Tsitaat: | Algselt postitas: janis21
kuid kas võin autoga niiviisi ringi sõita, et küünal murdunud, kuniks saan aja kuskile, kus võetakse see murdunud küünal välja? |
Maailma autoajalugu tunneb ka selliseid diiselmootoreid, millel on juba tehasest 1 küünal vähem peal, kui silindrite arv.
Land Rover Discovery II tehti kere ühes kohas ja mootor teises, ning hakates neid kokku panema, selgus, et viimast küünalt polegi võimalik "mootor
peal" asendis vahetada. No bennyhillide värk..., saksas sellist asja
juhtuda ei saaks.
Kuna suurtellija (ei mäleta, kas Briti armee või Nato vms) tingimuseks oli, et kõiki hooldustöid peavad nad saama ise ja põllu peal teha, ilma kuskile
kohalikusse "Karla autosse" jooksmata, siis tehas otsustski, et viiepütasele läheb külge 4 küünalt. Nagu alati oli tellimusega kiire ka jne.
Kaantes jäeti viimane auk puurimata v. läks punn ette vms.
Sõitsid nad kõik oma ajastu edukalt lõpuni.
Seega, ma arvan, et see ei tapa ka seda pisut värskemat VAG-i. MIngi kuusepuu pannakse armatuuri sel muidugi põlema, aga iseeneset ei tohiks midagi
juhtuda. Ta diagnoosib lihtsalt ahela katkestuse.
Aga see vana känd tuleks välja ikkagi millalgi võtta, ehk hakkab tükkideks sulama vms.
P.S. Keegi enne siin viskas lingi spets küünlaeemalduse õhupüssist. Selle asemel käib tavaline igamehe 1/2 tolline ka, ülemnekute ja pikkade
padrunitega nikerdades saab hakkama. Regulaator (ka seina peal!) peab kah toimima.
See rammimine kuidagi murrab neid vähem puruks, ma ei tea, kas toimub nagu sepistamisena vms, aga parem ta on, kui käsitsi.
Täiesti kinnikasvanud küünla lõhub muidugi ka suruõhukaga ära.
Sest selle lõhub igal juhul ära, sest ta ei ole ju polt vaid toru.
.
|