Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 3,0TDI Q pidurdades vibratsioon (kõik kettad+klotsid vahetatud) (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3335)
andryz001
huviline



Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Renault Megane 2021 / Royal Enfield Scram 2024

postitati 11.05.16 16:46 Tsiteeri
Audi A4 3,0TDI Q pidurdades vibratsioon (kõik kettad+klotsid vahetatud)



Tere!

Mure järgmine:
Audi A4 3.0TDI Q (tiptronic) on pidurdades vibratsioon.
Kõik pidurikettad+klotsid on vahetatud, täpsemalt paar kuud tagasi vahetasin esimesed (Zimmermanni kettad läksid alla) ja täna vahetasin tagumised pidurikettad (Fremax). Arvasin, et tagumised kettad tekitavad pidurdades vibratsiooni, aga ei.
Kuna vibratsioon jäi alles siis remondimees käis sõitmas ning juhtis tähelepanu, et pidurdades vibratsioon on just suuremalt kiiruselt pidurdades ja kaob ära kui kiirus väiksem kui 30-40km/h ning eriti hästi on tunda, kui panna N asendisse ning eriti hästi tunda sujuval pidurdamisel (mitte jõulisel). Proovisin ja ongi nii. Kiirendades ja ühtlaselt sõites ei ole mingit vibratsiooni, ainult pidurdades suuremalt kiiruselt)
Lisaks vaadati üle esimesed pidurikettad ja kõik tundus ok.
Mõõdeti ära esimeste piduriketaste viskamine - üks pool oli 0,1mm ja teine 0,2mm. Kui nüüd googeldada siis leiab erinevaid arvamusi, kas see normaalne.
Ei usu enam, et asi piduriketastes, kuna väiksel kiirusel pidurdades vibratsioon puudub ning kui vibratsioon on suuremalt kiiruselt pidurdades siis see ei käi niivõrd rooli vaid terve auto kerest läbi võimsalt.
Oskate pakkuda, mis võib sellist anomaaliat põhjustada? Mõistus on otsas ja remondimees ei osanud ka hetkel seisukohta võtta.

Ette tänades,
Andrus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reims86
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.13
Asukoht: Pärnu / Norra (Hitra)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 171kw 3,0TDI Quattro / Audi A4 110kw 2,5TDI / Opel Corsa E 2015a

postitati 11.05.16 18:01 Tsiteeri


Veovõll, kardaan võivad samuti mingil määral vibratsiooni tekitada kirjeldatud situatsioonis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andryz001
huviline



Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Renault Megane 2021 / Royal Enfield Scram 2024

postitati 11.05.16 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reims86
Veovõll, kardaan võivad samuti mingil määral vibratsiooni tekitada kirjeldatud situatsioonis.


aga miks põhjustab veovõll ainult pidurdades mõllu (vahest vähem, vahest rohkem ning just suurel kiiruselt pidurdades). Peaks ju kiirendades või ühtlaselt sõites ka märku andma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.16 19:50 Tsiteeri


Kui on ketas siis mine käi mõnest üv-punktist läbi(piduri stendist) ja ütlevad kohe milline ketas kõver on(kui on).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 11.05.16 20:42 Tsiteeri


Mul aitas ükskord D11'ga esirataste tasakaalustamine, pidurdamisel vibrast lahti saada.
Võid kindluse mõttes kõik tasakaalustada uuesti, aga mul tuli vibra eest.

Praegu olen samuti C6'ga maadelnud vibraga, aga mitte pidurdamisel, vaid ühtlase kiirusega sõites (alates 120-140 just, aeglasemalt ja kiiremini ei mingit vibra). Aitas velgede/rataste ümbertõstmine ja samuti tasakaalustamine uuesti ja uuesti. Päris mitu tundi tehti seda aga vibra kadus ja nüüd on kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadukesekene
huviline

Avatar


Registreerunud 13.12.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 S-line 3,0TDI Quattro

postitati 12.05.16 04:06 Tsiteeri


Minul kogemus B7-mega, millel samamoodi vibra ainult pidurdades. Otsas oli esisillas üks alumistest õõtshoova puksidest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Larre
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.16
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 3,0tdi

postitati 12.05.16 04:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andryz001
Tere!

