Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 D2 Xenon pirnid (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2960)
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 27.02.16 22:47 Tsiteeri
A8 D2 Xenon pirnid



Tere,
Autoks Audi A8 D2 '97 ja originaalis juba xenonid ees.
Tahaks pirnid uute ja paremate vastu välja vahetada lootes saada juurde ka valguselisa. Mis pirnid sinna lähevad? D2S või mis? Ja millist marki soovitate (Osram vs Philips)? Kusagilt lugesin ka milline neist (mõlemaid ka ju kümmet sorti) parim, aga ei leia enam üles. Ja neid pirne ka ju 35w vs 55w ehk kumb? Ja on neid tal raske vahetada, palju lammutama peab (mootor 4.2)?
Kõik info on teretulnud! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 27.02.16 23:16 Tsiteeri


Ise vahetasin mõlemad korraga, et valguses erinevusi ei tuleks. Bosch läks sisse 35W, olin rahul. Lammutada pole seal väga midagi, teed kapoti lahti ja juba ise näed, mis pisut ette jääb. Võtad lihtsalt eest ära ja hiljem topid tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 28.02.16 12:30 Tsiteeri


Aga mis pirnitüüp sobib? H1 ta ju pole? Ja kas võib ka 55w panna, need tiba võimsamad?
Mõlemale poole ikka uued pirnid lähituledesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 28.02.16 12:47 Tsiteeri


D2S/P32d-2/35W. Mina pole 55W D2S'i käes hoidnud, ega ka isegi huvi tundnud kas midagi sellist eksisteerib - puudub lihtsalt reaalne vajadus arvestades, mis töö originaal või selle analoog ära teeb. Ega Sa neid numbreid nüüd halogeeniga segi aja? Ürita pigem endale selgeks teha, mis temperatuuriga valgust sa üldse sinna ette tahad, vot selles osas on valikut nii et paha hakkab.

Illustratiivne:
https://www.sonteklif.net/img/uploads4/119719/modacar-h7-30000-kelvin-xenon-yedek-ampulu-xenon-yedek-ampul-xenon-yedek-ampul-brk_br0416016_14099
23928.448.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.16 14:38 Tsiteeri


Õige on 4300, ülejäänu on kollaste mehikeste looming


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 28.02.16 20:23 Tsiteeri


55W võib tekitada teistele vale arusaama, et sõidad täistuledega ja kiputakse kohati vilgutama.
Muus osas, anna minna.
Panin samuti 55w pirnid ja lasin nõuete kohaselt reguleerida, aegajalt ikka vilgutati ja lasin veidi veel madalamaks vihu.
Valgust on, küll aga ikkagi see vastik "uus" sile ja läikiv asfaltkate neelab märjal kujul valgust omajagu ära., eriti nutune on kohati siis, kui ikka uus auto oma LED vöi muude tuledega vastu kipub samal ajal tulema.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 28.02.16 22:26 Tsiteeri


Sain oma vastuse - sokkel on D2S.
Hetkel on ees originaal 4300K ja kui uued panen siis tahaks 5000K, minujaoks selline paras silmale ja nähtavusele, kunagi A6 C4'jale sai ka pandud 5000K HID xenonid ja oli täitsa hea. Aga
siit lehelt vaadates neid pirne on kirjas, et värv on 4300K. Huvitav, et kas neid 5000K polegi!? Muidu peaks vist olema head pirnid. Ja kas see 77€ on tüki hind või ikka komplekt? :o
Need ka vist head, kuid eelmised paremad

Ega praegu ka nähtavus halb pole, aga alati võiks parem olla, öösiti ja pimedal ajal sõitmist tuleb ka ikka ette. Kuiva asfaldiga on xenonid väga head, aga märjaga asfalt neelab tohutult valgust, isegi halogeeniga valgem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-v8-
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2Q

postitati 29.02.16 06:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
55W võib tekitada teistele vale arusaama, et sõidad täistuledega ja kiputakse kohati vilgutama.
Muus osas, anna minna.
Panin samuti 55w pirnid ja lasin nõuete kohaselt reguleerida, aegajalt ikka vilgutati ja lasin veidi veel madalamaks vihu.
Valgust on, küll aga ikkagi see vastik "uus" sile ja läikiv asfaltkate neelab märjal kujul valgust omajagu ära., eriti nutune on kohati siis, kui ikka uus auto oma LED vöi muude tuledega vastu kipub samal ajal tulema.


