Rebane93
huviline
Registreerunud 13.05.16
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.16 19:37
|
|
|
Heitgaaside temp andurid Audi A6 3,0 TDI 171kw
Tere sooviks abi asukoha tuvastamisel. Nimelt kus asuvad Audi A6 3,0 TDI 171kw quattro 2007 a heitgaaside temp andurid bank 1 sensor 2 ja sensor 3 ,
kraapisin netis sügavalt nelikuga kuid ei leidnud vastust.
tänud
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 14.05.16 03:33
|
|
|
EGT sensor 2 on tahmafiltris ja sensor 3 peale katti - enne tahmakat. Soojalt soovitaks enne juhtmed pistikud üle vaadata, kui suht kalleid
traadijuppe ostma hakkad. Kehtib FL 140-176kw mootorite kohta.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
indrek67
huviline
Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.16 22:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rebane93
Tere sooviks abi asukoha tuvastamisel. Nimelt kus asuvad Audi A6 3,0 TDI 171kw quattro 2007 a heitgaaside temp andurid bank 1 sensor 2 ja sensor 3 ,
kraapisin netis sügavalt nelikuga kuid ei leidnud vastust.
tänud | ,,,kas said korda ,,mul sama jama näitab anduri veakoode,,
|
|
|
Rebane93
huviline
Registreerunud 13.05.16
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.16 18:42
|
|
|
Vahetasin anduri ära ja nüüd korras.
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 05.03.19 10:45
|
|
|
Mul kogemus 2007a A6 Allroad 3.0TDI 171kW, EURO4, mootorikood ASB. Veakoodi 009258 (Exhaust Gas Temperature Sensor) Bank 1 Sensor 3 viga põhjustas
kõige tagumine ehk tahmafiltri küljes olev temperatuuri andur. Nii et tundub, et see andurite järjekord on ka väga sarnaste autode kaupa siiski
erinev.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.03.19 11:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Mul kogemus 2007a A6 Allroad 3.0TDI 171kW, EURO4, mootorikood ASB. Veakoodi 009258 (Exhaust Gas Temperature Sensor) Bank 1 Sensor 3 viga põhjustas
kõige tagumine ehk tahmafiltri küljes olev temperatuuri andur. Nii et tundub, et see andurite järjekord on ka väga sarnaste autode kaupa siiski
erinev. |
Nii ongi ja sellega eksivad vahest ka väga pädevad ettevõtted.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.03.19 16:50
|
|
|
165kw ja 171kw on ikkagi samamoodi need andurid minu teada.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.03.19 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
165kw ja 171kw on ikkagi samamoodi need andurid minu teada. |
On jah nii, vana teema, seega parandused tuleks teha. FL 140 ja 176 kw on võrreldes 165-171 erinevused, e.s. 176kw sensor 3 on peale katti, mitte
tahmafiltris nagu 171kw.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.03.19 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
On jah nii, vana teema, seega parandused tuleks teha. FL 140 ja 176 kw on võrreldes 165-171 erinevused, e.s. sensor 3 on peale katti, mitte
tahmafiltris nagu 171kw. |
Sensor 1 on EDC17 peal alati turbo.
Edasi on neli andurit juhtplokil toetatud.
Enne katti - veakoodid P2031/P2032 - Sensor 2
Pärast katti - veakoodid P242A/P242C - Sensor 3
Enne DPF-i - veakoodid P14A6/P14A8 - Sellele pole OBD koodi ette nähtud, mis ta peaks olema. Seega siin oleneb puhtalt diagnostikaseadmest, mis tekst
kuvatakase.
Pärast DPF-i - veakoodid P246E/P2470 - Sensor 4
Samas "pärast katti" ja "enne dpf-i" on üsna loominguline teema, oleneb, kuidas konfitud on. Võib vabalt olla nii, et autol on Sensor 1, 3 ja 4
või ainult 1 ja 3, seejuures 3 asub kuskil kati ja DPF-i vahel. Eriti lõbus on kui autol on katt ja DPF ühes pütis ja siis nende kahe vahepeal on
andur - kumb ta siis olema peaks
Aga seda, et numbrid kuidagi vastupidi jookseks ma küll ei näe.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 05.02.24 17:31
|
|
|
Sama auto ja sama probleem, B1S2 ja B1S3 veakoodid aktiivsed, kustutada ei saa. Sai tehtud ketivahetus ja palju muid asju, kõik anduritega seonduv
käis auto küljest maas. Mootorituli põles juba eelnevalt ja ei tea, et kas olid vead enne sees. Igal juhul oli hiljuti sukka vahetatud ja
ühendusflatsid kõveraks pekstud, ühendused lekkisid. Keerasin keskmise anduri välja, et flants pressi vahel sirgemaks tagasi saada. Tean, et ka
puhtalt välja keeramisest kipub sisemine katkestus tulema, samuti haamriga väljalaske tagumisel..
Aga põhiküsimus on, et kas on vaja kohe ära vahetada, omanik niigi korraliku summa pannud sinna. Lugesin mingit suvalist "3.0TDI Self Study", seal
väideti, et B1S2 vea puhul toimuvad põletused edasi, läbisõidu ja töötundide põhjal.
Kuidas siis ikkagi on nende veakoodide ja põletusega?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.02.24 08:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Sama auto ja sama probleem, B1S2 ja B1S3 veakoodid aktiivsed, kustutada ei saa. Sai tehtud ketivahetus ja palju muid asju, kõik anduritega seonduv
käis auto küljest maas. Mootorituli põles juba eelnevalt ja ei tea, et kas olid vead enne sees. Igal juhul oli hiljuti sukka vahetatud ja
ühendusflatsid kõveraks pekstud, ühendused lekkisid. Keerasin keskmise anduri välja, et flants pressi vahel sirgemaks tagasi saada. Tean, et ka
puhtalt välja keeramisest kipub sisemine katkestus tulema, samuti haamriga väljalaske tagumisel..
Aga põhiküsimus on, et kas on vaja kohe ära vahetada, omanik niigi korraliku summa pannud sinna. Lugesin mingit suvalist "3.0TDI Self Study", seal
väideti, et B1S2 vea puhul toimuvad põletused edasi, läbisõidu ja töötundide põhjal.
Kuidas siis ikkagi on nende veakoodide ja põletusega? |
Nii vanal autol tuleb korda teha, muidu sõidab kinni ära isegi kui midagi arvutab seal. G450 rike on see, mis iga kindla aja-km tagant põletab ja
põletuse ajal spiraali vilgutab. B andurid olid suht ok hinnaga juba kui orig. kallis on. Kinni sõita on veel kallim.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 06.02.24 15:57
|
|
|
Keerasin andurid välja, raputades mõlemal sisu koliseb, ehk siis on katki. Mõlemad andurid on sama koodiga 038906088D.
Üks asub sukaga vahetorus kati ja tahmaka vahel, teine tahmaka esimeses otsas. Imelik asetus selles mõttes, et mõlemad asuvad põhimõtteliselt samas
tühjas ruumis kati ja tahmaka vahel.
Sai tellitud Hella andurid, Automaailmas kliendihind 70EUR/tk, peaks olema normaalne tootja.
|
|
|
|