Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 b5 UUS tagumine kojamehemootor ei tööta (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1279)
blinkz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 21.06.16 04:45 Tsiteeri
Audi A4 b5 UUS tagumine kojamehemootor ei tööta



Kuna vanal kojamehemootoril oli sees üks metallist toru katki ning vedelik voolas korpusesse, siis sai ostetud uus mootor. Peale uue mootori paigaldamist pritsib küll vedeliku kenasti klaasile, kuid kojamees kangist tööle ei hakanud. Vana mootoriga alguses pühkis, kuid mingi hetk käis kojamees katkendlikult ning viimane aasta ei töötanud üldse, aga arvasin et asi oli mootoris.

Mingisuguse 12V auto lamptestriga vaatasin ka selle mootorisse mineva pistiku klemme (4 juhet läheb sinna). Pilti kahjuks ei teinud, aga tulemus oli järgmine:
1.) Kojamehe kang 0 asendis: alates paremalt pruunist juhtmest oli vool sees ainult vasakul äärmises.
2.) Kojamehe kang pühkimas: vool oli sees pruunist juhtmest järgmises ning ka vasakul äärmises.

Aga seal pruunist juhtmest järgmises vist ei tohi olla vool sees? Sest kui ma andsin tolle klemmi peale massiühenduse, siis tegi kojamees 1 pühkimise nii nagu peaks. Vahetasin relee välja, aga see ei muutnud mitte midagi.

Kust kohast peaks viga otsima? Kas kuskilt juhtmestikust või on asi kangis?

Suured tänud, kui keegi oskab aidata, päris tobe kui sai pandud uus mootor, aga ikka ei tööta :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 21.06.16 05:22 Tsiteeri


Vaata üle ka luugi ja kere vaheline juhtmepunt. Võimalik, et sul seal midagi ära mädanenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
blinkz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 26.10.16 16:48 Tsiteeri


Täna lammutasin tagaosa lahti ning ühendasin juhtmed enne luuki minekut otse mootori klemmidele, aga kõik oli täpselt sama. Seega pole viga katkistes juhtmetes luugi ühenduskohas.

Netis kolades leidsin sellise asja:
1. must/kollane - 12V pidevalt, kui süüde sees
2. sinine/lilla - toide, kui vedelikku lasta
3. roheline/kollane - 12V kui kang on pühkimis asendis
4. pruun - maandus

Selle järgi toimetavad mul juhtmed õigesti, aga mootor ei tööta ikka normaalselt? Kas võib viga olla uues mootoris, mis on ise veaga? Isegi kui kang on 0 asendis ning annan massiühenduse 3. klemmi peale, siis kojamees töötab. Mis jama seal veel olla võib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 26.10.16 17:53 Tsiteeri


On ikka sama koodiga mootor mis enne oli?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
blinkz
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 26.10.16 19:06 Tsiteeri


Ei oska öelda, tellisin auto margi järgi ühest auto varuosadega tegelevast e-poest. Välimuse järgi on 1:1 sama. Maksis üle 70 euri, niiet polnud just odav ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 27.10.16 07:25 Tsiteeri


Vabalt võib uus mootor pekkis olla, kui originaal ei ole.

Mul on sama asja juhtunud, küll tellisin välismaalt esimeste kojam. mootori.
Müüjale muret kurtes tuli kiirelt vastus, et Sry, mul teistega ka juhtunud, viska prügikasti ja saadan kohe DHL-iga uue teele.
Saatiski.

Meie müüjatega vast nii lihtsalt ei lähe, aga küsida ju võib.
Kui juhtmed on kõik selle skeemi järgi ju kontrollitud ning siis seal mingit muud jama olla ei saa.
Pidev pluss (see on vajalik algasendisse tagasitulemiseks, kui poole pealt välja lülitad), juhtimispluss ja mass. Pesu puhul antakse kah eraldi karvaga pinge peale, et veepritsimise ajal nühiks.

Kui oled ise nokitseja, võid huvi pärast selle õpetuse järgi ka ise kaane maha võtta, vblla on viga silmaga näha; on lihtsam ta ise korda teha, kui edasi tagasi pakke saata ja poolakatega netifirma kaudu vaielda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.0% - SQL: 61.0%]