Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW - 1995 - Jorma901 (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 8221)
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.16 20:19 Tsiteeri


Teeks siis remondi päevikusse kokkuvõtte.

Sisemise veovõlli otsa saaga sai lahenduse. Ei pidanudki tervet veovõlli ostma. Pärnu linna varuosa müüjatel on ikka asjasse erinevad suhtumised. Kindluse mõttes oli mulle vajalik katkine veovõlli ots näidiseks kaasas. Käisin alguses kaks korda Rauneksis ja sealt positiivset lahendust ei tulnud kuigi teisel korral rääkisn nii öelda targema isikuga. Ei suudetud mulle isegi tervet veovõlli välja sebida. Teisena käisin automaailmas seal öeldi et programm ei näita varuosa ja sellega see teema lõppes. Siis käisin Balti autoosades sealne kutt vähemalt üritas endast parimat anda. Tuhlas arvutis ja enda varuosades. Ning lõpuks siis sebis mulle terve veovõlli. Aga kuna tervet veovõlli mul vaja polnud siis läksin veel Fixsusesse. Sealne noor müüja üritas ja proovis igate pidi. Tuhlas arvutis, küsis naaber müüja käest ja lõpp tulemus ikkagi suur 0. Aga ütleme nii et mul joppas sellega et samal ajal tuli sinna ülesse see vanem prillidega onuke. See teadis täpselt mis-kus-kuidas-millega. Ühe sõnaga sain vajamineva varuosa. Kui kedagi huvitab või peaks endal selline keberniit olema. Siis minu audile sobis Vw passat variant 1,9/2,5 97a. ja ülesse poole veovõlli ots
VANA

http://static4.album.ee/files/1180/56/large_29514101_YDUZ.jpg

UUS

http://static4.album.ee/files/1180/56/large_29514103_oWy6.jpg

Nüüd oleks vaja veel targemate inimeste abi Bose süsteemiga. Kuna ise seda auto küljest lahti ei monteerind siis tekkis mõne ühenduse ja lahendusega probleem.

Esiteks mis eesmärk on sellel suuremal pistikul mis on esimese kõrvalistuja kõlari juhtme paki küljes.

http://static4.album.ee/files/1180/56/large_29514085_KQJ9.jpg

Nüüd kõige suurem müstika on kõlarite funktsioneerimine. Mis süsteemiga kõlarid toimivad. Kõlari pistikusse sobiva juhtme sain kaasa(Esimesel pildil olev pruun+must pistik koos pika juhtmega, ulatab pagassi välja). Aga sellele mustale pistikule vastust pole. See oli raadioga ja muu mudruga komplektis. Kuna hing ei annud rahu siis ühest teisest autost lammutasin välja väheke teistsuguse juhtme pundi. Tuleb siis välja raadiost ja lähevad mõlemale poole esiuste kõlaritesse. Või on siis need kõlari juhtmed toodud kuidagi võimu ja bassi kõlari juurde ja siis suunduvad sinna musta pistikusse mis on koos sinise cd-box-i pistikuga. Raadio elektri osa lahendasin sellega et jääb originaal juhtmestik mis hetkel autol küljes. Ehk siis asja mõte on see kas ma olemas olevate pistikute põhjal saan oma bose süsteemi tööle nii et töötab raadio+cd-box+esi kõlarid+tagu kõlarid või on mul midagi puudu.

http://static4.album.ee/files/1180/56/large_29514091_2Uy0.jpg
http://static4.album.ee/files/1180/56/large_29514119_INYV.jpg
http://static4.album.ee/files/1180/56/large_29514093_ofyB.jpg
Hetkel ongi siis edasi töötamiseksprobleemiks ukse kõlari pistiku juures olev lisa pistik. Ning mis süsteemiga kõlarid töötavad. Kas on vaja raadio küljest kõllide august viia juhtmestik kuhugile edasi või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 10.06.16 20:07 Tsiteeri


