Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kas keegi on kasutanud R5 tdi-le volvo või transpoteri plokikaant? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2758)
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 19.03.16 08:43 Tsiteeri
Kas keegi on kasutanud R5 tdi-le volvo või transpoteri plokikaant?



Kuna läheb ühe mootori vahetuseks, siis küsimus ongi selline, et kas keegi on näinud või pannud volvo komplekset mootorit
audi c4-jale peale.(plokk+plokikaan)
Audil on karterituulutus kokku kolme toruga, ühenduses cooleri ja karteriga, aga volvol läheb üks toru otse sisselaskesse.
Volvol on muidugi mootor püstises asendis ja audil on ta kõva nurga all.

Küsimus siis selles, et kas kannatab selle originaal tuulutuse ära kaotada ja jätta nii nagu enamus autodel, et jookseb ainult klapikambrikaanest sisselaskesse?
Või peab ikkagi kaant vahetama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiljotiin
huviline



Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 TDI Q

postitati 29.03.16 15:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yrks
Kuna läheb ühe mootori vahetuseks, siis küsimus ongi selline, et kas keegi on näinud või pannud volvo komplekset mootorit
audi c4-jale peale.(plokk+plokikaan)
Audil on karterituulutus kokku kolme toruga, ühenduses cooleri ja karteriga, aga volvol läheb üks toru otse sisselaskesse.
Volvol on muidugi mootor püstises asendis ja audil on ta kõva nurga all.

Küsimus siis selles, et kas kannatab selle originaal tuulutuse ära kaotada ja jätta nii nagu enamus autodel, et jookseb ainult klapikambrikaanest sisselaskesse?
Või peab ikkagi kaant vahetama?

Kõike annab teha. Siin tuleb palju muid erinevusi kindlasti mängu, mida sa ei oska ettegi oodata. Lihtsam Audi mootor otsida ja ära vahetada, kui seda peavalu pärast.


Rendin Opel Astra 10€ /päev! 5271023 Tartu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.16 16:42 Tsiteeri


Mootori ploki osa neil ju sama. Kui audi peal oli varem sama mootor ja tahad panna volvo oma siis saad võtta audi mootori küljest teised jubinad ja ära vahetada. Ja volvol ka elektroonika teine ja pole kindel kas volvo andurite ja audi ajuga asi tõõle hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 29.03.16 20:13 Tsiteeri


Plokk ja plokikaan jäävad ainult. Ja ainuke mure mis mul tekkis, ongi karterituulutus. Audil jookseb klapikambrist kolm voolikut, ja on ühenduses karteriga. Volvol 1 voolik ja läheb oste sisselaske lõdvikusse.
Vändaanduri juhe ja juhtpihusti juhe on lühemad, õlisoojendus on natukese teisest kohast võetud. Ülejäänud 1:1-le.

pump ja elektroonika jääb ikka audi oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiljotiin
huviline



Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 TDI Q

postitati 31.03.16 08:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yrks
Plokk ja plokikaan jäävad ainult. Ja ainuke mure mis mul tekkis, ongi karterituulutus. Audil jookseb klapikambrist kolm voolikut, ja on ühenduses karteriga. Volvol 1 voolik ja läheb oste sisselaske lõdvikusse.
Vändaanduri juhe ja juhtpihusti juhe on lühemad, õlisoojendus on natukese teisest kohast võetud. Ülejäänud 1:1-le.

pump ja elektroonika jääb ikka audi oma.

Kui asi tehtud, siis jään huviga vastust ootama, kas tõesti sobisid kõik asjad üks ühele. Sügavalt kahtlen.


Rendin Opel Astra 10€ /päev! 5271023 Tartu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 04.04.16 19:50 Tsiteeri


Sõidab.

Karter vaja vahetada, õlivarras, juhtpihusti juhtme tegin pikemaks ning vändaanduri vahetasin ära, sellel ka siis juhe liiga lühike. õlifiltri korpuse võtsin ka audi oma, sest volvo oma teispidi. Karterituulutus sai ära killitud, nüüd jookseb klapikambrikaanest otse sisselaskesse ainult 1 voolik.
Õlijahuti või soojendi (see mis õlifiltri ees on), sellele ideaalis tuleks ka külmapunnid ära vahetada, sest kui neid seal kokku viis tükki on, siis volvol on võetud vasakult teisest punnis, aga audil kolmandast. Mina lahendasin selle probleemi pikema voolikuga lihtsalt.

sai tehtud ka üks pilt, kui kõik alles laiali oli kuid mootor oli juba häält teinud.


http://i65.tinypic.com/1rzue1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 12.07.16 19:32 Tsiteeri


Ühesõnaga kui käed õigest kohast välja kasvavad siis on võimalik C4 kerele 850 või v70 mootor peale panna küll? Nagu aru saan siis kõik muu peale soojusvaheti jahutusvedeliku väljavõtu on plokki puhul sama. Kõigetähtsam, käppa kinnitused on audi jaoks plokkis olemas ilusasti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
W8
huviline



Registreerunud 22.12.05
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 2,5TDI 132KW

postitati 13.07.16 12:05 Tsiteeri


Kas turbo on täpselt sama või on kinnitused ikka erinevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 13.07.16 12:20 Tsiteeri


Turbo on kindlasti teine, oli vist garret üldsegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 13.07.16 15:12 Tsiteeri


Nii kollektorid, turbo ja pump jäi ikkagi audi originaal. Plokk täpselt sama. Nii audi kui volvo enda kood üksteise järgi trükitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]