Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Pikk käivitus audi a6 c6. 3.0 tdi (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3816)
feel15
huviline



Registreerunud 21.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.16 17:31 Tsiteeri
Pikk käivitus audi a6 c6. 3.0 tdi



Pikalt käivitub. video pealt näha.Vahest läheb paremini.Vahest halvemini.Keegi oskab midagi öelda ei anna ühtegi vea teadet ka ei anna.Selline tunne et kütuse survet ei saa ülesse.
http://sendvid.com/2b9sx9pq


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.16 17:50 Tsiteeri


Alusta kõrgsurvepumba rihma kontrollist,et see korras oleks. Edasi peab vist arvutiga mõni teadjamees vaatama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
feel15
huviline



Registreerunud 21.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.16 10:51 Tsiteeri


Rihm oli küll terve


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.16 11:11 Tsiteeri


Edasi pihusti näidud arvutiga.
Samas pumba või lati rõhu andur võib jamada. Ega sellised vead vist veateadet ei näita ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 18.07.16 02:48 Tsiteeri


Ennem, kui asi keeruliseks ajada, vaheta kütusefiltri peal olev klapp välja. Tavaliselt tehakse see väike liigutus viimasena, tee sina esimesena ja hoia palju raha kokku. ;)
Isegi kui viga pole selles, oled targem ikkagi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
feel15
huviline



Registreerunud 21.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.16 02:48 Tsiteeri


Nii nüüd siis auto ei käivitu. kui pihusti tagasivool kinni suruda siis läheb käima.Et siis ikka pihustid stendi jne.Huvi pärast et mitu pihustid võib rivist väljas olla kui auto enam ei käivitu.piisab juba ühest v rohkemast.Pean seda silmas et tagasivool suur ja ei saavuta õiget rõhku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 24.07.16 07:36 Tsiteeri


Valmista ennast vaimselt ette kõigi 6 vahetamiseks.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 24.07.16 10:20 Tsiteeri


Ma ei usu elu sees, et kõik 6 pihustit on omavahel kokku leppinud, et nüüd läeme korraga peeti.
Nad on küll targad, aga mitte nii osavad omavahel suhtlema...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 24.07.16 11:20 Tsiteeri


Juhul kui on häda pihustites ja need stendi peaks jõudma, siis mina panustan et vahetada on neid vaja rohkem kui üks.

Ja see 1-2 kaupa vahetamine on ka pigem "müügiauto" teema.

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Minu arusaam asjast on et tohib. Ainult soovitatavalt uute vastu. Asi selles, et "korras" kasutatud pihustid paigaldades ja ajule tuttavaks tehes hakatakse neid juhtima nagu uusi, mis pole õige. Kodeerimata jätta pole ka õige. Seepärast on parim lahendus siiski kõik uued pihustid kui vanad õhtal, kodeerida, ning nautida sõitu, mitte maadelda erinevate DPF jne. probleemidega..



https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 24.07.16 12:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: feel15
Nii nüüd siis auto ei käivitu. kui pihusti tagasivool kinni suruda siis läheb käima.Et siis ikka pihustid stendi jne.Huvi pärast et mitu pihustid võib rivist väljas olla kui auto enam ei käivitu.piisab juba ühest v rohkemast.Pean seda silmas et tagasivool suur ja ei saavuta õiget rõhku.


Tõsta esimene pihusti näiteks teisega ringi ja vaata, kas käivitub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.07.16 11:53 Tsiteeri


Mida see ringi tõstmine andma peaks?
Latt on ju ühine neil, kui tagasivool liiga suur on, siis on ta ka ringi tõstes täpselt sama suur.

Tegelikult võib probleem vabalt ka kõrgsurvepumbas või ühes kahest klapist olla (üks lati küljes, teine pumba küljes).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 25.07.16 13:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mida see ringi tõstmine andma peaks?
Latt on ju ühine neil, kui tagasivool liiga suur on, siis on ta ka ringi tõstes täpselt sama suur.

Tegelikult võib probleem vabalt ka kõrgsurvepumbas või ühes kahest klapist olla (üks lati küljes, teine pumba küljes).


Ei tea, aga siin foorumiski olnud paar autot, kellel aidanud. Oma silmaga nähtud-tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
feel15
huviline



Registreerunud 21.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.16 17:22 Tsiteeri


Kuidas reili peal survet kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.08.16 19:18 Tsiteeri


Mis siis tehtud sai vahepeal, kas pihustid kontrollitud stendis?
Kütuserõhku saad põhimõtteliselt arvutiga vaadata, pead lihtsalt teadma, et palju peab olema minimaalselt käivitumiseks. Kui kahtlustada liigset tagasivoolu mõnest pihustist, siis üks variant on neid ühekaupa tagant ühendada, panna latist tulevad torud pimedaks sobivate vahenditega. Mingi test on ka rõhuregulaatori kontrollimiseks, täpsemalt ei mäleta peast, ElsaWin-is on kirjas see.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]