Lehekülgi: 1 2 |
Skyhaze
huviline
Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW
|
postitati 08.05.16 09:10
|
|
|
Pole saanud mahti kirjutada siia - Audi sõidab ja elab juba pikemat aega! Uus mootor on vahel ja toimib, tühikäigul hetkel mingi kala sees ja
käivitusel. Kuna autot pole viitsinud veel tolmust pesta (elan maal ja siin kruusateed jube tolmused hetkel) siis täna võtan selle ette koos
kõlarijuhtmete korrastusega ja parandusega, panen maki sisse ja õhtul päikseloojangul tahaks paar klõpsu oma kartuliga teha
|
|
|
|
Skyhaze
huviline
Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW
|
postitati 09.05.16 20:30
|
|
|
Ja täna sai Audi ühe koduse pesu ja lakkumise, sai kardula ka kätte võetud, kilomeeter kodust eemale mindud ja mõnda paremat nurka püütud Kvaliteet on saast piltidel, aga midagi on aru saada, mingi Audi vist on pildil
|
|
|
|
Skyhaze
huviline
Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW
|
postitati 13.05.16 14:52
|
|
|
Leediporr on võimas autol, aga ei hakka veel lihtsalt raha tõttu normaalseid tulesid ja asju panema. See selleks. Sai muusika mingisugune sisse
autosse, edasi tulevad välja elektrijamad. Eelnevalt on autoga tehtud igasuguseid huvitavaid parandusi, mis ei ole just kõige paremad jne, mitmes
kohas lühiseoht (või on juba olnud eelnevalt, kaitsmed korras igatahes), ühendus halb jne... Tagurdustuled lähevad põlema kui süüde sees, ei tea kas
lüliti viga või tuleb kuskilt muu asi välja, ala kokku pandud kuskilt juhtmed, seda näeb väga palju selle auto juures hetkel...
Tühikäik ikka soojalt paigast, kuigi ei tundu klapi viga olevat, sest käib üles alla ja stabiilselt ühtemoodi. Siuke tunne et samamoodi elektrikala
kuskil, sest mootor on tiba teine võrreldes vana mootoriga. Aga ei oska veel midagi kindlat öelda. Alates 2000rpm hakkab salongis rooli juures miski
piiksuma, pidevalt jääb. Õlituld ei vilguta. Tükk tööd veel ees, sumpa ka koliseb all ja tagumised puksid ära vajunud, saaks kõik korda oleks väga hea
juba
|
|
|
|
Skyhaze
huviline
Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW
|
postitati 14.05.16 15:08
|
|
|
Täna sai siis tegeletud veidi autoga - puhastatud gaasiklapid (olid kaetud paksult jamaga), tühikäik sai hetkel paika (keerasin regullkruvi kinni, oli
teine täitsa lahti, hetkel jäi soojalt püsima, külmalt katsetan varsti uuesti). Siis sai kapotitihend vms teibiga kinni (liimin uue nädala sees ära,
hetkel pole hermetsi enam alles), tuli eile pooleldi alla. Tagurdustulelüliti on ilmselt peetis omadega, seega sellega tegelen edasi siis kui uus
nädal käes ja auto tõstukile saab. Radiaator lekib alumisest otsast tervenisti, seega otsin ka uut radiaatorit. Õlisurvelüliti (kõrge rõhu oma) on
täiesti surnud, sai mõlemaid kontrollitud ja kõrgsurve lüliti ei lase isegi voolu läbi. Seega uuel nädalal proovin algul vana mootori pealt lülitit,
siis saab vana mootor ka töökojast koju toodud. Tänasega rohkem enam ei jõua midagi, homme plaanis koristada auto seest ära uuesti (hetkel
elektritööde tõttu igast tööriistu ja juhtmeid täis), kontrollida veermiku nii palju kui saab tungi peal ja võibolla midagi nokitseda veel mis pähe
tuleb. Tuledele tuleb kinnitused ka tekitada alla, ühel on teisel kadunud.
Eelmiselt omanikult vaja varuratas ja üks tuli veel ära tuua.
Sellega tänaseks kõik, midagi sai tehtud, midagi sai avastatud.
|
|
|
|
Skyhaze
huviline
Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW
|
postitati 24.11.16 18:09
|
|
|
Tere üle pika aja.
