Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Allroad hommikuks viltu (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2120)
KaurO
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.13
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad

postitati 02.03.16 17:19 Tsiteeri
Allroad hommikuks viltu



Mure lihtne, Audi Allroad on hommikuks viltu, üks külg on maas. Kõrvalistujapoolne tagumine ratas täiesti koopas ja arvatavasti see kisub ka esimest alla. Audihoolduses öeldi et padi ei leki, Ise kontrollisin üle lekkeavastiga ja tõesti leket ei leidnud. Nüüd on jäänud järgi kas kompressor või kõrguse andur. Diagnostika näitab kompressori ülekuumenemise viga ja ka kõrguse anduri viga. Kompressor üldiselt ka küpse, ei jõua ühe tsükliga autot järgmisesse astmesse tõsta vaid peab vahepeal auto välja suretama ja uuesti tööle panema. Kas on võimalik et kompressor laseb kuidagi seda õhku padjast vähemaks või mis on tarkade meeste arvamus mis häda on? Muidu kui oleks kindel, et anduri pärast vajub viltu siis poleks midagi vahetaks ära ja korras, sest mul pole vaja väga selle kõrgusega mängida, lihtsalt tahaks et hommikuti kui autot käivitama lähen, et auto oleks samas astmes nagu õhtul jäi.

Ette tänades,
Kaur


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 03.03.16 05:14 Tsiteeri


Üks loogiline võte kontrolliks on see, et padja küljes olev klapp peab umbes 3bar alati patja alles jätma, kui seda rõhku seal pole, siis padi ise katki. Või on see klapp ise katki ja kuskil mujal leke. Kunagi ühel sellisel autol lekkis kompressori juurest, sealt solenoidplokist kust õhutorud hargnema hakkavad.

Nende veakoodidega on asi kahtlane, võib-olla enne vajub ära ja siis annab anduri veakoodid, peab süvenema sellesse koodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KaurO
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.13
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad

postitati 03.03.16 08:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Üks loogiline võte kontrolliks on see, et padja küljes olev klapp peab umbes 3bar alati patja alles jätma, kui seda rõhku seal pole, siis padi ise katki. Või on see klapp ise katki ja kuskil mujal leke. Kunagi ühel sellisel autol lekkis kompressori juurest, sealt solenoidplokist kust õhutorud hargnema hakkavad.

Nende veakoodidega on asi kahtlane, võib-olla enne vajub ära ja siis annab anduri veakoodid, peab süvenema sellesse koodi.



Diagnostika veakoodid on 01400 ja 01772. Sinna solenoidplokile lasin ka lekkeavastit, aga nii ei näinud et kuskilt lekiks. Sel hetkel kui diagnostikat tegin oli auto ilusti oma õiges astmes. Ta vajub ööga viltu, aga samas kui päev otsa seisab on ka õhtuks viltu aga kui panen tööle ja panen teisele astmele tõstma tõuseb kohe 10 sekundiga paika. Öö otsa on auto seisnud siis ei jõua kompressor ühe korraga ülesse tõsta vaid peab vahepeal välja suretama ja uuesti tööle panema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TFK
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.16 14:57 Tsiteeri


Oma autol oli ka sama häda,vajus ööga ära.
Autoks küll C6 kerega avant!
Samuti sai testitud uuritud kuid siiski oli padi vigane!
Peale padja vahetust kõik korras!

edit:
Vanasse patja sai suruõhku sisse lastud ja mullitaski imeõrnalt just altpoolt kus padi tavaliselt kahekorra on!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KaurO
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.13
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad

postitati 03.03.16 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TFK
Oma autol oli ka sama häda,vajus ööga ära.
Autoks küll C6 kerega avant!
Samuti sai testitud uuritud kuid siiski oli padi vigane!
Peale padja vahetust kõik korras!

edit:
Vanasse patja sai suruõhku sisse lastud ja mullitaski imeõrnalt just altpoolt kus padi tavaliselt kahekorra on!



Tuli meelde, et mul nii, et kui auto jääb ööseks kallaku peale seisma, nii et nina näiteks on allpool, siis on hommikuks nina esimene ots vastu maad. Kui jääb nina ülessepoole seisma ja siis on tagumised padjad hommikuks tühjad. Sirgel tasandil ainult vajub üks külg ööga ära. Ma vägisi tahaksin välistada, et asi on padjas, sest kuidas siis padi ei leki kui, auto jääb seisma nina allapoole ja hommikuks on ainult nina vastu maad ja tagumik üleval ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]