Deprecated: Implicit conversion from float 518711.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi A8 4.0 tdi - 2003 - 0scar
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 4.0 tdi - 2003 - 0scar (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 16813)
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.05.16 13:28 Tsiteeri


Kolvid mõrased, sest 99% tõenäosusega pihustid läbi ning temperatuur kogu aeg kõrge põlemiskambris...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.16 13:00 Tsiteeri


Heihopsti. Pihustitega tegelen kohe . Siis selgub kuidas nad töötavad.

Üks mure on aga veel !

Kas keegi on pädev mu masinal õhkvedrustuse softi muutma ja tekitama autole madalama olemise kui ta tegelikult näiteks (dynamicu) peal on ?


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 28.05.16 22:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
2003a. ja DPF? Aga sisselase pole selline ainult klapisääre tihenditest, vaid pigem pikemalt linnas töristamisest (kerge õli ja tahm on sellise olluse sinna tekitanud). EGR peaks seest samasugune välja nägema.
Vanasti sõitsid mootorid miljon kilomeetrit ja hingasid puhast õhku
Et uued mootorid alates 2003 ei sõidaks mill km. siis insenerik KÄSIVAD MOOTORIL SüüA SITTA = EGR
Lisandina lisasid insenerid õli kanali et õli tuleks pumbast otse mõlemile poole FILTRI-t
ET MITTE PUHASTATUD ÕLI KULUTAKS MOOTORIT
Ja sellist sitta süües peabgi mootor SURNUKS KULUMA peale garantiid.

Tehnika inimene hävitab EGR-I mis iganes meetodiga lollid seevastu jooksevad uut EGR-i klappi ostma , õeldi jupp ei tööta vaja osta et mootor ära sureks.
EGR = SÕÕ SITTA JA SURE ära hinga puhast õhku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 15.06.16 19:49 Tsiteeri


Tuttaval oli samuti probleemiks paremalt poolt mootorit(4.0TDI 202kw) tulev kõrvaline heli (nagu rähn), mis kadus peale kettide vahetust. Ka parempoolne sisselase oli kole.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.16 10:50 Tsiteeri
a8



Heii heii.

Aega läks aga asja sai. Mootor siriseb nagu linnuke ja 2500 km seljataga.

https://www.upload.ee/image/5962368/636022541357915455.jpg

Üldiselt tundub praegu kõik hea. Suveks ostsin ka mingisugused 20" veljed, et ei peaks sisuliselt poe uusi naelu originaalitelt maha kiskuma. Talve algul sai tutikad 19 naastud ostetud aga mootori probleemi tõttu jäi see talv selle autoga sisuliselt sõitmata.

Peale viite kuud kui aku klemm maas oli ei avane taga luuk enam pagasi luugi nupust. Oskab keegi soovitada ehk on sellel mingeid nippe, nuppe või midagi all hoida . Kahtlen, et viga elektri süsteemis on . Kui võti süüteluku august väljas on siis puldist avaneb ja tõuseb üles ja alla sõidab ka ilusti. Samuti ei reageeri enam uksel olev pagasiruumi avamine.

Klaasid lasin kiletada. Taha 25% ette 50%
https://www.upload.ee/image/5962389/636024826896196251.jpg


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.16 11:20 Tsiteeri
a8



Tagaluugi probleem lahenes. Võtmega tuli tagaluugi lukk teise asendisse keerata. :D


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 12.07.16 12:05 Tsiteeri


Õnnitlused nii suure mootoritaastamise õnnestumise puhul! Nüüd ei tohiks ühtegi paha asja saada mootori kohta öelda? Kõik ju muidu kiruvad neid 4.0'e ja ülistavad 4.2'tesid :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.16 19:57 Tsiteeri
.



Suured tänud kiidusõnade eest. No probleemseks muutub se mootor ja tehnika üldiselt ikka sellepärast, et originaalis on hooldusvälba pikkus ikka liiga pikaks aetud. Rääkimata antud auto ketivahetusest millest pole haisugi millal ja kuidas kuigi näiteks veepumbale jms info kilometraasi kohta siiski on.

