Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 27.02.16 22:47
|
|
|
A8 D2 Xenon pirnid
Tere,
Autoks Audi A8 D2 '97 ja originaalis juba xenonid ees.
Tahaks pirnid uute ja paremate vastu välja vahetada lootes saada juurde ka valguselisa. Mis pirnid sinna lähevad? D2S või mis? Ja millist marki
soovitate (Osram vs Philips)? Kusagilt lugesin ka milline neist (mõlemaid ka ju kümmet sorti) parim, aga ei leia enam üles. Ja neid pirne ka ju 35w vs
55w ehk kumb? Ja on neid tal raske vahetada, palju lammutama peab (mootor 4.2)?
Kõik info on teretulnud!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 28.02.16 12:30
|
|
|
Aga mis pirnitüüp sobib? H1 ta ju pole? Ja kas võib ka 55w panna, need tiba võimsamad?
Mõlemale poole ikka uued pirnid lähituledesse.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 28.02.16 12:47
|
|
|
D2S/P32d-2/35W. Mina pole 55W D2S'i käes hoidnud, ega ka isegi huvi tundnud kas midagi sellist eksisteerib - puudub lihtsalt reaalne vajadus
arvestades, mis töö originaal või selle analoog ära teeb. Ega Sa neid numbreid nüüd halogeeniga segi aja? Ürita pigem endale selgeks teha, mis
temperatuuriga valgust sa üldse sinna ette tahad, vot selles osas on valikut nii et paha hakkab.
Illustratiivne:
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.16 14:38
|
|
|
Õige on 4300, ülejäänu on kollaste mehikeste looming
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.02.16 20:23
|
|
|
55W võib tekitada teistele vale arusaama, et sõidad täistuledega ja kiputakse kohati vilgutama.
Muus osas, anna minna.
Panin samuti 55w pirnid ja lasin nõuete kohaselt reguleerida, aegajalt ikka vilgutati ja lasin veidi veel madalamaks vihu.
Valgust on, küll aga ikkagi see vastik "uus" sile ja läikiv asfaltkate neelab märjal kujul valgust omajagu ära., eriti nutune on kohati siis, kui
ikka uus auto oma LED vöi muude tuledega vastu kipub samal ajal tulema.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 28.02.16 22:26
|
|
|
Sain oma vastuse - sokkel on D2S.
Hetkel on ees originaal 4300K ja kui uued panen siis tahaks 5000K, minujaoks selline paras silmale ja nähtavusele, kunagi A6 C4'jale sai ka pandud
5000K HID xenonid ja oli täitsa hea. Aga
siit lehelt vaadates neid pirne on kirjas, et värv on 4300K. Huvitav, et kas neid 5000K
polegi!? Muidu peaks vist olema head pirnid. Ja kas see 77€ on tüki hind või ikka komplekt?
Need ka vist head, kuid eelmised paremad
Ega praegu ka nähtavus halb pole, aga alati võiks parem olla, öösiti ja pimedal ajal sõitmist tuleb ka ikka ette. Kuiva asfaldiga on xenonid väga
head, aga märjaga asfalt neelab tohutult valgust, isegi halogeeniga valgem.
|
|
|
|
-v8-
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2Q
|
postitati 29.02.16 06:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
55W võib tekitada teistele vale arusaama, et sõidad täistuledega ja kiputakse kohati vilgutama.
Muus osas, anna minna.
Panin samuti 55w pirnid ja lasin nõuete kohaselt reguleerida, aegajalt ikka vilgutati ja lasin veidi veel madalamaks vihu.
Valgust on, küll aga ikkagi see vastik "uus" sile ja läikiv asfaltkate neelab märjal kujul valgust omajagu ära., eriti nutune on kohati siis, kui
ikka uus auto oma LED vöi muude tuledega vastu kipub samal ajal tulema. |
Kust hankisid need 55w pirnid?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 29.02.16 06:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yks
Õige on 4300, ülejäänu on kollaste mehikeste looming |
Miks sa nii väidad? Osram on üks neist, kelle pirne kasutatakse ka originaalis ja mina panin enda autole D1S Osram CBI, mis on 5500K. Alguses oli natuke võõras see õrna sinaka tooniga valgus, kuid nüüd
ära harjunud. Võibolla ~5000k oleks meeldivam, kuid 4300K on suhtkoht kollane tegelikult, seega seda ka ei soovi.
Tsitaat: | Algselt postitas: Oja1
Sain oma vastuse - sokkel on D2S.
Hetkel on ees originaal 4300K ja kui uued panen siis tahaks 5000K, minujaoks selline paras silmale ja nähtavusele, kunagi A6 C4'jale sai ka pandud
5000K HID xenonid ja oli täitsa hea. Aga
siit lehelt vaadates neid pirne on kirjas, et värv on 4300K. Huvitav, et kas neid 5000K
polegi!? Muidu peaks vist olema head pirnid. Ja kas see 77€ on tüki hind või ikka komplekt?
Need ka vist head, kuid eelmised paremad
Ega praegu ka nähtavus halb pole, aga alati võiks parem olla, öösiti ja pimedal ajal sõitmist tuleb ka ikka ette. Kuiva asfaldiga on xenonid väga
head, aga märjaga asfalt neelab tohutult valgust, isegi halogeeniga valgem. |
Hind on kahjuks ikka 1 pirni kohta...
Ise otsustasin CBI-de kasuks, kuna eelmisel autol H7 halogeenina jätsid CBI-d mulle parema mulje, kui NB/NBU.
