ardiilves
huviline
Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.16 14:45
|
|
|
165kw vs 171kw
Tere,
plaanis soetada endale järgmiseks autoks oma esimene diisel ning sedapuhku 3.0tdi A6 C6 mudel. Valikus hetkel 3 autot millest kaks on 171kw ja üks
165kw. Olen nende kohta kuulnud igasuguseid hirmujutte ning mõtlesin pöörduda siia lõpliku "meeleselgust" saama.
Olen kuulnud mootori kettide kohta, pihustite kohta jne kuid soovikski teada saada mis on nende kahe mootori põhilised erinevused ning kumba peaks
eelistama? Mida peaks kindlasti silmas pidama, uurima, katsuma ja kuulama kui minna neid isendeid vaatama.
Jah tean, et on 3.0 tdi teema siin olemas ning olen seda lugenud jupiti kuid kuidagi laialivalguv on seal see.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.16 14:59
|
|
|
165kW ja 171kW mured on samad. Võta see, mis on korralikum. Tähelepanu tuleks pöörata: kett&pingutid, pihustid, DPF, sisselaskekollektorid jne
Muutus tuli 176kW mootoriga, mis peaks oluliselt töökindlam olema.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 16.06.16 15:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ardiilves
Jah tean, et on 3.0 tdi teema siin olemas ning olen seda lugenud jupiti kuid kuidagi laialivalguv on seal see. |
Ja siis teeme veel ühe uue teema, kuigi võiks mõnes olemasolevas seda küsida.
|
|
|
|
ardiilves
huviline
Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.16 16:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
165kW ja 171kW mured on samad. Võta see, mis on korralikum. Tähelepanu tuleks pöörata: kett&pingutid, pihustid, DPF, sisselaskekollektorid jne
Muutus tuli 176kW mootoriga, mis peaks oluliselt töökindlam olema. |
On mingeid kavalaid näpunäiteid kuidas nendele detailidele pilk peale visata? Kui palju näitab ära arvuti?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.06.16 16:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ardiilves
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
165kW ja 171kW mured on samad. Võta see, mis on korralikum. Tähelepanu tuleks pöörata: kett&pingutid, pihustid, DPF, sisselaskekollektorid jne
Muutus tuli 176kW mootoriga, mis peaks oluliselt töökindlam olema. |
On mingeid kavalaid näpunäiteid kuidas nendele detailidele pilk peale visata? Kui palju näitab ära arvuti? |
Peale ketipingutite on kõiki murekohti võimalik vähem või rohkem arvutiga uurida. Kuna need on 90 % juba tegelikult pool milli ära uhanud, siis on see
paras loterii. Turbo lendab näiteks ette hoiatamata. Leia raha juurde ja osta kohe 140 või 176 kw mootor, lõpuks teeb nagunii sama välja kui vanema
ostad. Boonusena saad uuemaid vidinaid tulede, kere, navi, jms. näol. Ökomad on kah, kui see oluline on.
Elu on näidanud, et need on diislitest ainukesed suht murevabad mootorid. Uued 150, 180 ja 230 kw kolistavad tihti ämbrit juba 135-190K pealt. Kurb.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|