Mure järgmine:
Audi A4 3.0TDI Q (tiptronic) on pidurdades vibratsioon.
Kõik pidurikettad+klotsid on vahetatud, täpsemalt paar kuud tagasi vahetasin esimesed (Zimmermanni kettad läksid alla) ja täna vahetasin tagumised pidurikettad (Fremax). Arvasin, et tagumised kettad tekitavad pidurdades vibratsiooni, aga ei.
Kuna vibratsioon jäi alles siis remondimees käis sõitmas ning juhtis tähelepanu, et pidurdades vibratsioon on just suuremalt kiiruselt pidurdades ja kaob ära kui kiirus väiksem kui 30-40km/h ning eriti hästi on tunda, kui panna N asendisse ning eriti hästi tunda sujuval pidurdamisel (mitte jõulisel). Proovisin ja ongi nii. Kiirendades ja ühtlaselt sõites ei ole mingit vibratsiooni, ainult pidurdades suuremalt kiiruselt)
Lisaks vaadati üle esimesed pidurikettad ja kõik tundus ok.
Mõõdeti ära esimeste piduriketaste viskamine - üks pool oli 0,1mm ja teine 0,2mm. Kui nüüd googeldada siis leiab erinevaid arvamusi, kas see normaalne.
Ei usu enam, et asi piduriketastes, kuna väiksel kiirusel pidurdades vibratsioon puudub ning kui vibratsioon on suuremalt kiiruselt pidurdades siis see ei käi niivõrd rooli vaid terve auto kerest läbi võimsalt.


Oskate pakkuda, mis võib sellist anomaaliat põhjustada? Mõistus on otsas ja remondimees ei osanud ka hetkel seisukohta võtta.

Ette tänades,
Andrus


Tere. Mul täpselt sama probleem, väiksel kiirusel ei midagi, käik sees, siis ka peaegu olematu. (manuaal) tühikäigul suuremal kiirusel lõõb pidurdades keresse vibra sisse. Vahetasin ka kettad-klotsid, abi ei midagi. Minu töömees arvas, et flants võib olla kannatada saanud, pidi välja mõtlema, kuidas seda kontrollida. Pole veel jõudnud tema teooriat kontrollida, kuna jäi haigeks.
Aga anna kindlasti teada, kui ennem lahenduseni jõuad.

Tänud Lauri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Larre
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.16
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 3,0tdi

postitati 12.05.16 04:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karly
Kui on ketas siis mine käi mõnest üv-punktist läbi(piduri stendist) ja ütlevad kohe milline ketas kõver on(kui on).


Ülevaatupunktid sulle seda küll ei ütle, nad kontrollivad pidurdusjõudu. Seda kas kettad kõverad on ei oska nad sulle ütelda. Läbi proovitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andryz001
huviline



Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Renault Megane 2021 / Royal Enfield Scram 2024

postitati 12.05.16 05:28 Tsiteeri


Hetkel ma kahtlustan:
1.Veovõll (paremal ees mehhaanik tuvastas suurem lõtku, kui vasakul ees)
2. Ikkagi esimesed kettad uuesti kõverad. Kui googeldada, siis 0,1mm ja 0,2mm viskamine ei ole ok (kuigi mehhaanik ütles, et halb oli kuhugi mõõtjat kinnitada-lõpuks kinnitas supordi külge).
3. Mingi muu müstiline asi?

Ausalt ei oska kuskilt alustada, juppide vahetusega ei tahaks ka lahmida. Kui keegi Tallinnas suudaks ja viitsiks mulle vea tuvastada, anna U2U märku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 12.05.16 06:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Larre
Tsitaat:
Algselt postitas: karly
Kui on ketas siis mine käi mõnest üv-punktist läbi(piduri stendist) ja ütlevad kohe milline ketas kõver on(kui on).


Ülevaatupunktid sulle seda küll ei ütle, nad kontrollivad pidurdusjõudu. Seda kas kettad kõverad on ei oska nad sulle ütelda. Läbi proovitud.


Ülevaatus punkt teeb ilusti kindlaks kas ketas kõver või mitte. Näitab sulle pidurdamis graafikut ning näed, et graafikul võnked sees.
Alt rummud puhastamatta ning siis tõmbab ka uued kettad kohe kõveraks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 12.05.16 06:06 Tsiteeri


Kui muidu sõites pole vibratsiooni, vaid ainult pidurdades siis ON asi pidurites.
Kõverad kettad, lohakalt paigaldatud.
Kui vibra tuleb rooli on enamasti murekohaks esikettad, kui aga kogu autosse siis võib kahtlustada tagakettaid.
Ülevaatuspunktides kus on korralukud piduristendid on võimalik vaadata pidurite viskumist.
Nii et käi sealt läbi ja ära vaeva end muude sõlmede mittekorrasolekule mõeldes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.16 06:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Larre
Tsitaat:
Algselt postitas: karly
Kui on ketas siis mine käi mõnest üv-punktist läbi(piduri stendist) ja ütlevad kohe milline ketas kõver on(kui on).


Ülevaatupunktid sulle seda küll ei ütle, nad kontrollivad pidurdusjõudu. Seda kas kettad kõverad on ei oska nad sulle ütelda. Läbi proovitud.


