnostikaga kustutada, seda kustutada. Ütles, et rooli asendi anduri viga.
Oskab keegi aidata, kas seda vaja mingi tehase diagnostikaga autoga tuttavaks tegema.
Ettetänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 20.07.16 13:07 Tsiteeri


Kas rooli ühte ja teise otsa lappamine ja siis aeglasel kiirusel edasisõit ~10m tehti? Kui ei, siis tasub elektrilise lati otsade õppimine ära teha.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A3_(8P)_Steering_Assist#Steering_Limit_Stop_Adaptation


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 20.07.16 16:48 Tsiteeri


Nende el. lattidega ongi paras keemia.
Kas need, kes vahetasid, tegid selleks ka mingi kirjaliku pakkumise? Kui jah, siis läeb ju vigade kustutamine Audis nende kulult, kuna nad ei saanud oma tööga hakkama.
Kui ei, siis on kanakaka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Max30
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.16 17:02 Tsiteeri


Seda linki ta mul millegi pärast ei ava, aga selle õpetuse järgi kahjuks tuli ei kustunud 😢


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.07.16 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Max30
Seda linki ta mul millegi pärast ei ava, aga selle õpetuse järgi kahjuks tuli ei kustunud 😢

Oleksid lingi terves tükis koppinud, oleksid näinud.
Aga jah, isegi kui aku juhe maas käib, viskab selle rooli tulukese põlema. Mu VW-l siiani see õpetuse järgi toimimine on aidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Max30
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.16 17:21 Tsiteeri


Äkk mingi pistik kehvasti ühendatud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
praanik86
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.2Q

postitati 21.07.16 05:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Max30
Seda linki ta mul millegi pärast ei ava, aga selle õpetuse järgi kahjuks tuli ei kustunud 😢


Mitu korda proovisid? Kirjas, et kui 10sek pausidega ei toimi siis proovida pikemate pausidega. Kui ka siis abi pole tuleks ikka töökoja poole tagasi pöörduda ja neil lasta uuesti üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Max30
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 06:24 Tsiteeri


Kas see on üldse mõistlik jutt, et taastatud elektroonilise latti vaja spets esinduse diagnostikaga autole tutavaks teha või see ikka jama jutt ning hoopis muu jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.07.16 07:27 Tsiteeri


Ei ole jama jutt ja üldiselt, need, kes vahetavad neid, teavad seda.
Ja ükskord ma olen näinud ka juhtumit, kus esindus ei saa asja tööle.

Pealegi, pole sa maininud, miks latt üldse vahetusse läks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Max30
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 07:49 Tsiteeri


Nüüd käisin nn audihoolduses diagnostis ja ütlesid, et asndianduri viga ja seda praegu kustutada ei saa, vaja lahti võtta ja vaadata (u 4h tööd :), miks see viga näitab. Mis seal nihu võis minna, et ta anduri viga hakkas näitama.
Latt sai lastud vahetatud kuna kolks oli sees, nüüd kolks vähemalt kadunud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.07.16 08:08 Tsiteeri


Võta Revalist teine pakkumine nii diagnostile kui pärast veaselgitusele/remondile ning käi embas kumbas ära.
Üldiselt esindus üle 2h veaselgitusele kulutada ei tohiks.

Aga praegu ju ei tea keegi, mis jama see lati vahetaja seal orkunnida võis.

Aga iseenest kas kõik keerab, töötab, võimendab?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 08:35 Tsiteeri


See auto on oma elektriga piisavalt lihtne, et mitte korda saada.

Kus on antud autol rooliandur, latis sees või samba küljes?
Kui samba küljes, siis paneks kristallkuuli panuse selle peale et rool on 360kraadi valesti küljes :)


Üleüldse võiks mõne veakoodi anda, et edasi mõelda. Kui huvi siis võta minuga PM teel ühendust ja annan mõne Tallinna tuttava kontakti, kes reaalselt sulle oskab infot selle vea kohta öelda ka tunniga, mitte nelja tunniga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
beasty
huviline



Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 08:51 Tsiteeri


Olen ka seda meelt ,et roolisammas ja latt omavahel 360 kraadi nihkes. Kui eelnevalt on proovitud kalibreerida,kodeerida õigesti ja see pole tulemit andnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 21.07.16 09:00 Tsiteeri


Palun selgitage kuida saab rool olla 360 kraadi nihkes? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Palun selgitage kuida saab rool olla 360 kraadi nihkes? :)


Kui roolilati küljest samba võll eemaldada ja siis kui keegi rooli keerab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.07.16 09:16 Tsiteeri


No miks nihkes ei saa olla, kui latt võeti maha ja rooli keskasendisse ei lukustatud. (vajus vahepeal kummalegi poole ära ja keerati ring juurde, mitte tagasi)

Sellisel juhul lendab ka airbägi lint tavaliselt tükkideks.

Aga ma ei usu, et need lativahetaja niiii lollid olid, see on pisut uskumatu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 21.07.16 09:41 Tsiteeri


Aga kui see lint lahti võtta, siis kuidas see auto teab, et rooli 360 kraadi keeratud on? Ma saan aru, et teoreetiliselt võib olla olukord, et roolilatt ja rool on 360 kraadi nihkes aga kuidas see olukord reaalselt võimalik on? Võtan rooli lahti, keeran seda 360 kraadi (täpselt sama asend nagu enne) ja panen selle tagasi auto külge. Kuidas auto teab, et ma vahepeal rooli 360 kraadi keerasin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
beasty
huviline



Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 09:58 Tsiteeri


Autol keeratakse rool otse ja pannakse lukku näiteks. Vahetatakse latt ära ja pannakse latt suvaliselt tagasi samba otsa või enam vähem otse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 14:32 Tsiteeri


Kuidagi see süsteem aru saab, et rool 360kraadi nihkes isegi kui vool väljas. Kas muutub roolilindi offsett või midagi sellist.

Nagu ütlesin, siis alustaks ikkagi veakoodidest või pädevamast diagnostist.
Õnneks airbagi lint mõnedel mudelitel on piisavalt pikk tehtud ja kannatab ka ühte tiiru valesti paigaldust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Max30
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 15:41 Tsiteeri


Ise eile omalugejaga sain sellise veakoodi nagu 01309, see ainuke viga oli.
Muide kas see asendiandur asub selle lati küljes? Kui nii, siis võib see seal vigane olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 16:29 Tsiteeri


01309 on J500-ga seotud viga. Vaja on vaadata ka veakoodi laiendit (Implausible Signal, No Communication, Faulty).
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01309
J500 juhtmoodul on lati küljes.
SERVICE A3

http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_11990.html
http://autoholding.net/669_hodovaya_chast_Audi_AIII_Sportback.html
http://www.audi-portal.com/pic/all/A48-10498.jpg


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.16 20:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Max30
Ise eile omalugejaga sain sellise veakoodi nagu 01309, see ainuke viga oli.
Muide kas see asendiandur asub selle lati küljes? Kui nii, siis võib see seal vigane olla.


Viga, mis ilma laiendita tähendab alates vigasest roolilatist kuni vale codinguni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 21.07.16 21:25 Tsiteeri


Võiks küsida ka nii, et milline oli vana ja milline on uue lati varuosakood, nii nagu diagnostikaseade seda näeb? Kas vana algas 1K1 ja uus algab 1K0 ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Max30
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.16 05:19 Tsiteeri


Mõlemal 1k1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Max30
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.16 11:54 Tsiteeri


Probleem lahendatud, tänan hr Jaaskat ja tema sõpra, kes probleemi lahendasid, nimelt oli vaja lihtsalt tunda asja ja seadistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]