TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.05.05 09:32
|
|
|
Käru vedades vibrab
Hei, küsiks quattro omanike käest nõu, et tühja haagist vedades oli sileda asfaldi peal tunda sellist hooti käiva häirivat vibra, koormaga seda ei
täheldanud. Et milles võis probla olla, egas kuskil kardaani seoses?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 09.05.05 11:19
|
|
|
Millise kiiruse juures ja mis teed mööda, kui kuumaastikku pidi siis pole mõtet teemat üldse arutadagi
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.05.05 12:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Millise kiiruse juures ja mis teed mööda, kui kuumaastikku pidi siis pole mõtet teemat üldse arutadagi |
Natuke tähelepanelikumalt lugedes leidsin, et olin kirjutanud "sileda asfaldi" peal.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.05.05 12:34
|
|
|
...ja kiiruseks oli ca. 100 km/h. mida suuremaks, seda nagu suuremaks ka vibra
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 09.05.05 12:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
...ja kiiruseks oli ca. 100 km/h. mida suuremaks, seda nagu suuremaks ka vibra |
200 km/h ei taha käru vedada???
Mina pole veel Eestis päris SILEDAT teed kohanud. Ning on ju loogiline, et kerghaagis(mida sa ilmselt siis vead) on tühjalt kerge ning mida suurem
hoog seda kergemini hakkavad sellised asjad ka sul taga hüppama. Lisaks peaaegu olematule massile võiks mainida ka seda, et järelkäru vedrustus on
kindlasti kehvem kui sul auto oma.
Lisaks võib täiesti võimalik olla, et auto poolt taha tekitatud õhukeerised mängivad käru ringi kargama hakkamisel oma rolli. Kas sul käru on pealt
lahtine või mingi kattega kaetud? Kas käru madalam kui auto või kõrgem? Ehk siis teemaks voolujoonelisus.
Ning arusaadavalt antakse kõik värinad-võdinad natukene küll summutatult, aga siiski edasti autole jäiga ühenduslüli kaudu.
...
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 09.05.05 18:14
|
|
|
Lisaks veel eelnevale, et käru rattad peaksid ka tasakaalustatud olema nagu autolgi. Siledal teel võib just tasakaalust väljas olevate rataste
tekitatud vibratsioon tühja käru värisema panna ja see annab ka autos tunda.
|
|
|
andro
huviline
Registreerunud 19.03.05
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 avant B4
|
postitati 09.05.05 18:19
|
|
|
Minul olid käruratta laagrid läbi kui võttis auto võdisema. Ega enne aru saanud kui tallinn - tartu peal (meil siledaim tee).
A.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 10.05.05 06:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andro
Minul olid käruratta laagrid läbi kui võttis auto võdisema. Ega enne aru saanud kui tallinn - tartu peal (meil siledaim tee).
A. |
Nii, tänud vastajatele (sain aru, et kardaan ne pritsjom). Vastan siis
nats, käru on kõige tavalisem Respo üheteljeline, mitte kuigi vana ja lahtine. Ning kõige siledam asfalt julgen vastu vaielda - on Tartu - Võru mnt.
mina sõitsin Kambja - Tõrvandi kandis (uus asfalt).
|
|
|
max
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 TQ
|
postitati 03.06.05 07:19
|
|
|
Käru vibra kandub autole üle.Olen seda omal nahal kogenud.
|
|
|