Lehekülgi: 1 2 3 |
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 10.07.16 13:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Diagnoos oli palju osasid veermikus ja "munadega" tagapidurivoolikud. Selle PIDURIVOOLIKUTE osa lasin kohe esimesena ära teha koos piduriõli
vahetusega. Aga nüüd siis selgus, et ESP plokist tuli süsimust õli välja ja millegipärast märkasin poole selle piduritega mässamise pealt, et üks
tagumine voolik on täiesti lõhki minekul, umbes 10 munaga. |
Ma ei saa aru? Lasid mõlemad tagumised ära vahetada ja arvel oli ka 2 voolikut kirjas? Ja pärast üks volla selline, nagu eeloleval pildil....?
Ma oleks sellist asja tahtliku tapmiskatsena käsitlenud. Ehk siis politseile avaldus.
Lisaks otsene rahaline tüssamine firma poolt - nii vahetamata voolik kui vedelik, mis uuena vast musta värvi ei ole.
.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 10.07.16 14:10
|
|
|
Jah, mõlemad pidi vahetatud saama ja arvel on ka nii kirjas.
Ilmselt Carstopis käimise ajal oli see voolik veel ilma selliste munadeta, sest vahepeal ma seda voolikut isegi võtsin supporti küljest lahti ja siis
ma küll ei märkand, et midagi valesti oleks. Ma küll ei uurinud hoolega neid voolikuid, sest said ju äsja vahetatud aga no sellises seisus voolikut
oleks ma raudselt näinud kui lahti kruvisin. Nüüd viimase õhutamise ajal avastasin ja ruttu vaatasin ka teise poole oma üle ja siis selguski et
ilmselt see üks oli neil vahetamata jäetud. Ju siis nende õhutamiste ja katsetuste käigus sai see vana voolikujupp rohkem survet tunda ja andis
järele. Käisin ka ühes töökojas õhutamisel ja seal ka ei märgatud, et voolik vigane oleks olnud. Aga jah, ohtlik värk sõita selliselt, kui tead, uued
voolikud küljes ja autoalla asja pikemalt pole. Ilmselt avarii poleks kaugel olnud.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 10.07.16 20:16
|
|
|
No ei taha küll targutada, aga see voolik, mis sai 3 kuud tagasi vahetatud, ei muutu iialgi selliseks. See on lihtsalt ´´kogemata unustatud
vahetada´´. Aga nagu kõik teavad- paber kannatab kõike. Selliseid ´´unustatud´´ asju aga ei unustata paberile panna. Tagantjärele vehkida ja tõestada
midagi on võimatu, kui just rem.osakond ei ole ise aus. Aga looda sa seda!
Saan aru, et paljudel ei ole aega ega ka võimalust käia sellistes kohtades remondis, kus klient on ikka tõesti KUNINGAS, s.t., et klient saab soovi
korral olla remondi juures ja vajadusel ka oma ´´tarkusega´´ aidata v soovi avaldada. See ´´võtmed kätte´´ süsteem paraku igal pool ei toimi
korrektselt (ei ole täit 100%-st usaldust töökoja suhtes) ning kui sa ei saa näe/ei näidata visuaalselt tehtud töid ja nende kvaliteeti autot kätte
saades, siis ongi hilisem võimlemisharjutuste tegemine, kui pealegi oled olukorra sunnil ise sekkunud (nt. pid.vooliku hädavajalik vahetus)
suhteliselt keeruline. Nende mõnede EUR-ide eest omakasu eesmärgil, mis asja lahendamine tegelikult võtaks, selgitatakse KUNINGALE (kliendile), et ta
on tegelikult hoopis lüpsilehm. Aga nii mõnigi ei saa sellest isegi hiljem aru!
Põhimõtte- JULGED TEHA - JULGE TUNNISTADA, järgi elamine on meie armastatud riigis suhteliselt harv nähtus. Alates riigikogujatest. MONEY TALKS!
Sellest minu soovitus- ärge hüpelge erinevate töökodade vahet, leidke tuttavate abiga selline, kus te oodatud klient mitte oma rahakoti pärast, vaid
et te olete stamm kunde. Loomulikult peate olema tehtud tööde kvaliteediga ja hinnaga rahul. Selisel juhul lahenevad pretensioonid tunduvalt
lihtsamini!
Peavalu vähem ja elu rõõmsam!
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 02.07.17 21:01
|
|
|
Juhtus nüüd niiviisi, et täpselt aasta peale tagumiste pidurite remonti jooksis ühel supportil sisu laiali ja käsipidur jäi peale. Ei hakanud seal
enam mingeid isenikerdusi moodustama ja ostsin uue ja taastatud spporti. Kruvisin külge, õhutasin ja proovisõidul selgus, et jälle sama jama, nagu
eelmisel korral - üks ketas soojeneb, vabajooks pole päris vaba. Pidur päris peal pole aga kahistab. Otseselt sõitmist ei sega aga ilmselt pikapeale
selle ratta klotsid kuluvad kiiremini.
