Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a6 2.6 c4 geneka kohta mõni küsimus (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1211)
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 11.07.16 11:32 Tsiteeri
Audi a6 2.6 c4 geneka kohta mõni küsimus



Tere! Kas siin ka mõni geneka spetsialist on? Tekkis paar küsimust kontrollimise kohta. Nimelt vahetasin oma päevinäinud genekal ära harjad .e.pingeregulaatori ja ankru küljes olevad kontaktrõngad.Enne vahetust unustasin testriga takistused mõõta.Peale vahetust, sai kontrollimõttes tester peale visatud ja kahe kontaktrõnga vahel oli takistus olemas.Siit ka küsimus,et ilmselt nii peabki olema?Tegemist ju mähise otstega.Kontaktrõngaste ja ankru võlli vahel puudus takistus.Peaks jällegi õige olema,kuna võll peab olema mähisest eraldatud.Kinnitage minu teooria,või lükake ümber,kes teab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.16 11:37 Tsiteeri


Kõik õige.
Kontaktrõngad ei tohi viskama jääda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 11.07.16 11:39 Tsiteeri


Aga kui jäävad,ega sellega midagi siis ju teha pole,või on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 11.07.16 11:42 Tsiteeri


Mul jäid nad natuke viskama,ilmselt kuluvad harjad kiiremini.Tegemist oli noname varuosaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.16 12:21 Tsiteeri


Treipinki tuleks panna korraks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.07.16 18:04 Tsiteeri


Sellel vaskrõngal polegi mingit neimi vaja.
Jah, ideaalne oleks, kui nad ei viskaks, aga pisikese viskumise puhul aitab harjavedru ka; sellepärast need vedrud seal ju ongi.

Takistuste mõõtmise värk tundub sul õige olevat; nii peabki olema. Mähise takistus on üsna väike - traat on ju suht jäme ja pikkust tal maakera jagu ei ole. Ja massi ei tohi midagi peale dioodisabade (3) puutuda.

Tüüpiline elementaarne genekas on ju selline:


http://sub.allaboutcircuits.com/images/05019.png


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 11.07.16 19:05 Tsiteeri


Tänud . Kahjuks jah , treipinki ma ankrut panna ei saa sel lihtsal põhjusel,et pole treipinki;) .Teine põhjus on see , et ma ei saanud rihmaratta mutrit lahti . Visuaalselt vaatasin ,et kontaktrõngad natuke viskavad , aga pole hullu . Kuna varuosad ei maksnud rohkem kui 15 euri- ja isetegemis rõõm , siis sõimata pole kedagi peale iseenda. Eks siis kui asendus genekas otsad annab saan taastatud peale panna ja näha kaua omatehtud kestab . Tänud teile näpunäidete eest .Järgmine kord olen jälle natuke targem ja tean mida jälgida.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.07.16 20:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki226
see , et ma ei saanud rihmaratta mutrit lahti .


Seda ei saagi kodus ise lahti. Kui just võimast kompressorit, head suruõhupüstolit ja vastava nr. padrunit pole käepärast.
Jooks lähimasse kummipunkti on sellisel juhul abiks.
Vahet pole, kas genekas on peal või maas, püstoliga tuleb ikka lahti, see ju keerab hakituna...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.07.16 22:18 Tsiteeri


Vanasti käisid kõik ilma õhupüssita lahti, mis vahepeal muutunud on?
Siduriga rataste puhul võib tõesti probleeme olla, aga klassikaliste rataste puhul on alati aidanud tükike liivapaberit, mõni vana rihm ja kruustangid või auto küljes padrunipikendus kombineerituna rihmaga.
Pole kunagi ühtki ratast sel meetodil kõveraks ajanud ega lõhkunud, lahti tulevad kõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.8% - SQL: 68.2%]