galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.16 22:39
|
|
|
Audi 100 C4 Quattro 2.8 128kw - 1993
Sai soetatud aasta alguses üks nelikveoline Audi 100 (upgrade Audi 80 pealt)
Eelmise omaniku jutu järgi oli ta vahetanud kõikvõimalikud mahlad ja muud remondid teinud, kuid tegelikkuses ei olnud tehtud midagi..
Tehtud tööd selle paari kuu jooksul:
rattalaagrid,
esimesed pidurikettad, klotsid (vanad kriipisid rauda juba ),
sumpsi tripid,
pidurivoolikud,
õlijahutustihend (vana lekkis),
abs andur,
õlivahetus, k.a piduri oma
spidoplokk ära vahetatud, kuna eelmisel oli odomeeter kinni kiilunud 113k peal
Natuke autost ka siis.
* Seest riidest sisu, ees s4 recaro heledad sportistmed, koos istmesoojendusega (juhe vähemalt on mõlema istme all lahtiselt).
* manuaal
* S4 xenon lähituled,
* 2x el. aknad,
* el. peeglid
* tulede korrektor
* pikk kelladeplokk
To do list:
esitiivad ära vahetada, kuna näevad päris kurvad välja (kui kellegil pakkuda, võib kirjutada PS'i)
Tagatiib kergelt muljuda saanud, kuid midagi hullu ei ole. Värvima ei pea, lihtsalt vaja mõlk välja saada.
Paar klõpsu ka väljast:
Rohkem hetkel midagi pähe ei tulegi, mis vajaks hooldust või mainimist.
Üldjuhul olen selle autoga rahul ning teeäärde ta mind jätnud veel ei ole
Kuid üks asi, millest puudust tunnen, on käetugi. Kas on üldse sellel
originaalis ette nähtud käetugi ja mismoodi selle paigaldamine võiks välja näha?
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.16 06:26
|
|
|
Käetugi on ikka olemas, isiklikut alla 100 km otsa ei kasutagi kuna segab käigukangiga opereerimist.
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.16 23:30
|
|
|
Selge, siis tean
Küsimus A6 spidoploki kohta - nimelt jäi a6 pikkade kellade ühendamisel paar juhet üle. Kellad kõik töötavad ja mehhaaniline odomeeter sai ka
digitaalselt tööle, KUID autocheck ei tööta.
Näitab ainult tankuritulukest, kui auto januseks muutub.
Samas aga piiksub, kui midagi vajab juurde kallamist, näiteks klaasipesuvedelik jt., kuid autocheckis ei hakka tuluke põlema, millest auto täpsemalt
puudust tunneb .
Siiani olen siis peatudes kapoti lahti teinud ja vaadanud, mis vajaks täitmist, kuid ideaalis võiks ju autocheck ka töödata. On mõningaid ideid äkki
kellegil, kas on lootust see toimima saada?
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 18.03.16 09:50
|
|
|
Autochecki suutlikus autol peaks olemas olema, kuna vanade kelladega näitas infot näit tulede riknemisest.
Istmesoojendusi - kui autol on juhtmed, siis on, sest vanasti tal neid recaro istmeid ei olnud ja eelnevatel istmetel polnud ka mingeid juhtmeid.
No name uued esitiivad liiguvad mingi ca 70€ eest. Värv selga ja külge. Usun, et parem valik kui 50€ osta mõni kasutatu ja siis hakata seda
taastama.
Käetugi kinnitub, minu mälu järgi, juhi istme külje külge. On tüüp jupp C3 kui C4 puhul. Ei ole kindel, kas neid eraldi liigub või on mõistlik
istmetega koos vahetada.
Samuti on saadaval universaalsed aga need näevad kuidagi rõvadad välja ning neid ei saa enamasti eest ära, kui käikusid rohkem vaja lapata.