Kui teise poolega võrrelda, siis ühel pool on silmaga näha, kuidas kolb tõmbab peale pedaali vajutust kergelt tagasi aga uue supporti oma laseb surve
maha aga tagasi ei tõmba silmnähtavalt.
Ideid kellegil?
Ise korra mõtlesin, et ehk sattus mulle kaua seisnud või kehvalt taastatud suppot, kuna kõikides poodides taheti mulle vale varuosa pakkuda ja kui
jonnima hakkasin, siis pika otsimise peale leiti kataloogist ka õige asi, mida sai igalt poolt ainult tellides. Millegipärast on mul vähelevinud
varant küljes. Võiks proovida tihendeid uusi panna? Need odavad ja lihtsad vahetada ka.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 03.07.17 04:26
|
|
|
Otsi viga ilmselt mujalt kui supportist endast. Sul sel isendil kas suppordi juhthoovad on äkki liigselt kelgus kulunud/üldse kinni ja asi tõmbab
kiiva või siis käsipiduri tross ei lase ennast täielikult tagasi "nullasendisse", mida silmaga ei oska ehk paugust vaadata ning millest ongi
klotside peale jäämine tingitud. Prooviks võid ka seda teha, et tõmba kässar peale ja kui lahti tagasi lased, siis koksa hooba täielikult nullasendi
suunas - kui see viimane piisake ikkagi tagasi liigub ja enam ketas ei kuuma on sul viga leitud ja otsigi viga trossist endast (st. vaheta pigem kohe
ära). Kelgu hoobadega on kah sedasi, et kui asi on liigselt juba kulunud ehk siis töllerdab oma pesas, siis sellest tuleb igasugu janti, mitte head
nahka .
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 03.07.17 09:29
|
|
|
Käsipiduri trossi olen välistanud, see liigub väga kergelt ja tegin katse ilma trossi külge panemata sõita. Liigub supportil hoob ka päris lõppu
tagasi. Kelgu liugurid panin eelmine aasta uued ja näevad siiani head välja aga praegu hakkasin mõtlema, et kui mul kõiki piduriosasid tahetakse
valesid anda, siis kas neid sain õigeid ei tea. Praegu on nii, et kui klotsid vastu ketast pole, siis kelku kannatab logistada ja liigutada päris
vabalt.
Piduriõli surve alla ka ei jää, sest niplit lahti keerates käib ratas sama raskelt ringi.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.17 10:23
|
|
|
Järelikult on kolb kinni kiilunud. See on levinud korrosiooniprobleemi tagajärg.
Support maha, õhuga kolb pauguga välja, liivapritsiga silinder puhtaks, uus kolb+tihend sisse+tolmukas peale ja õhutus. Saada on ka erinevad
remondikomplektid. Kui oskad ja töövahendid olemas siis mõlemad pooled on ca 1.5h tehtavad. Kui vahendid puuduvad siis heaga otsi hakkaja töökoda.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 03.07.17 10:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Järelikult on kolb kinni kiilunud. See on levinud korrosiooniprobleemi tagajärg.
Support maha, õhuga kolb pauguga välja, liivapritsiga silinder puhtaks, uus kolb+tihend sisse+tolmukas peale ja õhutus. Saada on ka erinevad
remondikomplektid. Kui oskad ja töövahendid olemas siis mõlemad pooled on ca 1.5h tehtavad. Kui vahendid puuduvad siis heaga otsi hakkaja töökoda.
|
Ilmselt jäi märkamata see teksti osa, et peale uue supporti vahetust on see jama mul, seega korrosioon pole hetkel kolvil teemaks. Miski muu peab seda
põhjustama.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.17 10:41
|
|
|
Ei jäänud märkamata. Ei ole võimatu, et vahetusfondis on korrosioonitagajärgedega tükid.
Pealegi vahet pole, kas on-või-ei-ole, sest teada saab asjaolud ikkagi alles siis, kui on "molekulideks" võetud.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.07.17 10:54
|
|
|
Kui kolbi tagasi keerad, kas on miskit takistust tunda vms?
Uuel sadulal peaks see olema õige tööriista kasutamisel põhimõtteliselt ühe näpuga teostatav.
Kui on jõudu vaja siis poodi tagasi selle kamakaga.
Lisaks võib olla kinni/valesti kokku pandud kolvi sees olev automaatse reguleerimise osa.
Sellel saad jälile kui keerad kolvi sisse ja välja pumbates liigub kolb kellaosutile vastupidises suunas koos väljaliikumisega.
