Lehekülgi: 1 .. 8 9 10 |
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 08.01.18 16:22
|
|
|
Minul pole ka Kuuli kohta midagi halba öelda.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 08.01.18 23:27
|
|
|
Ei ole Kuuli tegemistel häda midagi. Üks või kaks, võibolla isegi 4 halba juhust ei ole mingi näitaja. Enamus turbode renoveerimis firmad/isikud
saavad vahel muda maitsta... minul ja paljudel mu tuttavatel pole mingit häda tema juures käinud kaalikatega olnud. Spoolivad tänaseni!
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 09.01.18 07:15
|
|
|
Kuuliga kogemust pole, kuid igasuguste taastatud asjadega unustatakse vist ära, et viiakse s*tt, millest tahetakse saia tagasi saada. Pikka pidu
enamikega seetõttu pole. Täielik taastamine eeldab ilmselt mistahes metallist jublaka puhul metalli kasvatamist, mõõtu lõikamist, freesimist,
hoonimist jne jne. Seega tuleb sellega arvestada. See ei ole uus tehasegarantiiga tükk. Ehk siis kõik sõltub taastatavast toorikust. Ilmselt paljugi
selgub detaili lahtivõtmisel, mida teha võimalik on.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 07.03.18 18:34
|
|
|
Kuna laupäev sai venna autoga lustitud ja emotsioonid olid laes, siis plaanis oli pühapäeval enda oma ikka käima ajada ja ka rajale minna konkurentsi
pakkuma. Aga ikka ei saanud häält sisse. Esmaspäeval mõõtsin surved ära ning 4 2 3 8 andis vastuse, et midagi on ikka väga mäda. Mõtlesin siis mis
edasi teha, et kas uus aeb plokk alla koos kolbidega või kasutada ära venna b5 tdi projekti peal olev 1.8 adr, mis nagunii pidi üle jääma. Järgmisel
päeval otsustasin viimase kasuks, sest nüüdseks oli mul juba niipalju neid 1.8t juppe, et see adr oma "laovaru" abil ümber ehitada turbokaks ilma et
ma peaks mitte kui üht tükki teise auto pealt võtma. Kell 13.00 alustasin ja 18.00 mootor juba töötas k03 turbo ning aeb ajuga.
Niipalju veel teen ära, et vahetan hammasrihma ja veepumba ning siis tõstan ta terves tükis peale, sest tahaks talvest veel viimast võtta. Seega see
k24 paigaldamine nihkub hetkel tulevikku koos praegu peal oleva mootori lahkamisega.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 10.03.18 20:19
|
|
|
Neljapäev peale tööd alustasin mootori eemaldamist. Paar tundi hiljem tulid töökaaslased appi ning kella kümneks olid mootorid vahetatud. Reede oli
vaba päev ning seega õhtul kella viieks auto sõitis juba. Plaanis oli laupäeval rajale minna, aga seal avanes täna selline vaatepilt:
Ei julgenud sinna enam peale minna, sest vesi oli väljas.
Seega sai veidi õues mähitud:
Ülimalt hea tunne oli viimaks selle auto roolis istuda, mitte kapoti all kõõluda.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 15.03.18 20:07
|
|
|
Kui keegi peaks tundma huvi selle auto omandamise vastu, siis olen nõus sellest loobuma. Hind oleneb suuresti sellest palju asju varuks kaasa tuleb
jne ning on huvilisega juba kokku lepitav. Niipalju aga võin öelda, et alla 2k ei loobu.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 16.03.18 10:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Kui keegi peaks tundma huvi selle auto omandamise vastu, siis olen nõus sellest loobuma. Hind oleneb suuresti sellest palju asju varuks kaasa tuleb
jne ning on huvilisega juba kokku lepitav. Niipalju aga võin öelda, et alla 2k ei loobu. | Miks???
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 16.03.18 17:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Miks??? |
Miskipärast ei valmista see auto mulle enam sellist rõõmu mida varem tundsin. Kõik läks sellest hetkest alates allamäge kui sügisel suure summa eest
kokku pandud mootor kokku jooksis
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 16.03.18 18:53
|
|
|
Kooliraha on makstud.....nüüd oleks just aeg asju öieti teha
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 21.04.18 18:32
|
|
|
Kevadel sai nüüd hääled sisse aetud, üv tehtud ning tagumised pidurivoolikud ja torud vahetatud. Ja sellega minu tegemised selle autoga ka otsa
said.
Auto müüdud uuele hoolivale omanikule, kel plaanis lasta auto üle värvida. Tulevikus näen ehk isegi veel seda ka oma silmaga.
Võib tõsta endiste alla.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 8 9 10 |