erki226
huviline
Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1994
|
postitati 11.07.16 11:32
|
|
|
Audi a6 2.6 c4 geneka kohta mõni küsimus
Tere! Kas siin ka mõni geneka spetsialist on? Tekkis paar küsimust kontrollimise kohta. Nimelt vahetasin oma päevinäinud genekal ära harjad
.e.pingeregulaatori ja ankru küljes olevad kontaktrõngad.Enne vahetust unustasin testriga takistused mõõta.Peale vahetust, sai kontrollimõttes tester
peale visatud ja kahe kontaktrõnga vahel oli takistus olemas.Siit ka küsimus,et ilmselt nii peabki olema?Tegemist ju mähise otstega.Kontaktrõngaste ja
ankru võlli vahel puudus takistus.Peaks jällegi õige olema,kuna võll peab olema mähisest eraldatud.Kinnitage minu teooria,või lükake ümber,kes teab.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.16 11:37
|
|
|
Kõik õige.
Kontaktrõngad ei tohi viskama jääda.
|
|
|
erki226
huviline
Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1994
|
postitati 11.07.16 11:39
|
|
|
Aga kui jäävad,ega sellega midagi siis ju teha pole,või on?
|
|
|
erki226
huviline
Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1994
|
postitati 11.07.16 11:42
|
|
|
Mul jäid nad natuke viskama,ilmselt kuluvad harjad kiiremini.Tegemist oli noname varuosaga.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.16 12:21
|
|
|
Treipinki tuleks panna korraks.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 11.07.16 18:04
|
|
|
Sellel vaskrõngal polegi mingit neimi vaja.
Jah, ideaalne oleks, kui nad ei viskaks, aga pisikese viskumise puhul aitab harjavedru ka; sellepärast need vedrud seal ju ongi.
Takistuste mõõtmise värk tundub sul õige olevat; nii peabki olema. Mähise takistus on üsna väike - traat on ju suht jäme ja pikkust tal maakera jagu
ei ole. Ja massi ei tohi midagi peale dioodisabade (3) puutuda.
Tüüpiline elementaarne genekas on ju selline:
|
|
|
|
erki226
huviline
Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1994
|
postitati 11.07.16 19:05
|
|
|
Tänud . Kahjuks jah , treipinki ma ankrut panna ei saa sel lihtsal põhjusel,et pole treipinki .Teine põhjus on see , et ma ei saanud rihmaratta mutrit lahti . Visuaalselt vaatasin ,et kontaktrõngad natuke
viskavad , aga pole hullu . Kuna varuosad ei maksnud rohkem kui 15 euri- ja isetegemis rõõm , siis sõimata pole kedagi peale iseenda. Eks siis kui
asendus genekas otsad annab saan taastatud peale panna ja näha kaua omatehtud kestab . Tänud teile näpunäidete eest .Järgmine kord olen jälle natuke
targem ja tean mida jälgida.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 11.07.16 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki226
see , et ma ei saanud rihmaratta mutrit lahti . |
Seda ei saagi kodus ise lahti. Kui just võimast kompressorit, head suruõhupüstolit ja vastava nr. padrunit pole käepärast.
Jooks lähimasse kummipunkti on sellisel juhul abiks.
Vahet pole, kas genekas on peal või maas, püstoliga tuleb ikka lahti, see ju keerab hakituna...
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 11.07.16 22:18
|
|
|
Vanasti käisid kõik ilma õhupüssita lahti, mis vahepeal muutunud on?
Siduriga rataste puhul võib tõesti probleeme olla, aga klassikaliste rataste puhul on alati aidanud tükike liivapaberit, mõni vana rihm ja kruustangid
või auto küljes padrunipikendus kombineerituna rihmaga.
Pole kunagi ühtki ratast sel meetodil kõveraks ajanud ega lõhkunud, lahti tulevad kõik.
|
|
|
|