Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Pumpdüüse pihustid (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2827)
Imbentsill
huviline



Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.16 07:00 Tsiteeri
Pumpdüüse pihustid



Küsimus siis selline kas oleks võimalik panna 1.9tdi 85kw pumpdüüsile mingeid vägevamaid pihusteid peale või on mingisugused teistsugused otsad ainult ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.04.16 23:30 Tsiteeri


110kw ARL omad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 02.04.16 06:31 Tsiteeri


Võid ka uued otsad panna mis on suuremad. Enda autol on juba päris pikalt peal +120% suuremad otsad peal. Aga kui turbot suurema vastu ei vaheta siis on selline vahetus mõtetu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Imbentsill
huviline



Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.16 13:05 Tsiteeri


Turbo on juba natuke suurem ( 2.0 audi pealt). Ja kustkohast selliseid otsasi saaks soetada ja palju umbes hind oleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 02.04.16 13:40 Tsiteeri


2.0 oma on ikka väike :D Sinna peale oleks normaalne 2,7tdi oma GTB1756v või siis GTB2260v.
Otsasi leiad ebayst ja hinnad on umbes 400 euri ja eestis vahetab otsasi tartu diselland mingi 200+ euri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Imbentsill
huviline



Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.16 08:48 Tsiteeri


Hetkel peal BV43-109


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imbentsill
huviline



Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.16 17:41 Tsiteeri


Aga kui veel suurem turbo peale panna kas siis turbo veel hilisemaks ei jää? Praegu 2.0tdi oma peal ja turbo tuleb 2,2rpm ja sinnakanti järgi alles. Või on asi ikkagi chipis kinni? Sai vahepeal jürisoo juures käidud proovimas ( katsetas enda chippi) aga siis tuli turbo veel hiljem järgi. Või oleks vaja nt sportnukka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 13.06.16 18:16 Tsiteeri


No ta võiks isegi originaal seades varem järgi tulla. GTB2260 tuleb enam vähemselline aeg järgi originaal seades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Imbentsill
huviline



Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.16 19:44 Tsiteeri


Aga kas turbot liigutav klapp (oli vist vnt klapp vms) kui see nt persses on siis ta pm ei toimeta üldse ju vms? Ise vahepeal kahtlustasin seda miks ta nii hilja alles pöördesse läheb. Või turbo hijlaks jäämise taga võib ka see klapp olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 13.06.16 19:55 Tsiteeri


Võimalik ,et klapp vigane või on vaakumi leke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Imbentsill
huviline



Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.16 20:13 Tsiteeri


Aga seda klappi saab ainult kellaga vaakumpüssiga kontrollida või on muid nippe ning mooduseid veel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.06.16 08:02 Tsiteeri


Selle saab korda nii, et asjaga tegeleb keegi, kes asjast midagi jagab ka.
Seda nii raua, kui ka softi koha pealt.

Paraku see maksab.

Siia foorumisse postitamine, et turbo tuleb hilja järgi on täiesti mõttetu kui sul ei ole originaalturbo, originaalpihustid ega ka originaalsoft enam.
Mitte keegi ei ütle sulle milles viga on. Seal võib sada põhjust olla - alates sellest, et softis pihusti avamisaeg või turbo juhtimine on vale lõpetades sellega, et autol on rõhulekked, või turbo juhtimisega on probleemid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Imbentsill
huviline



Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.16 19:02 Tsiteeri


Selge


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]