Imbentsill
huviline
Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.16 07:00
|
|
|
Pumpdüüse pihustid
Küsimus siis selline kas oleks võimalik panna 1.9tdi 85kw pumpdüüsile mingeid vägevamaid pihusteid peale või on mingisugused teistsugused otsad ainult
?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.04.16 23:30
|
|
|
110kw ARL omad.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 02.04.16 06:31
|
|
|
Võid ka uued otsad panna mis on suuremad. Enda autol on juba päris pikalt peal +120% suuremad otsad peal. Aga kui turbot suurema vastu ei vaheta siis
on selline vahetus mõtetu.
|
|
|
Imbentsill
huviline
Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.16 13:05
|
|
|
Turbo on juba natuke suurem ( 2.0 audi pealt). Ja kustkohast selliseid otsasi saaks soetada ja palju umbes hind oleks?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 02.04.16 13:40
|
|
|
2.0 oma on ikka väike Sinna peale oleks normaalne 2,7tdi oma GTB1756v
või siis GTB2260v.
Otsasi leiad ebayst ja hinnad on umbes 400 euri ja eestis vahetab otsasi tartu diselland mingi 200+ euri
|
|
|
Imbentsill
huviline
Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.16 08:48
|
|
|
Hetkel peal BV43-109
|
|
|
Imbentsill
huviline
Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.16 17:41
|
|
|
Aga kui veel suurem turbo peale panna kas siis turbo veel hilisemaks ei jää? Praegu 2.0tdi oma peal ja turbo tuleb 2,2rpm ja sinnakanti järgi alles.
Või on asi ikkagi chipis kinni? Sai vahepeal jürisoo juures käidud proovimas ( katsetas enda chippi) aga siis tuli turbo veel hiljem järgi. Või oleks
vaja nt sportnukka?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 13.06.16 18:16
|
|
|
No ta võiks isegi originaal seades varem järgi tulla. GTB2260 tuleb enam vähemselline aeg järgi originaal seades.
|
|
|
Imbentsill
huviline
Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.16 19:44
|
|
|
Aga kas turbot liigutav klapp (oli vist vnt klapp vms) kui see nt persses on siis ta pm ei toimeta üldse ju vms? Ise vahepeal kahtlustasin seda miks
ta nii hilja alles pöördesse läheb. Või turbo hijlaks jäämise taga võib ka see klapp olla?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 13.06.16 19:55
|
|
|
Võimalik ,et klapp vigane või on vaakumi leke.
|
|
|
Imbentsill
huviline
Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.16 20:13
|
|
|
Aga seda klappi saab ainult kellaga vaakumpüssiga kontrollida või on muid nippe ning mooduseid veel?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.06.16 08:02
|
|
|
Selle saab korda nii, et asjaga tegeleb keegi, kes asjast midagi jagab ka.
Seda nii raua, kui ka softi koha pealt.
Paraku see maksab.
Siia foorumisse postitamine, et turbo tuleb hilja järgi on täiesti mõttetu kui sul ei ole originaalturbo, originaalpihustid ega ka originaalsoft
enam.
Mitte keegi ei ütle sulle milles viga on. Seal võib sada põhjust olla - alates sellest, et softis pihusti avamisaeg või turbo juhtimine on vale
lõpetades sellega, et autol on rõhulekked, või turbo juhtimisega on probleemid.
|
|
|
|
Imbentsill
huviline
Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.06.16 19:02
|
|
|
Selge
|
|
|