Kust hankisid need 55w pirnid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 29.02.16 06:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yks
Õige on 4300, ülejäänu on kollaste mehikeste looming


Miks sa nii väidad? Osram on üks neist, kelle pirne kasutatakse ka originaalis ja mina panin enda autole D1S Osram CBI, mis on 5500K. Alguses oli natuke võõras see õrna sinaka tooniga valgus, kuid nüüd ära harjunud. Võibolla ~5000k oleks meeldivam, kuid 4300K on suhtkoht kollane tegelikult, seega seda ka ei soovi.


Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Sain oma vastuse - sokkel on D2S.
Hetkel on ees originaal 4300K ja kui uued panen siis tahaks 5000K, minujaoks selline paras silmale ja nähtavusele, kunagi A6 C4'jale sai ka pandud 5000K HID xenonid ja oli täitsa hea. Aga
siit lehelt vaadates neid pirne on kirjas, et värv on 4300K. Huvitav, et kas neid 5000K polegi!? Muidu peaks vist olema head pirnid. Ja kas see 77€ on tüki hind või ikka komplekt? :o
Need ka vist head, kuid eelmised paremad

Ega praegu ka nähtavus halb pole, aga alati võiks parem olla, öösiti ja pimedal ajal sõitmist tuleb ka ikka ette. Kuiva asfaldiga on xenonid väga head, aga märjaga asfalt neelab tohutult valgust, isegi halogeeniga valgem.


Hind on kahjuks ikka 1 pirni kohta...
Ise otsustasin CBI-de kasuks, kuna eelmisel autol H7 halogeenina jätsid CBI-d mulle parema mulje, kui NB/NBU.

EDIT: Foorumi üla osas oleval reklaamil, on D2S pirnid komplektina (nii CBI kui ka NBU) tublisti soodsamad, kui need sinu lingitud.
http://www.diagnostikaseadmed.ee/20-d2s


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.9 81kw

postitati 01.03.16 08:35 Tsiteeri


Pole olemas 55w xenon pirni.

Kasutades 55w süütajat(ballast) ning 35w pirni on lõpptulemus 55w xenon, mis põleb 2-3x kiiremini läbi ning valgustemepratuur on ka võimendatud ehk Osrami puhul sinisem ja Philipsi puhul kollakam.

Kui luubid on vinged ning lõikejoon on terav ei pimesta nad kedagi.

Siiski kahjustab mingil määral 55w xenon tulede projektorit kiirates rohkem UV'd.

5000k on kena aga kui ikka märja ilmaga sõita vaja ei näita need paremini kui halogeenid, seepärast tundub 4300k pirn otstarbekam, mis pannaksegi tehases külge kuna näitab kõige paremini.

Nagu võrdlusest näha võib on kollakam valgus silmadele parem õhtul sõites aga see on juba maitse asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.03.16 09:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Madman
Kui luubid on vinged ning lõikejoon on terav ei pimesta nad kedagi.