Ülevaatajal ja ülevaatajal on vahest suur vahe, üks lööb kohe naksti lukku pidurid, teine ikka kontrollib korrasolekut.
Siiamaani on teada saadud kas ja milline ketas viskab, seega ei oska kaasa rääkida kus üv. punktis sina käinud oled.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.05.16 06:48 Tsiteeri


Kunagi sai miskite suuremate ketastega C5 kerega võideldud, kus pidurid hakkasid vibrama u. 15 kilomeetrise sõidu järel suuremalt kiiruselt msaha pidurdades.
Tookord lõppes asi klotside vahetusega. Miskid noname piduriklotsid, mis kettaga kokkupuutes hakkasid kettale jätma mingisugust ebamäärast ollust. Külma kettaga oli kõik täiesti OK, aga tava maanteesõidul tekkivast temperatuurist juba piisas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
andryz001
huviline



Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Renault Megane 2021 / Royal Enfield Scram 2024

postitati 12.05.16 19:07 Tsiteeri


Tänan vastuste eest!
Homme üritan mingis tehnoülevaatuspunktis ära käija, äkki saab targemaks. Imelik on see, et vibratsiooni rooli nagu otseselt ei kandu vaid keresse (vihjaks nagu taga piduritele, aga need eile vahetatud).

Lisaks nii palju, et mehhaanik märkis töölehele ära, et parem eesmine veovõlli flants lõtkub kastis (aga ei osanud öelda, kas seal on lubatud ka miski). Kas seal mingi lõtk lubatud? Nimelt käskisin kontrollida paremat rattalaagrit, kuna undamine nagu tuleks sealt, aga rattalaager OK (oli kuulanud ka stetoskoobiga).
Väsinud veovõll ja pidurdamisel vibratsioon keres ei lähe nagu kokku? Peaks tunda olema ka kiirendamisel jne, aga ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andryz001
huviline



Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Renault Megane 2021 / Royal Enfield Scram 2024

postitati 13.05.16 08:45 Tsiteeri


Tehnoülevaatus punktis käinud, üks punkt ütles, et ei teosta (see ei näita midagi). Läksin Laki tänaval ÜV, väga asjalikud vennad ja tegid kohe testi ära, aga sellejärgi on kõik super (kuigi seal kiirus 5km/h, probleem suurtel kiirustel pidurdades). Mõistus otsas. Välistada muidugi ei saa, et ikkagi üks esimestest piduriketastest kõver.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/482/0109991039e5806.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.05.16 13:11 Tsiteeri


Osta või laena voolikuklamber, (parem kui kaks tükki) millega saab pidurivoolikuid kinni pigistada.
Keera rattad välja, pista algul ühele pidurivoolikule klamber peale ja sõida. Siis tee sama asi teise poolega. Lõpuks võid teha mõlemaga. NB! ära tee seda liikluses!!
Saad vähemalt mingi lähtepunkti kust edasi liikuda.

Edu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 13.05.16 13:20 Tsiteeri


Ühel C5'l olid alumiste tagumiste õõtsade puksid nii pehmed ,et kui velje sees natukenegi soppa kuivanud oli, hakkas samamoodi pidurdades värisema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.16 09:49 Tsiteeri


Kui piduri stend juba ei näita ketta kõverust siis peitub see kala kusagil mujal.
Pigem lase kusagil sild ülevaadata. Üv punktis muidugi on kõige paremini näha kui auto on silla mõistes 0 asendis.
Ise panustaks ka pigem alumised tagimised õõtsa puksid ja ülemised puksid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andryz001
huviline



Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Renault Megane 2021 / Royal Enfield Scram 2024

postitati 30.05.16 10:10 Tsiteeri


Hetkel sain probleemist võitu ikkagi uuesti esipidurite+klotside vahetus. Lasin ka rummud üle mõõta, viskamine tuvastati vasakul 3 tuhandikku ja paremal 8 tuhandikku, aga arvati, et see jääb normipiiri. Hooldati pidurid ära ja kõik tundus ok. Ainuke asi oli see, et parema klotsi sisemine alumine ja ketta sisemine osa (u.1cm). oli roostes või imelikult kulunud.
Kahjuks põhjust ei oska öelda, kuna kõik tundus OK! Eks näib, kuidas uute ketaste ja klotsidega läheb. Loodame, et olen probleemist lahti saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ott1
klubiliige



Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat

postitati 07.09.17 11:22 Tsiteeri


Teema küll vana kuid kuna omal samad sümptomid siis küsin.
Kas oli uutest piduritest abi?


algaja audihoolik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.6% - SQL: 50.4%]