Veidi siis GEFI suhtlemisoskusest. Helistasin, jah, neil olemas '91 aasta C4 kerega isend, just, nagu mul vaja - 2,6, AT kast ning esivedu. Ka
sisemine ots olemas, 1500.- raha (A-kat 10 000.-). Sõitsin siis sinna, letitagant jõllitab tüüp vastu - jah on, aga õues. St et ei ole veel laiali
võetud, aga et seda telefonis oleks saanud öelda... .
Mis omal juhtus, oli see, et umbes kuu tagasi lasin vahetada parema õõtsa, kuna harniiris lõtk. Töömees, arvatavasti, oli stabika varda otsa mutri
halvasti kinni keeranud. Täna hommiku, 50 km Tartust kiirusel 90 km/h lagunes siis parem pool laiali, stabikas õõtsa küljest lahti, ratas koopasse
ning sisemine pooltelje ots laiali. Helistasin töö teinud firmasse, et mis juhtus. Esialgne suhtumine oli, et jah, vist meie viga. Teise kõne tegid
juba nemad, meister olla töömehega rääkinud, et ei, tema (töömees siis) ikka keeranud mutri kinni, olla veel raskelt liikunud. Ma tahaks näha, kes
tunnistab, et jah, jätsin mutri pingutamatta... Kuna leidsin otsa sees olevad 3 laagrit üles, siis mingi võimalus on, et läheb sama ots tagasi. Eks
homme paistab edasi, mis saab, täna 17.30 igal juhul veel saatus teadmata.
|