Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S6 2002 summutite kohta küsimused (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 4093)
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.16 08:48 Tsiteeri
S6 2002 summutite kohta küsimused



S6 ei tee kahjuks eriti häält kui gaasi anda. Võiks väljalaset veidi parendada. Sellega seoses paar küsimust. Milline variant oleks kõige mõistlikum - kas võtta katid ära, jätta resokas ja vahetada tagumised potid või jätta katid, võtta resokas ära ja vahetada tagumised potid? Või võtta katid ära ja panna ühe resoka asemele kaks eraldi resokat? Kas nii on heli parem kui ühe resokaga? Kui katid ja resokad mõlemad ära võtta, siis vist vastusurve puudumise tõttu kaotab auto võimsust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kelluke
huviline



Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.9 , 5000 C2

postitati 23.04.16 09:30 Tsiteeri


Minul on pandud sportlikumad katid ja ainult tagumised pütid alles,häält jagub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.16 12:00 Tsiteeri


Häält küll aga kas mootori võimsusenäitajad ei kannata, kui resonaatorit enam pole? Või teeb katalüsaator sama töö ära? Samas miks siis tehase poolt resonaator ka ikkagi on? Ma olen aru saanud, et turbomootoril see pole nii oluline aga vabalthingaval küll.
Ma ise usun, et parima tulemuse häälte/ökonoomsuse/kiirenduse suhtes annab kattide eemaldamine (kuniks ülevaatuseni), kaks eraldi resonaatorit nii et heitgaasid kuskil kokku ei saa ja taha sportsummutid aga ma ootaks mõne targema kinnitust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 15.05.16 19:13 Tsiteeri


Oma 4.2-sel ka tegelesin summutiga. Proovisin erinevaid variante. Lihtsalt reso vahelt ära võttes hakkas rõvedat häält tegema. Siis sai tehtud katidest tagapütideni otsed torud koos h-pipega. Asi läks paremaks, aga ikkagi teatud pööretel viskas kärinat-plärinat sisse. Siis sai kaks eraldi resot pandud. sellega sai hääle väga heaks, aga ikkagi kui tahad, et teeks märgatavalt kõvemat häält kui stockis, siis ilma tagapütte näpimatta seda ei saa. Kokkuvõttes sain sellise mõnusa hääle, mis veidi valjem kui stockis ja auto muutus natuke erksamaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.05.16 13:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Häält küll aga kas mootori võimsusenäitajad ei kannata, kui resonaatorit enam pole? Või teeb katalüsaator sama töö ära? Samas miks siis tehase poolt resonaator ka ikkagi on? Ma olen aru saanud, et turbomootoril see pole nii oluline aga vabalthingaval küll.

Millestki oled ikka väga valesti aru saanud.
Mida vähem vastusurvet, seda rohkem jõudu seal on. Igasugused resod ja katid ainult vähendavad jõudlust.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.16 14:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Häält küll aga kas mootori võimsusenäitajad ei kannata, kui resonaatorit enam pole? Või teeb katalüsaator sama töö ära? Samas miks siis tehase poolt resonaator ka ikkagi on? Ma olen aru saanud, et turbomootoril see pole nii oluline aga vabalthingaval küll.

Millestki oled ikka väga valesti aru saanud.
Mida vähem vastusurvet, seda rohkem jõudu seal on. Igasugused resod ja katid ainult vähendavad jõudlust.


Mina olen jällegi mujalt lugenud, et vabalthingaval autol on resonaatorid olulised ja nende eemaldamisel kaotad võimsust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.05.16 14:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Mina olen jällegi mujalt lugenud, et vabalthingaval autol on resonaatorid olulised ja nende eemaldamisel kaotad võimsust.

Ära siis loe "mujalt" igasugust jura.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
uku619
huviline



Registreerunud 23.02.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 BiTDI

postitati 16.05.16 21:12 Tsiteeri


Üks odavamaid variante on ilmselt lihtsalt tagumised pütid ära võtta. Saab valjemat häält aga kuskil 2000 pöörde kandis tuleb jube kumin aga pärast seda kaob. Aga samas siis võiks juba kõik puhtaks teha, kuid siis pole see hääl ka päris see.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 50.9% - SQL: 49.1%]