Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B5 1.9TDiQ - 1998 - lullla (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 5640)
Lullla
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ

postitati 21.06.16 06:39 Tsiteeri


Eelmine aasta vahetati kütusefilter ära, vähemalt paberites on niimoodi kirjas. Ju siis mingi saast filter külge pandud.

Uus rõhuregulaator küljes ja enam seda turbo limp mode viskamist ei toimu kuid on kuulda et VGT ei liigu nii nagu peaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.16 09:00 Tsiteeri


Selle mootori välja suremise võis põhjustada ka liigne õlisurve, surub klapid lahti. Iseloomulikuks tunnuseks peaks olema uuesti käivitama hakates madal kompressioon ehk starter veab mootorit kiiremini ringi kui muidu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kmerevits
huviline



Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 22.06.16 10:16 Tsiteeri


Mul polnud miskit arusaada, lihtsalt ketras kütuse üles. Ilmselgelt polnud viga klappides, kui peale kütusefiltri vahetamist oli asi korras .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lullla
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ

postitati 22.06.16 10:25 Tsiteeri


Eks ma lähen ka alguses lihtsamat teed ja vahetan kütusefiltri ära, kui sama probleem jätkub siis oskab edasi asja vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kmerevits
huviline



Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 22.06.16 12:42 Tsiteeri


Mul oli sama värk ja kasutaja freeseril oli ka,tema ütles mulle et vaheta filter ära ja peaks probleemid kadunud olema. Ja nii oligi. Kvaliteetse MAN filtri aesemel, mis oli sõitnud küljes ca500 km panin asemele wix-i toodangu ja probleem unustatud. Aga limpmode probleemist pole ma siiani jagu saanud. Vahest läheb isegi tühikäigul töödates :D Seega hoian su teemal silma peal ja saab teada kus viga peitub .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lullla
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3Q 1989/Audi A4 Avant 1.9TDiQ

postitati 05.07.16 14:35 Tsiteeri


Turbo jama kadunud. Sai pikemad otsad söidetud 3 käiguga ja pöletas köik jama puhtaks. Enam turbo tagant ära ei löö ja saab kenasti söita :D

Vötsin väikse otsuse ette ja panin auto huvi pärast müüki. Kui keegi soovib vöi teab tuttavat kes tahaks endale head ököt ja korralikku B5 audit siis vöite mulle julgelt privasse kirjutada :)

Aga seniks ootan kuni uued tagumised kettad ja klotsid kohale jöuavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]