siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 26.05.03 10:06
|
|
|
Audi B4 Quattro V6 arvamused, ülalpidamine ?
Auto on siis 93 aasta audi 80 B4 Quattro. Mootor 2.6 liitrine V6.
Äkki keegi oskab rääkida mis on selle auto tüüpilised vead ja kui kallis on seda ülal pidada?
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 26.05.03 18:14
|
|
|
Audi
Mul on autoks 93-2,8lquattro-coupe.Olen sõitnud umbes 2-aastat ja siiamaani pole peale esimeste puksikeste ja sarniiride miskit vaja vahetada
olnud.Pena võtab ka ta suhteliselt vähe l-10. M-7,5l/100le.Igal juhul väga hea auto.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 27.05.03 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja siiim
Auto on siis 93 aasta audi 80 B4 Quattro. Mootor 2.6 liitrine V6.
Äkki keegi oskab rääkida mis on selle auto tüüpilised vead ja kui kallis on seda ülal pidada? |
Tubli tükk! Kui kaua mõelda võtab mõni teine ära.
Kui juppide kallidusest rääkida, siis see on iga mehe personaalne arvamus, kas jupid on kallid või mitte, mingi latiga siin lüüa ei saa. Ja kui
võrrelda kallidust, siis millega kõrvuti Kui lähed esindusest küsima siis
loomulikult kuuled selliseid hindasid, et kuku pikali. Kui oskad natuke ringi vaadata siis probleeme pole ka sellele autole juppide leidmisel.
Ise olen omanud 93.a. Coupe 2,6 110kw esivedu. Jala raskus oli selline keskmine, kütusekulu oli ~linnas 11,5-14l/100km, maanteel 90-120km/h sõites
mingi 8-10l/100km. Suuri probleeme autol polnud, ostes vahetasin ainult ühe rooliotsa ja edaspidise 25000km juures ei teinud jooksus enam midagi.
Peale seda kui katalüsaatorid said välja pekstud, KN filter ette pandud ja küünlad välja vahetatud hakkas auto edasi kah liikuma 235km/h juures tuli pöördepiire vastu 
Eelmise kirja, kes Coupe Quattro 2,8 kütusekulu kohta 7,5 ja 10l/100km kohta kirjutas ütleksin, et viska piibel kõrvalistmelt minema ja vajuta natu
tugevamalt pedaalile, milleks see auto sul muidu on 
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 27.05.03 15:57
|
|
|
Piibel kõrval istmel.
Ma ei saa seda BIIBLIT veel ära võtta.Kuna mul õnnestus 1-kuu jooksul kiirust ületeda 4-korral.Nii umbes 15000-eest.Aga 1-kuu pärast saab aasta täis
ja eks ma siis ikka vajutan kahhhhhh.
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 28.05.03 06:55
|
|
|
kui katid väljha visata, kas siis ylevaatusel co-ga probleeme ei teki ?
|
|
|
valts
huviline
Registreerunud 13.11.02
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4q 2.8 V6
|
postitati 28.05.03 10:27
|
|
|
2,8 V6 aastast 93, katt välja võetud. kuu aega tagasi käisin ülevaatusel, seal tulid sumpsist sellised nrid:
760 pööret minutis:
% vol CO 0,632
% vol CO2 16,06
% vol O2 0,98
ppm vol HC 171
lambda 1,016
2400 pööret minutis:
% vol CO 0,616
% vol CO2 16,36
% vol O2 0,73
ppm vol HC 103
lambda 1,009
ülevaatajatest keegi midagi ei öelnud, kui te oskate desifreerida, ehk seletate.
v.
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 28.05.03 17:29
|
|
|
93a 2,8 katt
Kas sa võttsid kati ise välja ja kuidas.Kas panid sirge toru või?Kuidas mõjutab minekut ja müra.Mu audil ka vist kat lõriseb imelikult ei teagi mida
kohe teha.
|
|
|
valts
huviline
Registreerunud 13.11.02
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4q 2.8 V6
|
postitati 28.05.03 17:53
|
|
|
ei võtnud ise välja, eelmine omanik võttis. ma ei tea, miks, võimalik, et liikumine paranes, a võibolla oli katt lihtsalt umbes. praegu on seal ainult
mingid sõelad, mis mõnikord mootoriga pidurdades vastikult kolisevad, kavas on ses osas midagi ette võtta kui ülikool läbi. hääl on tühikäigul päris
tore, mingitest kõrgematest pööretest alates muutub aga tüütuks.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 28.05.03 20:46
|
|
|
Kat-i väljaviskamine käis minul nii, et lükkasin masina vennikeste juurde garaashi, potid peksti puhtaks, lükati potist toru läbi ja pandi kokku
tagasi. Muidugi on võimalus vahetada kat-i potid välja mingite resonaatorite vastu, mis otsest müra rohkem vähendavad kui otse toru, aga who cares.
Ülevaatusest ma pääsesin, kuna koos kat-idega tegin ülevaatuse ära ja enne kahte aastat seda enam oodata polnud. Muidugi, mida ma täheldasin peale
pottide puhtaks löömist, et kui üritasin viisakalt sõita siis võttis asi tunduvalt rohkem bena kui enne, aga kui laksu andsin siis võttis vähem kui
kat-idega.
Muide subjekti algataja, kas auto juba ära ostsid ? 
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 29.05.03 08:14
|
|
|
Ei veeel.
Tuli üks natuke ebameeldiv üllatus finantsi suhtes. 
Aga loodetavasti saab see probleem lähiajal lahendatud.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 29.05.03 08:28
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja oleeev
Ma ei saa seda BIIBLIT veel ära võtta.Kuna mul õnnestus 1-kuu jooksul kiirust ületeda 4-korral.Nii umbes 15000-eest.Aga 1-kuu pärast saab aasta täis
ja eks ma siis ikka vajutan kahhhhhh. |
Tubli eesti mees. Mul Coupega õnnestus nii sõita, et ei saanud ühtegi preemiat, aga laba sai mõnusalt antud. Teiste tunduvalt lahjemate autodega olen
ikka organeid sponsoreerinud 
To Siiim: Nuh pole hullu ega see auto viimaseks kah jää.
|
|
|