Räägi seda künklikumal maastikul vastu sõitvale autojuhile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 02.03.16 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Foorumi üla osas oleval reklaamil, on D2S pirnid komplektina (nii CBI kui ka NBU) tublisti soodsamad, kui need sinu lingitud.
http://www.diagnostikaseadmed.ee/20-d2s

Tänud!
Nüüd ongi jäänud ainult otsustada, kas CBI'd või NBU'd.
CBI kirjas, et +20% paremad ja NBU +70% ja kuni 20m läheb valgusvihk pikemaks. Kui see kõik ongi nii ilus ka reaalsuses nagu kirjutatud NBU'l, siis võtaks need, aga kas ikka nii on? Muidu ilu poolest oleks CBI vägev, aga vaja ikka ette pirne, mis valgustaks hästi, väga hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
McWill
huviline

Avatar


Registreerunud 28.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 1999, 4.2L

postitati 04.12.16 11:02 Tsiteeri


Sai hiljuti oma 94 A8 veidi uuema 01 (D2 facelift) mudeli vastu välja vahetatud. Täna hakkasin entusiasmiga siis minu jaoks veidi kollaseid 4300K lähitulede pirne vahetama ning üllatus - ei sobigi nagu täpselt. Nii vanad kui uued pirnid on mõlemad kirjade järgi D2S ja 35W Xenon. Probleem on aga siis selles, et sokkel ei taha hästi sobida.

Vanadel on palju rohkem hambaid või sisselõikeid - midagi sellist: https://www.onyxlights.com/sites/default/files/styles/large/public/hid-bulb-d2s-2_0.jpg?itok=tWqgYfaB
Uued Marolist tellitud 5000k pirnid aga vaid kahe sälguga: http://www.lamptech.co.uk/Images/HID%20Lamps/Philips%20D2S%20cap.jpg

Tean küll, et on need erinevad D2S, D2R jne, mil on väiksed sokli vahed, aga kas D2S'il on siis ka mingil lisavariandid? Igatahes tule soklil endal ongi neid hambaid seal päris palju ja selline millime iganes kahe sälguga pirn ei saaks sinna kohe kuidagi istuda. Homme üritan täpsemalt pilte ka teha, aga äkki on kellelgi tuttav teema juba? Praegu tundub, et tuleb lihtsalt näpitsatega kaasa aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AllarS3
huviline



Registreerunud 21.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.16 12:19 Tsiteeri


Kindel, et vanad näiteks d2c ei ole?
Mõningad tootjad teevad d2s pirnide sokklid nö. universaalseteks, ehk lisavad lõiked ka muudesse sokklitesse sobimiseks.

Näpitsatega rappimine on pehmelt öeldes jabur. Kui ei sobi tagasta toode või vaheta õige asja vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
McWill
huviline

Avatar


Registreerunud 28.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 1999, 4.2L

postitati 04.12.16 12:35 Tsiteeri


Hetkel ei ole milleski vist kindel :) Teen homme pildid täpsemalt, aga kõik d2s, d2r ja d2c peaks need sälgud vähemalt samas servas olema: http://smg.photobucket.com/user/dofu/media/d2c-compare.jpg.html

Mul on aga sokli kuju juba selline, et sälgud peaksid olema üsna mitmes kohas ümber kogu ringi. Kummaline lugu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.16 13:26 Tsiteeri


http://i00.i.aliimg.com/img/pb/463/268/300/300268463_491.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h103/sl33pyriceboi1/em2%20retro/1_D2C.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
McWill
huviline

Avatar


Registreerunud 28.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 1999, 4.2L

postitati 06.12.16 11:30 Tsiteeri


Ja ongi kogu müsteerium lahendatud - muidugi peab mu autol olema ikkagi D2R, kuna reflektoritega tuled. D2S oligi sees ja oh üllatust - sälk oligi õige koha peale näpitsatega tehtud :D. Seal oli
neid sälkusid ikka juba tootja poolt veel, aga mitte vajalikus kohas ja eks see ajas segadusse. Nii et siis veel kord selgelt reegel välja, kes sama asja peaks mõistatama:

* reflektoritega tuled - D2R
* luupidega tuled - D2S

Ühtlasi vabandan kaasliiklejate ees, keda ma tahtmatult vahepeal ilmselt kergelt pimestanud olen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.1% - SQL: 49.9%]