Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 165kw vs 171kw (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 3048)
ardiilves
huviline



Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.16 14:45 Tsiteeri
165kw vs 171kw



Tere,

plaanis soetada endale järgmiseks autoks oma esimene diisel ning sedapuhku 3.0tdi A6 C6 mudel. Valikus hetkel 3 autot millest kaks on 171kw ja üks 165kw. Olen nende kohta kuulnud igasuguseid hirmujutte ning mõtlesin pöörduda siia lõpliku "meeleselgust" saama.

Olen kuulnud mootori kettide kohta, pihustite kohta jne kuid soovikski teada saada mis on nende kahe mootori põhilised erinevused ning kumba peaks eelistama? Mida peaks kindlasti silmas pidama, uurima, katsuma ja kuulama kui minna neid isendeid vaatama.


Jah tean, et on 3.0 tdi teema siin olemas ning olen seda lugenud jupiti kuid kuidagi laialivalguv on seal see.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.16 14:59 Tsiteeri


165kW ja 171kW mured on samad. Võta see, mis on korralikum. Tähelepanu tuleks pöörata: kett&pingutid, pihustid, DPF, sisselaskekollektorid jne

Muutus tuli 176kW mootoriga, mis peaks oluliselt töökindlam olema.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 16.06.16 15:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ardiilves


Jah tean, et on 3.0 tdi teema siin olemas ning olen seda lugenud jupiti kuid kuidagi laialivalguv on seal see.


Ja siis teeme veel ühe uue teema, kuigi võiks mõnes olemasolevas seda küsida.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ardiilves
huviline



Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.16 16:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
165kW ja 171kW mured on samad. Võta see, mis on korralikum. Tähelepanu tuleks pöörata: kett&pingutid, pihustid, DPF, sisselaskekollektorid jne

Muutus tuli 176kW mootoriga, mis peaks oluliselt töökindlam olema.


On mingeid kavalaid näpunäiteid kuidas nendele detailidele pilk peale visata? Kui palju näitab ära arvuti?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.06.16 16:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ardiilves
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
165kW ja 171kW mured on samad. Võta see, mis on korralikum. Tähelepanu tuleks pöörata: kett&pingutid, pihustid, DPF, sisselaskekollektorid jne

Muutus tuli 176kW mootoriga, mis peaks oluliselt töökindlam olema.


On mingeid kavalaid näpunäiteid kuidas nendele detailidele pilk peale visata? Kui palju näitab ära arvuti?


Peale ketipingutite on kõiki murekohti võimalik vähem või rohkem arvutiga uurida. Kuna need on 90 % juba tegelikult pool milli ära uhanud, siis on see paras loterii. Turbo lendab näiteks ette hoiatamata. Leia raha juurde ja osta kohe 140 või 176 kw mootor, lõpuks teeb nagunii sama välja kui vanema ostad. Boonusena saad uuemaid vidinaid tulede, kere, navi, jms. näol. Ökomad on kah, kui see oluline on.
Elu on näidanud, et need on diislitest ainukesed suht murevabad mootorid. Uued 150, 180 ja 230 kw kolistavad tihti ämbrit juba 135-190K pealt. Kurb.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.2% - SQL: 61.8%]