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.16 13:26
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: ullivilli
Autochecki suutlikus autol peaks olemas olema, kuna vanade kelladega näitas infot näit tulede riknemisest.
|
Vana kellaplokiga näitaski kõiki, kuid a6 spidoga ei funka enam..
Tsitaat: |
Istmesoojendusi - kui autol on juhtmed, siis on, sest vanasti tal neid recaro istmeid ei olnud ja eelnevatel istmetel polnud ka mingeid juhtmeid.
|
Nende recaro istmete all on juhtmed olemas. Samuti on keskpaneelis originaali kohtade peal pistikud olemas, aga sinna on tavalised plangud nupud
pandud millegipärast.
Tsitaat: |
No name uued esitiivad liiguvad mingi ca 70€ eest. Värv selga ja külge. Usun, et parem valik kui 50€ osta mõni kasutatu ja siis hakata seda
taastama.
|
Eks jah.. hiljemalt suvel kavatsen seda teha, kuna eesti kevad ju on selline nagu ta on..
Tsitaat: |
Käetugi kinnitub, minu mälu järgi, juhi istme külje külge. On tüüp jupp C3 kui C4 puhul. Ei ole kindel, kas neid eraldi liigub või on mõistlik
istmetega koos vahetada.
Samuti on saadaval universaalsed aga need näevad kuidagi rõvadad välja ning neid ei saa enamasti eest ära, kui käikusid rohkem vaja lapata.
|
|
Tegin romulatesse päringu, aga sealt sain ainult yhest romulast pakkumise ja see oligi suhteliselt räbal iste koos käetoega.. eks uurin ja hoian veel
silma peal pakkumistel.. Universaalsed "ebay" omad ei ole tõesti kõige esinduslikumad ning siiani on ebay kaubaga olnud 80% ebakvaliteetsed
kogemused
Õhtupoole natuke värskemad pildid ka.
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 29.03.16 21:27
|
|
|
C4 sisse istuvad vähemalt esimeste istmetena ka C3 ja ka V8 istmed.
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
RAPTORJESUS
huviline
Registreerunud 25.08.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 29.03.16 21:29
|
|
|
Kasutatud võid leida tsingitud. Need uued b osad vaevalt, et on.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 30.03.16 03:47
|
|
|
Tsingitud uusi ei saa jah kusagilt, aga ilmselt elab suvaline korralikult värvitud tiib kauem kui see üle 20 a vanune auto enam üldse kasutuses
on.
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.16 20:49
|
|
|
Natuke hiljavõitu, kuid lubatud pildid lõpuks.
Sisu:
Eest väike klõps:
Kuna suvi juba vaikselt pressib peale, siis esmajoones vaja teha autopuhastus seest&väljast ning keretööd järgmisena ette võtta.
Keretööde listis on mõlemad esitiivad välja vahetada, tagumine uus stange vaja saada ning lõpuks ka suverehvid koos velgedega alla saada.
Kui need tehtud saab, siis ehk tuleb autole millalgi ka uus värv peale, vähemalt selline mõte on läbi käinud .
Auto ebameeldivaid üllatusi ei ole mulle toonud, kui just radikavahetus välja arvata. Jahutusvedeliku kadu oli lihtsalt minutite küsimus, kui täispaak
järsku juba tühjaks sai. Sai uue radika ning nüüd vurab tõrgeteta ringi
Lõpetuseks klubikaaslastele jõudu ning paksu rahakotti
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.16 22:13
|
|
|
Vahepeal on natuke tehtud autoga nii üht-teist.
Näiteks välimuse poole pealt saadud terve s4 tagumine stange ning ka suverehvid 16" velgedega alla.
Sisu poole pealt olen leidnud lõpuks käetoe ning ka istmesoojenduste rullikud (sisust pilt veidi hiljem).
Kuid, nüüd on kerge anomaalia tekkinud. Nimelt järsku on hakanud signa tööle, mis ennem lihtsalt armatuuris oma tulega säras.
Autol sai tehtud veeäravoolu kanalite puhastus, kuna avastasin eest kerge uputuse.
