Anraas
huviline
Registreerunud 13.02.16
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,0 TDi guattro
|
postitati 13.02.16 09:18
|
|
|
Abs tuli sõidu ajal iseenesest süttib
A6 1999 a. vl. 2,4 manuaal. Sõidu ajal vahel süttib Abs kollane tuli, kustub koos süütega vahest lülitub koos süütega uuest põlema, vahest ei, vahest
on päevade viiti kustu. Kompuuter näitab : tagumise vasaku ratta andur, vahetatud kaks korda, kuid viga ilmub taas Teenindused laiutavad käsi ja
küsivad raha.. mida teha ehk keegi teab? Tänan.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.16 14:17
|
|
|
Väga palju võimalusi üle ei ole, tasub selle anduri juhtmestik üle kontrollida ning ka kontroll-moodul, võimalusel proovida teist moodulit näiteks.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.16 14:18
|
|
|
Keegi neist tegijatest anduri hammasvööd ka kontrollinud on? Või on suvaliselt uusi andureid külge toppinud?
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 14.02.16 17:24
|
|
|
Hammasvööst tõenäolisem on siiski kahjuks juhtmestik ja just ühenduskohad ning murdekohad. Kui isegi hammasvöö on totaalselt roostes ja vahed igasugu
jälkust täis toimetab korras andur ikkagi ja sellist asja ei saa väga juhtuda, et juba enne liikuma asumist viskab tule põlema. Ja käsi laiutada pole
siin eriti midagi - tuleb lihtsalt kannatlikult kaabel küljes vaikselt liikuda võimalikult ebatasasel pinnal, kus ka vedrud tööd saavad, ja graafikut
lasta joonistada. See veakoodide järgi vidinate ringi lahmimine on süvenematuse märk.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Mürr
huviline
Registreerunud 02.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.16 20:56
|
|
|
mul oli küll vanem masin, aga samuti abs-i tuli vahest põles vahest mitte.anduri ma välistasin sellega et mul süttis tuli suhteliselt kohe peale
käivitamist kohapeal seistes.veaks oli vigane sbs-i aju
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.16 17:56
|
|
|
Peaks ju siiski ära näitama, kas elektrooniline viga või mehaaniline.
Sealt saab ju kusagile edasi juurutada.
Kui mehaaniline, siis ei loe vööd mingisel hetkel.
Kui elektriline, siis usutavasti anduriahelas katkestus mingi hetk või mõni muu jama.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.16 18:32
|
|
|
Ma arvan, et seltsimees kps pani vastusega nii täppi kui saab ja väga edasi pole mõtet arutada. Kui aga leiame mingi tüüpvea tunnuse, siis see aitaks
kindlasti edasi. Paljudel ABS-i ajuga on niiskuseprobleeme ka.
|
|
|
Anraas
huviline
Registreerunud 13.02.16
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,0 TDi guattro
|
postitati 17.02.16 15:12
|
|
|
Tänud kõigile nõuandjatele, huvitav jah. sõitsin nüüd saarelt Tallinna, enamus ajast oli tuluke kustu, õhtul tagasi jõudes hakkas viis km. enne kodu
põlema.. Ma ise kahtlustan ka aju, sest seda juba ükskord joodetud ! Aga võib ka kusagil kaugemal ahelas mõni pistik jukerdada! Kas keegi teab
juhatada, kust võib mõne ühenduspistiku veel leida, peale nende mida anduriga koos vahetad? Tänulik saarlane.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.16 17:02
|
|
|
Ahhaa, saarlane raisk, mina kui hiidlane sinule rohkem nõu ei anna ka!
Nali naljaks, soovitan enim kontrollida just ABSi plokki minevaid juhtmeid ning ega ABSi plokk (uuesti) niiskust pole saanud, seda saab väliselt ka
ilmselt näha.
Samas kui kunagi varem oli probleeme ning juba joodetud siis sealt võib juba oma vigadejoru tekkida. Võimalusel sebi endale teine plokk foorumist.
|
|
|
Anraas
huviline
Registreerunud 13.02.16
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,0 TDi guattro
|
postitati 19.02.16 13:19
|
|
|
Tänud, tögamast, va loigutagune!! Ostaks küll teise aga kus ma selle garantii saan et to töötab? Ja mis see maksta võiks? Tänud.
|
|
|