Audi on siiamaani elus, mis paneb imestama. Pikk aeg möödas peale viimast postitust, Audi on elanud suurtes kogustes porri üle (keskeakriis nagu
kutsume), aga ei murra teda veel miski maha. Juulikuust alates olen ülevaatuse saamisega maadelnud - küll on heitgaasid paigast, küll pidurid
jebivad...
Ühesõnaga, esimene kord ülevaatusel suvel rikkus kõik ära ühe mehe üle otsa tehtud töö. Autol vahetati stabikakondid ja tagasillapuksid ära. Läks
sillastendi, tuli tagasi asjad korras jne. Käin tööl ja sõidan muidu ringi, järsku üks päev kuulen et kuidagi imelik kolin tuleb eest, vaatan alla, no
ei tea, kõik omal kohal nagu ja ei logise. Mõtlen, et eks näis siis mis saab, sõidan edasi nii nagu ikka. Kuni ühel kruusateel käis korralik kolin
ära, nagu miski oleks nüüd alt ära lennanud. Jään seisma, vaatan, no kurat, ikka ei saa aru. Ajan töö juures tõstukile ja uurime tööandjaga -
õõtsapolt oli ära läinud. Keerasime midagi asemele (õnneks hoiab õõtsa 3 polti seega jubedalt kartma ei pidanud). Tuli ka see uus polt välja. Läksin
siis samasse töökotta kus veermiku tehti, palusin uurida milles asi. Ilmselt sillastendis oli spetsialist õõtsa näppinud ja keerme maha keeranud.
Ülevaatusele sõites see polt oli lahti juba olnud (teine polt siis).
Teisel korral jamas heitgaas, uus kat. ja lambda. Kolmandal korral jamas pidur, ehk siis parem tagumine ei hoidnud. Küll sai kõike tehtud, supportid
liikuma pandud jne. Ikka ei paranenud asi. Irooniline on see, et mitte ükski kord ei jõudnud korduva aja jooksul käia ja ära teha. Seega kasseerisin
firmale tublisti raha sisse ja teen seda edasi, sest täna sai korduv läbi ja ilmselt äkki täna sai ka pidurijama korda lõpuks, uus support sai külge
ja õhutatud ilusti kõik. Ahjaa, vahepeal oli üks ülevaatus veel, siis oli jälle heitgaas paigast koos pidurijamaga, nüüd juba uus lambda all, eks
näis, mis targad arvutid näitavad tulevikus, kui uuesti minek on.
Pilte on vähe autost, sest ei tahtnud ise üldiselt pildistada, olin arvestanud, et auto suve lõppu ei näe ja plaanisingi nö retsiks teha. Aga, kuna
jäi elama, siis nüüd on viisakam välimus. Kaks pilti leidsin, umbes et enne ja pärast.
See siis mai keskpaik, Street.ee hooaja avakruiis, peale seda läks auto vahel veel retsimaks... Ärge kõvasti lööge aga sel hetkel olin raudpolt
kindel, et auto ei vea suve lõpuni välja ja oli juba üpriski savi.
Ja selline on ta siis hetkel, veidi viisakam. Valuvelg on olemas uueks aastaks, plaanid on peas mida edasi teha ja kuidas, seekord siis prooviks
viisakalt ja ilusalt
Selline see postitus siis oli, pikk aga üldiselt katab kõik ära. Hetke seis on selline, et kui praegu ülevaatust ei saa, siis jääb kas seisma või siis
jäärada ja koolis käimiseks. Kui aga veab, siis saab tervele Eestile ring peale tehtud
Hendrik
|
|
|
|
Skyhaze
huviline
Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW
|
postitati 24.01.17 06:30
|
|
|
Siiani auto alles, seisab viimased kuu aega süüteprobleemide tõttu. Pole olnud viitsimist tegeleda ka, sest just lume ajal tuli mingi mure, seega rada
sõita ei saanud üldse
Tänase seisuga tuleb rihm maha, loodetavasti saan ära vahetada ja kõik paika. Koolis sai alustatud 2016 lõpp nö timmimist mis kujunes välja suureks
anomaaliaks, eks midagi sai ise paigast keeratud ja nüüd peavalu oi kui palju. Ülevaatust ikka pole, sest ei ole auto nii korras et julgeks minna ja
35€ letti visata jälle, seega ehk kevade poole saab auto ka paberid korda.
|
|
|
|
Skyhaze
huviline
Registreerunud 05.03.16
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 2.0E 83kW
|
postitati 12.03.17 12:06
|
|
|
Varuosadeks!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|