Peale puhastust hakkaski järsku mõned päevad hiljem signa värk tööle, kuid sedagi segaselt.
Nimelt kui ennem sai puldist auto uksed lahti või luku pandud, siis suunad ei teinud midagi.
Nüüd vilguvad ilusti, AGA - kui auto käima panna, siis aeg-ajalt paneb auto uuesti nagu signa peale ning kõik suunad hakkavad vilkuma, maha saab need
võtta ainult puldist. See juhtub ainult peale käivitust korra.
Siit tekibki küsimus, et ehk oskab keegi nõu anda, mis võib seda põhjustada ?
Mõned pildid siis ka pika teksti lõpuks :
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.16 00:52
|
|
|
Natuke aega möödas ning sai soetatud A6 doonor.
Sellega seoses tekkisid ka mõned küsimused.
Hetkel on 100'l esimesed aknad elektrilised, doonoril on aga 4x el. aknad.
Kas on võimalik see kuidagi toimima saada ka minu 100 peal?
Teine küsimus on uste kohta pealt - nimelt mismoodi uksed küljest saab katkuda? Plaan kõik 4 ust ära vahetada koos esitiibadega. Foorumist ma paraku
leidsin ainult, kuidas polstreid eemaldada.
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.16 22:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: galaxy09
Natuke aega möödas ning sai soetatud A6 doonor.
Sellega seoses tekkisid ka mõned küsimused.
Hetkel on 100'l esimesed aknad elektrilised, doonoril on aga 4x el. aknad.
Kas on võimalik see kuidagi toimima saada ka minu 100 peal?
Teine küsimus on uste kohta pealt - nimelt mismoodi uksed küljest saab katkuda? Plaan kõik 4 ust ära vahetada koos esitiibadega. Foorumist ma paraku
leidsin ainult, kuidas polstreid eemaldada. |
Sain juba iseseisvalt eelnevatele küsimustele vastused .
Vahepeal sai autocheckil pirnid ära vahetatud ning tuli paar üllatust:
Nimelt vilgub (O) ja selle keskel hüüumärk, mis ilmselt annab märku, et võiks klotsid ära vahetada või pidurivedeliku madal tase. Kuigi kettad/klotsid
ja isegi pidurivedelik on vahetatud, kas siis andur peksab segast?
Samuti jääb lööb õlitule põlema sõitmise ajal. Õlirõhk on kenasti 2 peal (keskel) kui tühikäigul on ja gaasi andes tõuseb kenasti.
Mis puhul see õlituli põleb, kuigi õlivahetus on tehtud ja samuti õli on ka normis?
Siin tekib jälle kahtlus, et kas võib olla jällegi andur?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 09.06.16 22:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: galaxy09
Nimelt vilgub (O) ja selle keskel hüüumärk, mis ilmselt annab märku, et võiks klotsid ära vahetada või pidurivedeliku madal tase. Kuigi kettad/klotsid
ja isegi pidurivedelik on vahetatud, kas siis andur peksab segast? |
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=41097
Tsitaat: | Algselt postitas: galaxy09
Samuti jääb lööb õlitule põlema sõitmise ajal. Õlirõhk on kenasti 2 peal (keskel) kui tühikäigul on ja gaasi andes tõuseb kenasti.
Mis puhul see õlituli põleb, kuigi õlivahetus on tehtud ja samuti õli on ka normis?