EDIT: Foorumi üla osas oleval reklaamil, on D2S pirnid komplektina (nii CBI kui ka NBU) tublisti soodsamad, kui need sinu lingitud.
http://www.diagnostikaseadmed.ee/20-d2s
|
|
|
|
Madman
huviline
Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.9 81kw
|
postitati 01.03.16 08:35
|
|
|
Pole olemas 55w xenon pirni.
Kasutades 55w süütajat(ballast) ning 35w pirni on lõpptulemus 55w xenon, mis põleb 2-3x kiiremini läbi ning valgustemepratuur on ka võimendatud ehk
Osrami puhul sinisem ja Philipsi puhul kollakam.
Kui luubid on vinged ning lõikejoon on terav ei pimesta nad kedagi.
Siiski kahjustab mingil määral 55w xenon tulede projektorit kiirates rohkem UV'd.
5000k on kena aga kui ikka märja ilmaga sõita vaja ei näita need paremini kui halogeenid, seepärast tundub 4300k pirn otstarbekam, mis pannaksegi
tehases külge kuna näitab kõige paremini.
Nagu võrdlusest näha võib on kollakam valgus silmadele parem õhtul sõites aga see on juba maitse asi.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.03.16 09:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madman
Kui luubid on vinged ning lõikejoon on terav ei pimesta nad kedagi. |
Räägi seda künklikumal maastikul vastu sõitvale autojuhile.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 02.03.16 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Foorumi üla osas oleval reklaamil, on D2S pirnid komplektina (nii CBI kui ka NBU) tublisti soodsamad, kui need sinu lingitud.
http://www.diagnostikaseadmed.ee/20-d2s |
Tänud!
Nüüd ongi jäänud ainult otsustada, kas CBI'd või NBU'd.
CBI kirjas, et +20% paremad ja NBU +70% ja kuni 20m läheb valgusvihk pikemaks. Kui see kõik ongi nii ilus ka reaalsuses nagu kirjutatud NBU'l, siis
võtaks need, aga kas ikka nii on? Muidu ilu poolest oleks CBI vägev, aga vaja ikka ette pirne, mis valgustaks hästi, väga hästi.
|
|
|
|
McWill
huviline
Registreerunud 28.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D2 1999, 4.2L
|
postitati 04.12.16 11:02
|
|
|
Sai hiljuti oma 94 A8 veidi uuema 01 (D2 facelift) mudeli vastu välja vahetatud. Täna hakkasin entusiasmiga siis minu jaoks veidi kollaseid 4300K
lähitulede pirne vahetama ning üllatus - ei sobigi nagu täpselt. Nii vanad kui uued pirnid on mõlemad kirjade järgi D2S ja 35W Xenon. Probleem on aga
siis selles, et sokkel ei taha hästi sobida.
Vanadel on palju rohkem hambaid või sisselõikeid - midagi sellist: https://www.onyxlights.com/sites/default/files/styles/large/public/hid-bulb-d2s-2_0.jpg?itok=tWqgYfaB
Uued Marolist tellitud 5000k pirnid aga vaid kahe sälguga: http://www.lamptech.co.uk/Images/HID%20Lamps/Philips%20D2S%20cap.jpg
Tean küll, et on need erinevad D2S, D2R jne, mil on väiksed sokli vahed, aga kas D2S'il on siis ka mingil lisavariandid? Igatahes tule soklil endal
ongi neid hambaid seal päris palju ja selline millime iganes kahe sälguga pirn ei saaks sinna kohe kuidagi istuda. Homme üritan täpsemalt pilte ka
teha, aga äkki on kellelgi tuttav teema juba? Praegu tundub, et tuleb lihtsalt näpitsatega kaasa aidata.
|
|
|
AllarS3
huviline
Registreerunud 21.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.16 12:19
|
|
|
Kindel, et vanad näiteks d2c ei ole?
Mõningad tootjad teevad d2s pirnide sokklid nö. universaalseteks, ehk lisavad lõiked ka muudesse sokklitesse sobimiseks.
Näpitsatega rappimine on pehmelt öeldes jabur. Kui ei sobi tagasta toode või vaheta õige asja vastu.
|
|
|
McWill
huviline
Registreerunud 28.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D2 1999, 4.2L
|
postitati 04.12.16 12:35
|
|
|
Hetkel ei ole milleski vist kindel Teen homme pildid täpsemalt, aga kõik
d2s, d2r ja d2c peaks need sälgud vähemalt samas servas olema: http://smg.photobucket.com/user/dofu/media/d2c-compare.jpg.html
Mul on aga sokli kuju juba selline, et sälgud peaksid olema üsna mitmes kohas ümber kogu ringi. Kummaline lugu.
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
|
McWill
huviline
Registreerunud 28.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D2 1999, 4.2L
|
postitati 06.12.16 11:30
|
|
|
Ja ongi kogu müsteerium lahendatud - muidugi peab mu autol olema ikkagi D2R, kuna reflektoritega tuled. D2S oligi sees ja oh üllatust - sälk oligi
õige koha peale näpitsatega tehtud . Seal oli
neid sälkusid ikka juba tootja poolt veel, aga mitte vajalikus kohas ja eks see ajas segadusse. Nii et siis veel kord selgelt reegel välja, kes sama
asja peaks mõistatama:
* reflektoritega tuled - D2R
* luupidega tuled - D2S
Ühtlasi vabandan kaasliiklejate ees, keda ma tahtmatult vahepeal ilmselt kergelt pimestanud olen.
|
|
|