Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Allroadi jahutuse probleem (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 2354)
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 01.05.16 16:42 Tsiteeri
Allroadi jahutuse probleem



Tervist.

Mure järgmine: mootori temp. tõuseb üle 90 kraadi. Vahetatud radikas, elektriline sundjahutus. Sundjahutus hakkab miskipärast tööle alles pärast mootori seiskamist ja töötab u paarkümend sekundit.

Kas keegi oskab nõu anda mida edasi teha? Ilmad lähevad järjest soojemaks ja mootor kuumemaks, ei julge kaua nii lasta, oleks vaja asi korda saada.

Ette tänades keijo741


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.05.16 17:44 Tsiteeri


Loogiline oleks ju alustada termostaadist ja veepumbast.
Võimatu pole ka anduri ja näidiku viga, arvutiga saaks midagi kontrollida.
Sellel autol peaks ju olema veel viskosiduriga ventilaator?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 01.05.16 17:52 Tsiteeri


Veepump ja termostaat vahetatud koos rihmade ja kõige muuga u. 3 nädalat tagasi.

Jah, sellel isendil visko peal küll. Kuidas teha kindlaks, et nt mure viskoga? Ja milleks see el. vent seal ees ning miks see lülitab end tööle alles peale mootori seiskumist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.05.16 18:04 Tsiteeri


Kuuma mootori seisma jätmisel ei tohiks see tiivik seal vabalt pöörelda, peaks jäik olema mingil määral. Selle elektriventilaatori koha pealt ei oska öelda, peab uurima selle lülitamise tingimusi kuskilt, võib-olla on kõik normaalne hetkel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 01.05.16 18:09 Tsiteeri


Kuuma mootoriga proovisin kaikaga visko venti seisata ja ei tundnud, et see tahaks nö käest minna. Väga "lõdvalt" sain hoida seda paigal. Pärast mootori seiskamist jääb visko vent veel tiirlema ja käega väga kerge seda liigutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 02.05.16 05:17 Tsiteeri


Ehk keegi oskaks lahti seletada, mismoodi visko üldse töötab ning kuidas töötab toimiv visko?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-v8-
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2Q

postitati 02.05.16 05:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: keijo741
Ehk keegi oskaks lahti seletada, mismoodi visko üldse töötab ning kuidas töötab toimiv visko?


Mida kuumem mootor, seda raskemalt ringi käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 02.05.16 06:01 Tsiteeri


Kui töösoe mootor seisma jätta ja proovida käega ringi tõmmata kas peaks käima kergelt kaasa või mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.16 06:33 Tsiteeri


Ehk mida soojemaks mootor läheb seda rohkem sidur järgi annab, ehk seda raskem on tiivikut käega ringi ajada.
Töösooja mootoriga on juba gaasi andes "kuulda" kas visco töötab või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 02.05.16 06:51 Tsiteeri


Pedaali lapates ei kostu küll meeletut "kohinat".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.16 07:07 Tsiteeri


Siis on sidur õhtal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 02.05.16 07:13 Tsiteeri


Selge, tänud.

Millist tootjat eelistada? Swag, Febi, Thermotec ?
Soetan uue ja annan tagasisidet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 02.05.16 12:39 Tsiteeri


Küsiks ka veel lisaks, et kas see el. vent on ainult kliima oma?


Moderaator võib ka mu teemad kokku tõsta, on jutt valgund laiali kahe teema alla, aga lõppkokkuvõttes mure sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 02.05.16 14:33 Tsiteeri


Nii, uus visco peal ja endiselt probleem alles. Minu mõistus hakkab lõppema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.05.16 16:28 Tsiteeri


Kui vaadata nende kahe paralleelse teema pealkirja, siis kisub küll sinna plokikaane/tihendi vea poole.
Meenus, et sõber sõitis sama mootoriga Passatiga pikalt ilma visko ja tiivikuta, ka kevade poole soojemate ilmadega, mingeid probleeme polnud. Seega pole vast mõtet pead vaevata nende tiivikute pärast.

Kas heitgaasitest jahutusvedelikust on tehtud ja kui kõrgele see temperatuur siis tõuseb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 02.05.16 17:06 Tsiteeri


Sai peale alles "uus" mootor. Esimestel päevadel probleeme polnud. Kas on võimalik, et siiski vigane termostaat saanud? Peale läks Triscan vmdgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.05.16 17:14 Tsiteeri


Raske on jälgida neid kahte teemat, et mida ja millal tehtud on. Kui mootor on vahetatud ja midagi ei muutunud, siis on viga arvatavasti mujal. Kummal mootoril siis need rihmad ja pumbad vahetati, ei saa aru enam:)

Tee heitgaasitest jahutusvedelikust, vaata arvutiga, kas mootoriaju näeb sama temperatuuri nagu näidikuplokk jne..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 02.05.16 17:42 Tsiteeri


Nii, võtan siin siis kogu loo kokku.