Aga remont läks lõppkokkuvõttes ikkagi läbi ja lõhki arvestades algset kalkulatsiooni. Sest alt osa sai siiski korralikumalt tehtud. Silindrid hoonitud. Uued kolvid,rõngad.
Viieteistkümnest nädalast sai hoopis viis kuud aga no ei ole hullu .

Kaaned said uued poldid (poldid olid muidugi kohustuslik laks) vanasi ei kannata pingutada nii nagu vaja.

Aga noh võtame asja mõnuga :D Selle eest saab nüüd järgmised 200 000km murevabalt liikuda kui asja ikka nii hooldada nagu seda tegelikul hooldada tuleks.

Tagatuledesse on niiskus sisse saand. Nüüd tuleb need õrnad asjad mis veel natuke häirivad ära likvideerida ja siis võib vist suisa valged kindad ja kaabu pähe panna :D

Sirvisin neid a8 tagatule komplekte led varjandina. 1400€ komplekt ? No kurat oskavad ikka küsida peaks üllatunult ütlema :D


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 17.07.16 20:16 Tsiteeri


Palju see mootorisaaga siis lõpuks maksma läks ja mis % see ostuhinnast moodustas?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.16 21:36 Tsiteeri


Niru küll öelda aga midagi varjata ka pole.

Hetke seisuga kõik kulud.

Auto hind oli 7000 €

Talverehvid Talvealgul 19" 1100 €

Ekraani väljasõidu mehhanism 100 €

Käivitus Häda Põdramaal tõi 200€ Uue aku

Remont sendi pealt 4960€ See on siis kogu täiega(metall tihendid ja õlid)

Klaaside toonimine 160 € garantiiga

Suve rattad 20" sirka 500 € koos rehvidega millega natuke sain mööda pükse . Muidugi ise olin rumal aga mis teha. Olin ise eestist ära jälle ja sirvisin ja sirvisin ja midagi head polnud kui siis ühel hetkel ilmusid need samused sinna mis viimastel piltidel. Kandsin raha kutile kohe arvele ja teise tuttava saatsin neile pärnu järgi ja lasin omale garaazi veeretada.

Teisi rehve peale pannes selgus siis, et üks velg oli ikka täitsa ovaalne ... Oleks tulnud ikka kontrollida aga noh Selle alumiiniumi enda hind ka midagi erilist polnud. Rehvid maksid natukene vähem kui veljed.

Aga üldiselt mingit sõidunaudingut või elamust nende 20" ratastega küll ei saa. Nagu vankriga sõida. Tuleb igal juhul mingi pehmem kombo sinna alla mõelda .


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 18.07.16 03:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar

Aga üldiselt mingit sõidunaudingut või elamust nende 20" ratastega küll ei saa. Nagu vankriga sõida. Tuleb igal juhul mingi pehmem kombo sinna alla mõelda .


Kui kasutada minimaalselt 275/35/20" rehvi, ei saa nuriseda.
Hetkel visuaalselt tundub sul palju madalam rehv.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.16 19:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar

Aga üldiselt mingit sõidunaudingut või elamust nende 20" ratastega küll ei saa. Nagu vankriga sõida. Tuleb igal juhul mingi pehmem kombo sinna alla mõelda .


Kui kasutada minimaalselt 275/35/20" rehvi, ei saa nuriseda.
Hetkel visuaalselt tundub sul palju madalam rehv.


Pildil on rehvid mis olid velgedel osted peal 265/30 20 ja teised panin nüüd 255/35 ja sõtkub ikka kuidagi. 275 tundub küll ulme . Siis tuleks ette ka ju sama panna kuna profiil peaksnikla 4x4 autol igal rattal sama olema.

Küll aga on kõrgus dynamicu peal mis teeb ka kindlasti asja jäigaks . Automaticu peal tõuseb ta jälle nii kõrgeks, et jube. Samas siis on jälle masin kõvasti pehmem.


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 18.07.16 20:06 Tsiteeri


255/35/20" on madalama külgseinaga, kui 275/35/20" ja vähe sellest, visuaalselt ei täida see rehvimõõt koobast. Rääkimata sõidumugavusest.

275/35/20" on d3 lubatud originaal rehvimõõt.