Täna sai siis vahetatud parem sisemine veovõlli ots. Vahetusse läksid ka veel esimesed kettad+klotsid. Ja oh üllatust nüüd on pidurdamisel vibra kadunud. Piduri sadula liugurid ja klambrid olid korralikud. Tutikad lähevad siis tagavara varuosa kasti. Et siis tulevikus oleks hea kohe võtta. Vahetusse läks ka õõtshoob kuna sarniiril oli ca 1 cm loks sees. Alla sai pandud ka teised veljed. Kui nüüd veab siis uue nädala alguses saab ka mootori väristamisest, sumpast tulevast vinest ja põlematta kütuse haisust lahti. Ma loodan et kogu selle jama taga on lihtsal see et süüde on vale. Mitte see et pihustid või pump vigane. Kuigi viimase 2350 km keskmine kütuse kulu on 5,9L/100KM. Sellest ca 1500 km on linnas. Ja minu sõidustiil on kõike muud kui säästlik. Sai lammutamas käidud ka Audi doonorit kus pealt bose süsteem sai ostetud. Raadiole tuleb ka mingi paigalduse koht välja mõelda kuna tahaks ka navi tööle saada.

http://static4.album.ee/files/1180/61/large_29515311_C20q.jpg

http://static4.album.ee/files/1180/61/large_29515313_QCoB.jpg

http://static4.album.ee/files/1180/56/large_29514095_Gv2A.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.16 15:37 Tsiteeri


Täna sain siis targemate abiga bose süsteemi paigaldusele pihta. Jäänud siis ainult pistikute taha ühendamine. Katuse luugi äravoolu torud tuleb läbi torkida uuesti kuna suru õhk ikkagi ei toimind nii hästi. Ning terve katuseluuk tuleks välja vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.16 12:04 Tsiteeri


Täna on põhjust natukene jälle kirjutada. Täna on olnud siis huvitav päev. On nii head kui halba. Sai käidud siis tuttava juures ja lastud juhe taha panna. Et vaadata ehk saab sealt siis mingit infot milleks autol hommikul halb käivitumine on ja vine ja diisli hais taga on. Välja tulid siis järgmised vead. Keegi targem võiks nüüd sõna võtta ja kommenteerida kuidas käituda edasi. Mida välja vahetada ja mida mitte.
ESIMENE:
00522 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Break in wiring / short circuit to positive. Arvas et ehk põhjustab seda viga see et salongi veetud nii öelda lollitus nupp. Päris kindel ei olnud ja pead panti ei pannud. Kuigi minu autol on sealt enamus kirjeldatud sümtomeid. Halb esimene käivitus, temp on kukkunt 90 järsult 70ne peale ja siis aeglaselt taastunud. pöörded kohati kõiguvad külma mootoriga, eelsüüte küünalde tuli on suht kaua taga.
TEINE:
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109): Malfunction. Sellega võib olla ka see jama et kuna pump on korra kunagi maha käinud tihendite vahetuseks ja siis ei ole veakoode maha võetud. Aga jällegi 100% kindel pole.

Pumba enda asend on siis selline. Märked on kohakuti. Ja mis asendis need märked reaalselt olema peaks.

http://static4.album.ee/files/1180/70/large_29517745_zRxq.jpg

Vahelduseks ka mõni pilt.

http://static4.album.ee/files/1180/70/large_29517737_Ph85.jpg

http://static4.album.ee/files/1180/70/large_29517743_Po5t.jpg

http://static4.album.ee/files/1180/70/large_29517741_KtSA.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TerrenceT
huviline



Registreerunud 05.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2.5 TDI

postitati 14.06.16 18:06 Tsiteeri


G62 viga peaks tähendama, et temp. andur lahti või ei anna ühendust. Selletõttu ta ka küünlaid kaua annab.

Kui mootori näite jälgisid, kas coolant temp oli reaalne näit? Kui see pistik lahti, siis minul näitas vist 14 kraadi koguaeg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.16 19:28 Tsiteeri


Sellest temp anduri värgi jagasin ise lahti. Kiskusin lüliti vahelt ära ja tegin korraliku otse ühenduse. Nüüd on küünalde tuli 2-3 sek järg. Ma jälgisin süüte nurga ajastut. See kõikus seal 2,5 ja 5,5 vahel. Muid näite väga ei jälgind


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.16 20:59 Tsiteeri


Teeks siis kokkuvõtte eelmise nädala tegevustest. Sai siis nädala alguses kaks päeva Saaremaal puhatud. Tripp kokku 550 km. Sellest 400 km saarel. Kütuse keskmine kulu oli 5,7L/100km kohta. Kuigi saarel sai sõita 20-35 km siis 20-60 minutit tutvutud vaatamis väärsustega ja siis jälle 20-35 km sõitu ja siis jälle paus jne. Nädala lõpupoole võtsin siis auto käivitumise ette. Igal uuel päeval uus jupp või tegevus et teada saada milles viga. Lisaks sai ära vahetatud spidoka andur, kuna Saaremaale minnes hakkas alguses jamama ja juba tagasi tulles kadus mõneks kilomeetriks spidokas tagant ära. Ja järgneval päeval lakkas ka aegajalt töötamast. Muidu oli tripp päris vinks vonks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.16 09:21 Tsiteeri