Siin tekib jälle kahtlus, et kas võib olla jällegi andur? | Õlirõhu jaoks on ikkagi vaja päris kell külge panna, need vidinad mis
tehas pani näitasid healjuhul 10a tagasi veel usutavaid tulemusi, paraku aeg teeb oma töö. Ilmselt on anduri(te) kala, alustaks kõigepealt reaalse
olukorra kontrollimisest, sealt edasi juba saab mõelda kes täpselt valetamisega tegeleb, mootor ise või vanadusse surnud andur.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.16 05:52
|
|
|
Mis kelladeplokk sul kasutuses on, et õlirõhu kell? Mul jeblas õlirõhu tuli samuti kui panin S6 ploki, peale õigeks kodeerimist kõik OK. Piduriklotsi
hoiatustuli võib tulla kehvast ühendusest pidurisadula küljes oleva klotsi pistikust. Osasi pilte ei nāe su teemas, mingi tõrge.
|
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.16 07:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Õlirõhu jaoks on ikkagi vaja päris kell külge panna, need vidinad mis tehas pani näitasid healjuhul 10a tagasi veel usutavaid tulemusi, paraku aeg
teeb oma töö. Ilmselt on anduri(te) kala, alustaks kõigepealt reaalse olukorra kontrollimisest, sealt edasi juba saab mõelda kes täpselt valetamisega
tegeleb, mootor ise või vanadusse surnud andur. |
Selge pilt. Kusjuures tänud nende ikoonide piltide eest (tulevikus ka ehk teistele kasuks)
Eks alustan doonori pealt andurite äravahetamisega. Eks siis näis, kas on andurite viga.
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Mis kelladeplokk sul kasutuses on, et õlirõhu kell? Mul jeblas õlirõhu tuli samuti kui panin S6 ploki, peale õigeks kodeerimist kõik OK. Piduriklotsi
hoiatustuli võib tulla kehvast ühendusest pidurisadula küljes oleva klotsi pistikust. Osasi pilte ei nāe su teemas, mingi tõrge.
|
Ostes oli ilmselt originaal Audi 100 pikk kelladeplokk. Kuna aga spidomeeter ja odomeeter kiilusid päris tihti kinni, siis leidsin juhuslikult siit
Audi A6 C4 pikad kellad ning need peale pandud. Olgugi, et plokk sai juba umbes märtsi kuus ära vahetatud, siis vana spidomeetriga ei põlenud ühtegi
hoiatustuld.
A6 kelladel põleb paigaldusest saati Inspection 1 ja 2 samuti, mis ehk võib ka mõjutada nende tulede põlemist? (see lihtsalt üks mõte peale andurite
veel )
Samuti põleb ABS, kuigi see on täiesti töökorras, öeldi, et seda hoiatustuld ei saagi 100 peal maha võtta armatuurist, kuisiis ainult pirn välja.
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.16 15:08
|
|
|
~3 kuud viimasest postitusest möödas ning mõtlesin natuke teemat uuendada ja to do list teha.
Vahepeal on autole külge istutatud S-paneeli tagatuled, uus parem esitiib olemas ja värvitud, kuid külge ei ole pandud veel ja lõpuks sai ka
kauaotsitud A6 C4 nahksisu.
Muusosas pole autoga kordagi teeäärde seisma pidanud jääma ja samuti midagi remontida pole vaja olnud (taaskord võib tunnistada, et see auto elaks
tuumakatastroofi ka üle! )
Sai isegi vahepeal veetud sõbra 7ne 200km nööriotsas ära, murevabalt. .
Välis temp. näidik jookseb vahepeal lambist -44 kuni +40 peale. Ja vahepeal näitab õiget temperatuuri.
Rohkem hetkel ei meenugi vigu.
To do listiks ongi temp. näidik korda saada, kliima ära täita, kuid kus seda teha saaks?
Et teema liiga igav poleks, on värksed pildid tulekul järgmisel nädalal
|
|
|
galaxy09
huviline
Registreerunud 25.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.16 20:52
|
|
|
Kahjuks 100 ei püsinudki kauem mu käes, kui aasta. Tekkis siduri probleem ning sellega mina võidelda ei jaksanud enam.
Auto müüdud loodetavasti parematesse kätesse ning sõidab juba uue omaniku käes Tartu poole. Seega võib selle teema panna endiste autode teema alla.
Uuele omanikule palju jõudu auto arendamisel - loodan, et tuleb ka audiklubisse tagasi!
|
|
|
|