Minul on sellel aastal kasutusel 265/40/20" ja kohe päris tõsiselt mõtlengi selle mõõdu juurde jääda. Visuaalselt on koobas ilusti täidetud (auto on madalamaks õpetatud) ja sõita on väga hea.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.16 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kolvid mõrased, sest 99% tõenäosusega pihustid läbi ning temperatuur kogu aeg kõrge põlemiskambris...


Heihei. Pole ammu midagi kirjutanud siia . Vahepeal siis niipalju toimunud, et kasutaja prj lause peab paika.

Vaevlen Käivitus probleemiga hetkel. Külmast peast paugupill. soojast peast piuksugi . Sai ka sellest teise keskkonda teema tehtud.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=167802

Kontrolli ei ole jõudnud veel minna. Tulev nädal üritan Remonti minna ja loodan, et ei ole pumba probleem vaid ikka pihustid.


Mõned nädalad tagasi suutsin oma veljed kõveraks sõita . Esimene läks täitsa katki ja tagumine muutus lihtsalt ovaalseks. Taastama ei hakand. Müüsin odavalt ära. Nüüd jälle originaal velg .

Rehvidest parem ärme räägi praegu :D :D :D Olid jumalast head kui ossin aga mingi imeliku kalasaba mustriga millel servad olid astmesse mingil põhjusel kulund ja undasid ka natuke ja kulusid veelkiiremini ...

https://www.upload.ee/image/6211628/14542844_1303685479703868_276273693_n.jpg


Siis oleks veel suure ringi küsimus? Oskab keegi soovitada kus ja kes mõistliku hinna ja kvalideediga ABS aju ära remondiks ? tundub, et minu ABS lõpetas koostöö. veojõu ja abs tuli põleb. Arvuti näitas taga anduri probleemi . vahetasime ära. Näitas teisel pool viga. Katsetasime. panime teisele poole uue anduri. Siis näitas jälle teiselt poolt kuigi teisel pool oli juba uus andur küljes. Abs viga kustutada ei lase ja juhtmestiku käisin üle. Pistik ilus kõik kena ja hea aga Aju siiski ei tööta. Ilmselt Aju viga siiski ..



Siis uuriks. Kas siin on A8 fänne kes oskaks midagi tark uste alumiste liistude kohta midagi rääkida ? Nimelt minul irvitavad mõlemad ukse alumised liistud eesmised. Häirib kohutavalt ja ei anna rahu mulle. Võtsin küljest ära pesin survekaga tagant kõik puhtaks ja ukse ka, et pori ja muu ollus is autt pestes mööda ust sinna liistuvahele jookseb seda eemale ei suruks aga asi paremaks ei muutunud .

https://www.upload.ee/image/6211658/14555890_1303670256372057_1811999758_n.jpg

Sellel liistul on all selline kummist serv mis peaks käima ukse alt ääre taha ja siis lükatava tüübli süsteemiga peaks liistu paika saama kuid kohe kuidagi ei istu. Kui se alt serv ettenähtud serva taha panna ja siis liist pesasse lükata ja kinni lõkata, jääb hoopiski ülevalt u 4-5mm vahe ... kui se liistu serv ukseääre taha mitte panna ja panna liist nii, et kummist serv jääb ukse alt äärele lihtsalt toetuma, on nagu kõik peaaegu hea aga ikka mitte see. Proovisin igatepidi seda alt serva väänata ja mudida aga tundub nagu see polekski kunagi sobind sinna.

Kas selle liistu sees olev metall võib oksudeerides selle liistu kinnitus kuju muuta/pressida/paisuda ? Lahenud võiks olla ainult poeuus liist ?



Lõppu Väike udune silmailu ka enne rõsket talve.

https://www.upload.ee/image/6211675/14527641_1303685583037191_47785264_n.jpg


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.16 08:14 Tsiteeri
küttesurve



Tere klubilised. Sain oma pihusti probleemist nüüd õnneks lahti. Viga oli nelja pihusti tagasivooludes. Pihustid remonditi ning auto käivitub väga hästi nüüdseks. Maksma läks tagasivoolude remont u 380eur ja 2-3h tööd . Töökoda oli Tallinnas Testrem diislikeskus! Soovitan! Kutil ise 18a kogemust ja koos isaga teeb kes on 72 ja olevat juba nooruspõlvest pihustitega tegelema hakanuud . Väga asjalikud !


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.6% - SQL: 59.4%]