Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Diesel blow off valve (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 6065)
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 06.02.16 20:02 Tsiteeri


No kurat, ma võin loll olla, kuid see on juba naljakas, et diislitel puudub ka gaasiklapp ... Zoig, mis mõttes nagu... ?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 06.02.16 20:19 Tsiteeri


sigar101 - See mootor on jah huvitav. Joonise järgi wastegate on ka suhteliselt loll, toru läheb otse wastegatesse ja mingisugust solenoidi seda kontrollimas pole.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
No kurat, ma võin loll olla, kuid see on juba naljakas, et diislitel puudub ka gaasiklapp ... Zoig, mis mõttes nagu... ?
Mine hakka oma C4 diislil mööda gaasitrossi minema ja ütle kui gaasiklapini jõuad. :)

Ühesõnaga diislil on "gaasiklapiks" kütusepump: tahad kiirendada annab pump rohkem kütet, ei taha kiirendada annab vähem.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 06.02.16 20:36 Tsiteeri


Zoig, vb mootorid on erinevad, puht füüsiliselt pole pidanud C4 mootori juures tegema muud, kui turbo ja sisselaske kolde vahelise lõdviku tagasi asetama ja klambri korralikult kinnitama, rääkimata öli vahetamisest, sest muus osas on tööd teinud muretult.
Küll aga on ju klapid olemas nt. 180kw v6 disladel (VW & Audi)
Kui ei eksi mäluga, siis 1.9TDI B6-l on samuti klapp olemas.

Nagu ka eelnevalt mainiti, siis turbol ka WG (AAZ, AHU, 1Z), detail nr.11

http://workshop-manuals.com/volkswagen/passat-b3/images/passat-b3-2843.png


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 06.02.16 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Zoig, vb mootorid on erinevad, puht füüsiliselt pole pidanud C4 mootori juures tegema muud, kui turbo ja sisselaske kolde vahelise lõdviku tagasi asetama ja klambri korralikult kinnitama, rääkimata öli vahetamisest, sest muus osas on tööd teinud muretult.
Mõtled turbo ja cooleri vahelist lõdvikut või cooleri ja SL kolde vahelist? Kui viimast, siis äkki märkasid, et toru läheb otse koldesse. Seal kus tavaliselt gaasisiiber peaks elama (SL kolde sissetulevas otsas) teda pole.
PS: C4 diislitel pole gaasitrossi olemas, ära nüüd seda otsima mine, pedaal on elektriline :)
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Küll aga on ju klapid olemas nt. 180kw v6 disladel (VW & Audi)

Oled kindel, et tegu pole suretusklapiga?

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Nagu ka eelnevalt mainiti, siis turbol ka WG (AAZ, AHU, 1Z), detail nr.11
http://workshop-manuals.com/volkswagen/passat-b3/images/passat-b3-2843.png
Palun täpsusta küsimust.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
sigar101
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport

postitati 06.02.16 20:55 Tsiteeri


Tõsi ta on et gaasiklappi pole, ja uutel diislitel pole bypassi mingisugust.
Pump annab kütsi, mootor võtab õhku ja tuuri, laseb gaasi mis paneb turbo käima, turbo surub õhku juurde palju wg sätitud on, samal ajal vastavalt loetud õhukogusele annab pump veel kütust.
Imelik on see et geomeetrilise turboga v6 hakkas rõhku tõstes tsuttsuma, tekkis surge(ei tea kuidas eestikeeles on), aga ma oma AEL tüüpi traktoril 1,8 peal ei ole täheldanud seda, või on kuumkoda nii pisike et raiub vägisi päripäeva.


Auto hakkab A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 06.02.16 20:56 Tsiteeri


Veits mõtlesin ..., lõdvik ikka see, mis ühe otsana SL koldes ja teine ikka jahuti, rohkem pole uurinud.
Jäin ka ise mõtlema, et kas diislid mitte el.pedaaliga mitte pole, sellega oleksid juba äärepealt haneks vedanud.
Kuna mainitud V6-tel 2 klappi, siis ei tea rääkida ja kui nüüd suunata mõte sinu vihjatud suretusele, siis ilmselt see klapp, mida ka mainisin B6 diisli puhul ilmselt seda on, ehk suretusklapp.

Küsimuse esitamise kordamisest ei saanud aru, seega... võtan nüüd ennast hoopis kokku ja lõpetan kommentaarid, sest nagu näha, siis ei tea ma antud maailmast mitte sittagi :).

NB: tulles korra veel tagasi, siis eelneva kodaniku vihjele lisaks juurde, et ka meie B6 1.9 tdi teeb pööret maha lastes " tsss" häält, kõrgelt pöördelt järele andes, mitte koguaeg.
Kui meeles püsib, siis proovin homme mingi helisalvestise teha.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigar101
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport

postitati 06.02.16 21:07 Tsiteeri


See peaks olema turbo surge, ehk siis mingi hulk ülerõhku tahab turbo kaudu lahkuda (või lahkub).


Auto hakkab A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 06.02.16 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Küsimuse esitamise kordamisest ei saanud aru, seega... võtan nüüd ennast hoopis kokku ja lõpetan kommentaarid, sest nagu näha, siis ei tea ma antud maailmast mitte sittagi :).
Ei saanud ma ka küsimusest aru, seega las see jääda. Ega muud pole kui õppida ja küsida, tuumateadus see ju pole :)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Imbentsill
huviline



Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.16 08:17 Tsiteeri


Siin väike video ka sellest kui inelikult turbo geomeetria liigub. Turbo tuleb alles 2500rpm juures järgi ka. http://www.upload.ee/files/5546077/trim.47D3C610-317F-4732-B46D-1E4127A1367C.MOV.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 07.02.16 16:04 Tsiteeri


Väga humoorikas arutlus oli tekkinud. Igatahes kinnitan zoigi juttu, et diislil ei ole segusiibrit ja bypassi vaja toimimiseks.

Bypass ei reguleeri ka rõhku, selleks on nii diislil kui bensiinil wastegate või liikuv geomeetria.

Bypass on ainuld bensiini mootoritel kuna segusiibri sulgemisel turbo poolt tekitatud rõhk ei jookseks turbo labadele tagasi vaid turbo ette. Sama ülesannet täidab ka blow off, tema erinevus on bypassiga võrreldes on lihtsalt et üleliigne rõhk lastakse atmosfääri ja mõned bemmimehed saavad enda pshh pshh häält nautida.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigar101
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport

postitati 07.02.16 20:43 Tsiteeri


Küsimus polnudki bensuka kohta, vaid lihtsalt kuidas nimetada seda diisli klappi põhimõtteliselt, ei midagi isiklikku kellegi poole. Aga mõlemad juhivad ülearust rõhku turbo ette, sellest ka arutelu:)


Auto hakkab A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]