Uuendaks siis vahepeal teemat ka natuke. Autot siiani korralikult käima ei ole saanud. Aga nüüd vähemalt tean arvatavat viga ka. Sai siis eile mehaanikust sõbra juures käidud ja lastud tal autot korralikult inspekteerida. Diagnostika seade näitas siis 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109): Malfunction. Ehk siis ainuke selline viga mis oli jäädav. Vahetasime ära ka pumba peal oleva magnet klapi. Aga midagi paremaks see ikka ei teinud, viga jäi ikka sisse. Asja juures on huvitav see et ta lasi aparaadil teha süsteemide inspektsiooni. Peale seda siis hakkas mootor paremini käima ja vine kadus tagant ära. Aga paraku see oli ajutine nähe. Peale natukest seisimist oli jälle sama jama tagasi. Ehk siis kuskil autosüsteemis on mingi kala sees. Tundub nagu et auto tehnika ei suuda ise kuskil midagi. Avada, sulgeda, paikka timmida mida diagnosti aparaat suutis. Tuleb siis nüüd asja lahkama hakkata. Keegi pädevab võiks nüüd siin sõna võtta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 02.09.16 16:00 Tsiteeri


Teeme siis siia väikese uuenduse. Vahepeal sai siis pump keeratud nii varaseks kui võimalik. Tulemusega võib isegi peaaegu rahule jääda. Esimene käivitus on küll veel nigel. Aga juba väga hea. Ehk siis max 10 sekundilise käiamisega läheb auto tööle. Paremaks muutus veel see et kui varasemalt kui mootor polnud töö soe siis algas iga mootori tööle pannek käiamisega. Nüüd on ainult esimene käivitus. Iga järgmine on igast asendist pool pööret. Lähima kuu jooksul läheb auto siis suuremasse hooldusesse. Kõik oleneb millal sõbral tõstuk vabaneb.

Lõpetuseks ka mõni nii sama pilt

http://static4.album.ee/files/1182/63/large_29565869_YQT8.jpg

http://static4.album.ee/files/1182/63/large_29565871_YeNQ.jpg

http://static4.album.ee/files/1182/63/large_29565873_jYsm.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.16 09:38 Tsiteeri


Aega on mööda läinud suht palju vahepeal. Ja tehtud auto kallal on suht palju. Vahepeal sai siis autol vahetatud;
4 x Amordid juurde kuuluvaga.
Tagumised kettad+klotsid
2 x Tagumised pidurivoolikud
2x Välimised rooliotsad. Üks oli otsas omadega. Teine sai profilaktika mõttes vahetatud. Kuna esimesed rehvid annavad märku sillastendi vajadusest.
2 x Sisemise rooliotsad. Läksid vahetusse kuna reguleerimis keermestik on juba väga untsus. Ja taastamis kõlbmatud. Ja keerme osa ei ole ise eraldi müügil. Ainult terve varras.
2x Esimesed rattalaagrid.
Termostaat + tosool.
Sai veel kodu veetud üks diisel auto. Autoks siis Audi 100 2,4 60 kw. Hetke plaan siis selline et dokumentatsioon korda teha. Siis kerge mootori ja silla hoole. Ning siis TÜV ja kindlustus siis vaatab edasi mis saab. Teema teen alles siis kui juriidiline osa korras. Seniks aga edu.

http://static4.album.ee/files/1184/19/large_29604851_DP4J.jpg

http://static4.album.ee/files/1184/19/large_29604847_Iqwx.jpg

http://static4.album.ee/files/1184/19/large_29604855_SjGM.jpg

http://static4.album.ee/files/1184/19/large_29604853_altc.jpg

http://static4.album.ee/files/1184/19/large_29604857_v2Un.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.16 15:47 Tsiteeri