Sellist asja ei tohi olla.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 03.07.17 18:13
|
|
|
Panin täna uue kolvi (sisu jäi vana), uued tihendid ja teised ligurpoldid. Taastatud supporti kolb oli uuega võrreldes ikka kehvemas seisus.
Rõngastihendi ristlõige oli ka trapetsi kujuline. Veidi nagu sai paremaks aga nüüd maalt linna sõites vaatasin poole tee peal, et teine pool on nüüd
hoopis kuum, kätt ei kannata. Mida kuradit mu tagapiduritega toimub.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 07.07.17 11:56
|
|
|
Uued kettad, uued klotsid, uued käsipiduri trossid, uued kolvid, uued liugurid ja üks pool ikka peal. Mida veel teha? Abs/esp?
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 07.07.17 12:47
|
|
|
Kas klotsid on oma raamides nii, et kukuvad põhimõtteliselt välja kui sadula eemaldad?
Pole harvad juhused kus klotsid topitakse või pressiga sisse. Keegi ei vaevu neid supportiraame puhastama, eriti karm on olukord nendega kus on
lisaplekid vahel.
Kumb pool siis nüüd lõpuks jamab ikkagi
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 07.07.17 14:34
|
|
|
Ei viitsi kogu teemat läbi lugeda, võib-olla on juba jutuks olnud:
Sõbra Skoda-l oli sarnane häda, alguses lasi remontida supporti, lõpuks ostis üldse uue, kasu polnud. Vahtisin siis ka seda asja seal igast otsast ja
võrdlesin teise poolega, jõudsin selleni, et kelgu raam on viltu ketta suhtes ja ka support/klotsid ei ole sirged ketta suhtes. Klotsid ise olid
natuke viltu kulunud, alguses ei osanud tähelepanu pöörata sellele. Kelk kinnitus alumiiniumist "käändmiku" külge ja see alumiiniumist pind oli seal
kõveraks mädanenud, juba sellest hoidis viltu arvatavasti, lisaks siis ka kelk ise kõver. Kui klotse veel ligi ei pumpa ja saab supportit edasi-tagasi
liigutada liuguriute peal, siis saab vaadata, kas on ühtlane vahe klotside ja kettaga või läheb klots enne ühe servaga vastu. Igal juhul kogu see jama
hoidis pidurit peal kergelt.
Kui ketas ei ole poldiga rummu küljes kinni, siis ei tohiks enne õhutada/pedaali vajutada kui ratas on all. Lükkab ketta viltu ja kolvi liiga palju
välja, kui nüüd ratas poltidega otsa tõmmata, siis võib pinge peale jääda, kolb ju ilma keeramata tagasi ei lähe. Vähemalt minul on nii juhtunud, nüüd
olen targem
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 07.07.17 15:01
|
|
|
Viga on nüüd selles teises pooles, kus support vana veel. Klotsid käivad üsnagi kergelt, puhastasin kelgul pinnad ja plekid on ka vahel veel. Üks
tähelepanek tõesti oli et vanad klotsid olid silmaga vaadates hästi väheke diagonaalis kulunud ketta otsast vaadates. Uurin seda kelku tervamalt nüüd
selle pilguga, kuigi see ei tohiks lampi ühest hetkest tekkida vist.
Ketastel enam neid fikseerimispolte pole küljes jah aga taipasin ise ka, et ratta poldid kinni ja alles siis pedaali vajutama. Pms nii kui klotsid
ligi surub, nii kohe ka ratta vabajooks saab ja jääb takistatud.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 08.07.17 08:53
|
|
|
Tänud teet82 ja teised kaasamõtlejad, ongi kelk täitsa kõver. Kelgu ülemise serva kaugus kettast 2mm ja alumine serv napilt 4mm. Mul kõik seal
jämedast rauast aga siiski eelmine aasta oli üks liugur kinni roostetanud ja see siis ilmselt väänas juba siis kelgu kõveraks. Pean uue kelgu tellima
aga seniks käiasin liugurid veidi õhemaks, et lõtkuga kompenseerida viltu olekut. Hetkel ketas külm peale sõitu.
Aga probleem - kuidas kelgu polte lahti saada? Kuumaga?
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 08.07.17 10:02
|
|
|
Sisekuuskantide augud ideaalselt puhtaks, KORRALIK 1/2" padrunotsik ja saba ning keerad lahti.
Kuumutada ei ole seal miskit.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 24.07.17 22:06
|
|
|
Polegi siia kirjutanud, mis lõpuks sai. Tagaratta võll oli kõver hoopis ja tuli uus püstak/käändtelg panna. Peale seda sillastend ja probleem kadus.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |