Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 B6 (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1502)
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.16 18:56 Tsiteeri
A4 B6



Plaanis üks A4 bensukas osta. Paluks kommentaare 1,8 turbo kohta. Neid nii 110kW kui ka 120kW Või tuleks töökindluse kohalt eelistada 2.0 ilma turbota mootorit? Suuremad mootorid väga ei huvita ja 1,6 bensiinikat ka ei taha, korra olen sõitnud, see ei liigu peast ega...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 09.02.16 19:19 Tsiteeri


Pool aastat tagasi, kui endale otsisin 1.8T (peamised kriteeriumid: nelivedu, universaal ja manuaal), siis olid müügis ainult parajad rondid, kuid ehk on esiveoliste hulgas parem valik. Üks neist, mida vaatamas sai käidud, tegi käima pannes rohkem müra, kui 2.5TDI, mis lõpuks ostetud sai.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.16 19:30 Tsiteeri


Mul ei ole kriteeriume veoskeemi ja kasti suhtes, kuid esiveolistel on automaadiks multitroonik ja see ei ole just parim kast. Rohkem huvitaks mootorite teema. Omal pole ammu bensiinikat olnud ja kokkupuude puudub.
Teiste arvamused on pooleks, ühed kiidavad turbokat taevani, teised laidavad kui väga tihti rikkiminevat mootorit.
Enamus otsad 4-10 km ja tagasi, vahel ka kaugemale. Diislil poleks mingit eelist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 09.02.16 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yks

Teiste arvamused on pooleks, ühed kiidavad turbokat taevani, teised laidavad kui väga tihti rikkiminevat mootorit.


Tea mis huvitav asi sellel turbomootoril siis niiväga koguaeg rikki läheb?
Kui normaalselt autot hooldad, ei juhtu midagi mida ei saaks ka tavamootoriga juhtuda.
Ja kui turbo hakkab otsa saama, paned järgmise ja nägu jälle rõõmus.

See turbo kartus on midagi sama mis kunagi oli automaat kasti suhtes.

Ise omades aegade jooksul piisavalt palju erinevaid masinaid, siis kui peaks olema valikus kaks identset masinat varustuse poolest, siis vabalthingavat eriti ei vaataks.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.16 21:15 Tsiteeri


Ilmselt siis ikkagi turbokas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]