Täna sai siis autoga uuesti tõstuki peal käia. Kuna peale 600 km läbimist otsustas eest parem tutikas amordi tugilaager töölepingu lõpetada. Sai siis igaks juhuks mõlemad kindluse mõttes vahetada. Eelmine kord sai ka alla pandud tutikad KYB i esiamordid. Ning see kord püstakuid lahti võttes tundus neil kerge lõtk sees olevat ülemises asendis. Ei tea kas saab varsti jälle esiamorte vahetada. Nüüd tuleb ikka ise oma valikule kindlaks jääda ja mitte uskuda varuosa müüjate juttu. Autole sai alla pandud tutikad Bridgestone naastud ja tutikas aku. Nüüd tuleb oodata uue nädala algust, et saaks auto silla stendi viia. Ning egas muud kui tuleb talve nautida.


http://static4.album.ee/files/1184/62/large_29615737_9r4H.jpg

http://static4.album.ee/files/1184/62/large_29615739_6c2Y.jpg

http://static4.album.ee/files/1184/62/large_29615741_LaQY.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.16 11:56 Tsiteeri


Sillastendis käidud ja nüüd kohe parem sõita. Sain onukese käest kiita, et üle pika aja jälle üks heas korras vanakene sillastendi toodud. Ütles et väga hea on silda regullida kui kõik vajalik on vahetatud ja käima pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.16 18:39 Tsiteeri


Uuendaks siis seda auto teemat ka väheke. Vahepeal on siis autol vahetatud geneka rihma pingutus, suunaka/püsika kang+relee+ohutule nupp, käigukasti õli - läheb peale ca 1500 km läbimist uuesti vahetusse, kuna vana oli väga väga paha juba, siis saigi see laar sisse pandud pesu efektiks. Kätte sai võetud ka pihustite taastamine millega on paras ooper. Suvel ostsin siis teise paari pihusteid ja saatsin siis novembri lõpus taastamisele. Peale esimest mõnda päeva selgus et kolm pihustit tehti korda ja kahele pihustile Eestis juppe pole. Lubati siis kuskilt tellida. Lõpp kokku võttes siis kolm nädalat hiljem jõudsid taastatud pihustid minuni. Aga selle nali veel ei piirdu. Lasin need siis mehaanikust sõbral peale panna. Kolm tundi hiljem andis ta taastatud pihustid tagasi ja käskis siis need garantii remonti saata. Kaks pihustid ei pidavat ikkagi korretselt töötama. Hetke seisuga siis vist tuleb oma lonkava konnaga veel 2,5 nädalat sõita ehk siis saab asja. Pilte lisan esimesel võimalusel. Et hoida kursis hetke välimusega.
Sai uuendatud ka enda kevadist DO TO LISTI:
Taastatud pihustid paigaldada.
Rooli võimu pumba alus vahetada.
Turbo majandus. (Minek puudub. Pihustid/Pump)
Katuse luuk vahetada + äravoolu torud.
Käigukasti õli vahetada. (Korra vahetatud juba, praegune kasti pesuks sees).
Salongi ventilaator. (Teeb häält juba).
Kesklukk korda.
Tagu käigu tuled. (Luugi juhtmed valesti või tule pesad mädad)
Luugi juhtmed. (Korralikud juhtmed panna).
Uste peeglid korda. (Vasakule + paremale ei liigu).
Juhiukse elektri akna juhtmed. (Toite juhe).
Kaitsme blokk vahetada. (Mõned pesad kärsanud).
Juhi uks vajunud. (Hinged läbi)
Keskkonsool vahetada. (Kässeri juurest katki).
Põhjamatt vahetada. (Vana on katki ja elu näinud).
Esimene + tagumine pamper. (Vanad katkised)
Bose süsteem lõplikult paigaldada.
Spido tagune korrastada. ( N: õli temp, valgustus. ühendused puhastada, üle joota jne.)
Teostada kere tööd. Vähene rooste tõrje ja auto värvim


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 22.12.16 06:21 Tsiteeri


Tore näha et see masin ka veel elus ja liikvel on :) Jõudu loomaga :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.16 13:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mokits
Tore näha et see masin ka veel elus ja liikvel on :) Jõudu loomaga :)


Masin liigub ikka veel ja järjest paremaks ta saab. Jõudu ja jaksu on vaja kuna vahepeal on auto käest ära lastud. Lihtsalt tuimalt sõidetud. Aga pole hullu kõik on ravitav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.17 14:02 Tsiteeri


Teema lukku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]