Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 c4 (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2056)
ewig
huviline

Avatar


Registreerunud 13.11.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c5 Quattro

postitati 04.07.16 22:33 Tsiteeri
Audi 100 c4



Päris veermiku alla see teema ei lähe (suht lähedale küll) siis teen siia.
Vast keegi pahandama ja karjuma ei hakka :)

Nimelt on selline küsimus, et mis amordid ja vedrud veel audi 100-le alla sobivad?
Tahaks autot kuidagi kõrgemaks saada. Tavaliselt kõik teevad madalamaks aga mulle meeldivad kõrgemad masinad :D

audi 100 c4 sedaan
93a.

Päikselist suve
ewig


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 05.07.16 07:08 Tsiteeri


C3 täpselt samad. Pead ei anna, aga ka D11 kerega on sarnasusi. D11 omanikud teavad rohkem rääkida kindlasti.
Ees kõrgemaks saada on võimalus võtta vedrud, mis on mõeldud raskemale mootorile, kui sul endal on.
Taga sedaani puhul aitab veidi (minimaalselt) avandi vedrude kasutamine. Quattro puhul on võimalusi seal rohkem.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.07.16 09:56 Tsiteeri


Kui kavatsed rohkem tõsta kui originaalamordiga võimali, siis unusta ära.
Esimesed asjad mis järgi annavad on veovõllid, nende pikkus saab lihtsalt otsa + ebasobiv nurk töötamiseks.
Teiseks saad omale nähtuse, mida nimetatakse "Bump Steering" ehk siis roolivarraste nurk maapinna suhtes ei ole enam paralleelne ja lainelisel teel hakkab esisilla kokku/lahkujooks mängima kuni 2,5 cm. Üsna ebameeldiv tunne on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 05.07.16 12:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kui kavatsed rohkem tõsta kui originaalamordiga võimali, siis unusta ära.
Esimesed asjad mis järgi annavad on veovõllid, nende pikkus saab lihtsalt otsa + ebasobiv nurk töötamiseks.
Teiseks saad omale nähtuse, mida nimetatakse "Bump Steering" ehk siis roolivarraste nurk maapinna suhtes ei ole enam paralleelne ja lainelisel teel hakkab esisilla kokku/lahkujooks mängima kuni 2,5 cm. Üsna ebameeldiv tunne on.

Ma lihtsalt mainin, et jättes esimesele amordile ülespoole tööruumi ~30-40mm on täiesti toimiv kompott ja mul enda nahal läbi proovitud. No kui suurde auku komistada siis riputab küll amordi otsa ennast rippu, aga see on ikkagi ekstreemjuhtum. Lisaks selle kõrgusel pole veovõllidega mingit muret ja ka roolivarraste osas ja juhitavuselt ei toimu mitte midagi paha. Tagumiste amortidega muret pole, masinat proportsionaalselt tõstes jääb taha palju rohkem amordi käiguruumi kui esimestel.
Kui nüüd jah tahta amortide tööpiirkonnast väljuda, siis see on juba omaette stoory.

Visuaalselt on see 3-4cm esiamordi jääki ülespoole vot selline kui auto on ühtlaselt tõstetud.
Siin on siis näha asi maksimaalselt suurte rehvidega, mis alla mahtus, ehk siis rehvi ja koopakaare vahe on väga petlik tänu suurematele rehvidele.

http://ufo.planet.ee/foorum/dsc_0205_r.jpg
http://ufo.planet.ee/foorum/dsc_0181_r.jpg


Edu tõstmisel, mina saavutsin selle teiste vedrude ja taga amorditaldrikute kergitamisega.
PS! C4 tõstmise kohta on siin foorumis ka teisi teemasid, aga hetkel ei suutnud leida - kui leian siis liidan need kokku ja edastan teema algatajale u2u'ga lingi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.1% - SQL: 69.9%]