Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mure ABS-ga (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2653)
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.03 19:04 Tsiteeri
Mure ABS-ga



Mure on järgmine:
autoks Audi 90 ja ABS paneb sellist kala, et lülitab end aeg-ajalt välja. Kui nuppu vajutada, siis läheb tööle tagasi, kuid mingi aja pärast arvab, et on huvitavam sõita kui ABS jällegi välja lülitab. Tunne on selline, et auklikul teel juhtub seda tihedamini. Samas ajal, mil see töötab, funkab ta täiesti normaalselt. Kas võib probleem seisneda selles, et kusagilt midagi lahti on ja korralikult signaali ei sa? Või võib viga hoopis mujal olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 25.05.03 19:43 Tsiteeri


Probleem võib olla ka selles, kui andurid hammasvööst kaugel. Endal oli ka probleeme, rahvas soovitas andureid vaadata ja korda ta saigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.05.03 22:05 Tsiteeri


võimalik ka see et andurid rattast liiga kaugel,tuleb ligemale koputada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 05.08.03 06:49 Tsiteeri


mõne anduri juhe võib ka vigane olla - on millalgi ise endal ühe ära lappinud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Piret
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.02
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 4,2; Audi Coupe Quattro, vette 96 ja üks tsikkel :)

postitati 05.08.03 10:05 Tsiteeri


Meil oli sama jama ja nüüd tuleb ABS ise välja lülitada, et pidurdamisel jama ei tekiks. Sellega seoses jonnib aegajalt ka automaat, eks sügisel tuleb korda teha, sest talvel ABS-ita sõita eriti ei tahaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.03 11:25 Tsiteeri


vabalt võib ka juhe ise katki olla. kas siis hõõrunud kusagile vastu vms

võta andur lahti ja vaata kas juhe on terve, kui ei, siis võible on andur lihtsalt eemale põrunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 05.08.03 11:31 Tsiteeri


Või ABS-i hambad veovõllil ära präägatanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.03 11:44 Tsiteeri


Njah... Sai millalgi vahetatud esimesi pooltelje porikumme ja siis vaatasin ka esimesi andureid. Samas leidsin, et anduritest tulev juhe läheb otse kusagile kerre sisse ja ei mingit ühendust/pistikut. Isegi kui on andur tuksis, siis kuidas selle vahetamine käib, kui ei ole kohta, kust seda lahti ühendada?
Ning veel - kas saab anduri kätte ka nii, et ei pea veotelge välja kiskuma st. kui tõmmata kuidagi väljast tangidega? Kuid kas siis ei ole ohtu, et andur ise katki läheb? See mul endal esimene auto, millel ABS peal on jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 05.08.03 12:26 Tsiteeri


Andur tuleb ülestõmmates ära.Veovõlli ei pea lahti võtma.Anduri suhtes ettevaatust! Pistik peaks olema kuskil üleval,tagumisel on tagaistme all(või oli see Scorp.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.03 12:37 Tsiteeri


tavaliselt kipvuvad andurid suht kinni olema roostetanud...seega tööd jagub küllaga:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.09.03 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja raivo
vabalt võib ka juhe ise katki olla. kas siis hõõrunud kusagile vastu vms

võta andur lahti ja vaata kas juhe on terve, kui ei, siis võible on andur lihtsalt eemale põrunud.


Tasub testriga mõõta - endal oli juhtmesoon lihtsalt murdunud. Need juhtmed on päris paksu mitmekordse kummiisolatsiooniga, nii et naljalt läbi kohe ei hõõru


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 04.09.03 18:29 Tsiteeri


Testriga mõõtes:takistus üsna väike,paar oomi,ratta keerutamisel genereerib pinget alla 1 V.Kui üks andur on hammasvööst kaugemal kui teised,hakkab ABS rakenduma ka kergel pidurilevajutusel.Sama juhtub,kui pookida autole külge teistsorti andur.indutseeritav pinge on erinev ja ABS põriseb mis kole.(irmus tark jutt)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 05.09.03 10:38 Tsiteeri


eri andurite takistused on tõepoolest erinevad. Testriga mõõtes tasub juhet väänata & mudida läbi kogu pikkuse hoolega - viga võib olla selline, et vahel annab ühendust & vahel ei. Indutseeruva pingega on nii, et tasub võrrelda eri rataste andurite pingeid omavahel - need peaks olema lähedased.

Audi andurite "koolemisest" pole eriti kuulnud, kuid ntx Ford Scorpiol oskavad need andurid "ära kooleda" - nii, et ei indutseeri enam midagi...

Endal on ainult juhtmejama & rattalaagri loksust tingitud probleemi olnud (tänud RevalAuto poolt lahtijäetud poolassi otsamutri eest :mad: - õigel ajal sai õnneks jaole)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.03 11:36 Tsiteeri


Nüüd siis tali ja libe kohe kohe ukse ees ja piduritega ikka pole ühele poole saanud.
Nimelt kui kruusal kõvasti pidurdada, siis parem esimene kisub lohasse. Teised korralikult "veerevad". Muidugi on ka nii, et ka võiksemal pidurdamisel põriseb pedaal ikka parajalt. Kas viga tuleks otsida esimesest paremast rattast või ei näita see blokkimine midagi selle ratta kohta? :S
Andurit olen proovinud ka lähemale liigutada ja ikka sama asi. Aegajalt lülitab ABS end ka välja - tuluke läheb põlema. Kui restart teha, siis mõnikord kestab ikka sadu kilomeetreid, mõnikord mõnedsajad meetrid.
Oeh... sai nüüd pikk jutt, aga ehk keegi teab rääkida midagi asjalikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 06.10.03 13:23 Tsiteeri


Lohasse ei tohi kiskuda,ABS jagab pidurduse ühtlaselt rataste vahel ära.Võid proovida selle ratta anduri väljavahetamist,mis loha kisub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.10.03 14:33 Tsiteeri


minu omal viskab ABS-i kohe tagant ära terve täiega kui mingi andur kala paneb.
Seega ei usu et tegu on anduriga,ennemalt usun juba abs-i aju või pumba jamasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.2% - SQL: 42.8%]