Sai vahetatud mootor, millele läksid peale uued rihmad, veepump ja termostaat.

Pärast mootorivahetust sain salongisooja tagasi, kuid nüüd siis ainult nagu salongiradikas olekski järgi, sest mootoribloki küljes olevast termostaadi korpusest tulev lõdvik, mis läheb alla radikasse on üsna jahe. Nagu suurt ringi polekski järel. Sõites tõuseb temp. pea 100 kraadini. Maha jahutan seda salongis kuumust põhja keerates.

Täna sai vahetatud temp. andur ja visco sidur. Need muutust ei toonud.

Viimase variandina jäi sõelale vigane termostaat, seda saab nüüd ehk kolmapäeval kontrollida. Sai tellitud ka igaksjuhuks originaalosa edasise probleemi vältimiseks. Hella toodanguga tegu.

Kui nüüd keegi pädevam oskab siit midagi välja lugeda, mis seda kõike põhjustab, siis võib oma teadmisi lahkelt minuga jagada.


ET: Lisaks veel, et mõndaaega püsib temp. ilusti 90 peal, aga kui ntx peale ristmikku uuesti kiirendada, siis hakkab seier tõusma üle 90-ne

Ette tänades, keijo741


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.16 18:57 Tsiteeri


Viimase posti järgi ütleks küll et viga peitub pigem termostaadis(Ei avane). "Õnneks" on lihtne vahetada ka sellel mootoril termostaati. Igatahes El. vent peab ka ikkagi käivituma kui visco üksi jahutada ei jõua, aga see et ta sul hetkel ei käivitu seisneb vigases termostaadis, sest antud andur asub radika küljes ja kui radikas ise 90+ kraadi ei lähe, siis termolüliti ei lülita vendikat järgi.
Peale termostaadi vahetust peaks pilt selge olema, ja kui ise lahti võtad siis kontrolli ega termostaati segavat faktorit kusagil mängus ei ole(valepidi vms.) ja muidugi kuumas/keevas vees saad vaadata kas avaneb või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 02.05.16 19:05 Tsiteeri


Võin üsna julgelt väita, et seda pole valepidi küll võimalik paigaldada, see pool mis bloki sisse läheb on nii pikk, et pärast see korpus sinna peale ei istu.

Selle vendi lülitusandur asub jah seal all, termostaadist tuleva lõdviku küljes, vahetult enne radikat.

Jääb nüüd üle loota, et viga peitub selles, kuid kui see ei aita, siis tõstan käed ja annan alla :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.16 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: keijo741
Võin üsna julgelt väita, et seda pole valepidi küll võimalik paigaldada, see pool mis bloki sisse läheb on nii pikk, et pärast see korpus sinna peale ei istu.

Selle vendi lülitusandur asub jah seal all, termostaadist tuleva lõdviku küljes, vahetult enne radikat.

Jääb nüüd üle loota, et viga peitub selles, kuid kui see ei aita, siis tõstan käed ja annan alla :D


Hetkel ei ole küll silme ees aga võimalik et ei saa. Olen pigem selliste varjantidega kokku puutunud et termostaat ei sulgu.

Mingi kala peab seal olema kui suur ring ei tööta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 02.05.16 19:16 Tsiteeri


Kui ntx termostaat töötaks, kas sealt korpusest kuni radikani olev lõdvik läheks kuumaks? Juhul kui ntx radikas oleks kinni ja sealt edasi ei liiguks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.16 19:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: keijo741
Kui ntx termostaat töötaks, kas sealt korpusest kuni radikani olev lõdvik läheks kuumaks? Juhul kui ntx radikas oleks kinni ja sealt edasi ei liiguks?


Kui termostaat avaneks siis flnatsi otsast peaks lõdvik ikkagi soojaks/soojemaks minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 03.05.16 05:57 Tsiteeri


Selge, jääb siis esialgu see kahtlus termostaadile, homme selgub täpsemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keijo741
huviline



Registreerunud 03.03.15
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 132kw 2003

postitati 04.05.16 19:50 Tsiteeri


Termostaat vahetatud ja tundub, et nagu sai korda. Vana termostaat avanes "supikausis" alles pea 100 kraadi juures ning ka ainult poolesvinnas. Vaatan veel mis homme teeb. Loodame, et see saaga nüüd piirdus sellega.

Tänud kõikidele abistajatele.

Keijo741


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.4% - SQL: 64.6%]