botzor
huviline
Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: b8 Avant, c7 BiTDI S-Line
|
postitati 19.01.16 10:40
|
|
|
3.0 171kw TDi ei käivitu
2008a allroad , Asb mootori kood. Suri sõidu ajal välja. Paagisisene pump töötab, loob ilusti.., panime uue kütte filtri, latirõhk 300+ bar. Pihusteid
ei ava??? Aku panime uue, kuna langes käivitusel alla 10.5v, kuid uuega langeb samamoodi. Algul ei lugenud ka vända anduri signaali, see ka uus ja
käivitamisel loeb ilusti pea 200 rpm.. Injection quantity on null. Veakoode pole.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 19.01.16 12:30
|
|
|
Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle
|
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 19.01.16 15:47
|
|
|
Tuttav vahetas enda 07a allroadil tagant ette tuleva + kaabli ära, see pidi neil vist otsa saama. Pingelang võibolla sellega seoses- tasuks vähemalt
kontrollida
|
|
|
botzor
huviline
Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: b8 Avant, c7 BiTDI S-Line
|
postitati 25.01.16 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle |
Kaitsmed korras, kere(massi) ühendused kõik üle vaadatud ja nagu uued. Läheb elektriku juurde. Hetkel käis ka üks mees, kes arvas, et rooliasendi
andur läbi, sest steering angle on koguaeg 0, vahet pole kuhu rattaid keerata, ning tänu sellele ei lase käima panna mootorit..? Eks ole näha,
kirjutan, kui midagi selgub.
Ebanormaalne auto anyways..
|
|
|
Madisx
huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro
|
postitati 25.01.16 19:20
|
|
|
Kas oled ikka kindel, et lati rõhk on nii nagu väidad, äkki läks diagnoosimisega vähe nihu? Kontrolli pumba rihm üle!
|
|
|
botzor
huviline
Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: b8 Avant, c7 BiTDI S-Line
|
postitati 08.02.16 18:26
|
|
|
Ei ava pihusteid, mehhaaniline osa korras, rihmad, ketid asjad pingul ja korras. Lati rõhk on nii nagu kirjutasin, pole mõtet vaielda.
Hetkel elektrik väidab, et ajuga midagi nihu ja rohkem targemaks ei olegi saanud. Juttude järgi pidi eestipeal olema hetkel 5 autot(kõik 3.0 171kw),
millel on ajud pekkis.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.02.16 04:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: botzor
Ei ava pihusteid, mehhaaniline osa korras, rihmad, ketid asjad pingul ja korras. Lati rõhk on nii nagu kirjutasin, pole mõtet vaielda.
Hetkel elektrik väidab, et ajuga midagi nihu ja rohkem targemaks ei olegi saanud. Juttude järgi pidi eestipeal olema hetkel 5 autot(kõik 3.0 171kw),
millel on ajud pekkis. |
Tean ka ühte, kuid sellel oli konkreetne viga veamälus olemas.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 09.02.16 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: botzor
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle |
Kaitsmed korras, kere(massi) ühendused kõik üle vaadatud ja nagu uued. Läheb elektriku juurde. Hetkel käis ka üks mees, kes arvas, et rooliasendi
andur läbi, sest steering angle on koguaeg 0, vahet pole kuhu rattaid keerata, ning tänu sellele ei lase käima panna mootorit..? Eks ole näha,
kirjutan, kui midagi selgub.
Ebanormaalne auto anyways.. |
Rooliasendi viga tuleb sisse siis kui akupinge madal olnud või aku maas käinud. Kustub ära ja hakkab kraade näitama siis kui natuke autoga sõidad.
Mootori käivitamisega ei ole sellel mingit pistmist.
|
|
|
botzor
huviline
Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: b8 Avant, c7 BiTDI S-Line
|
postitati 11.02.16 07:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Tsitaat: | Algselt postitas: botzor
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Ega pole paigaldatud lisa immosi/alarme? Kontrollli kaitsmed ka ùle |
Kaitsmed korras, kere(massi) ühendused kõik üle vaadatud ja nagu uued. Läheb elektriku juurde. Hetkel käis ka üks mees, kes arvas, et rooliasendi
andur läbi, sest steering angle on koguaeg 0, vahet pole kuhu rattaid keerata, ning tänu sellele ei lase käima panna mootorit..? Eks ole näha,
kirjutan, kui midagi selgub.
Ebanormaalne auto anyways.. |
Rooliasendi viga tuleb sisse siis kui akupinge madal olnud või aku maas käinud. Kustub ära ja hakkab kraade näitama siis kui natuke autoga sõidad.
Mootori käivitamisega ei ole sellel mingit pistmist. |
Ise mõtlesin sama tegelikult.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.02.16 11:04
|
|
|
Kas siiski ei ole latirõhku või ei ole nuka/vända sünki.
Mingisugune steering angle ei põhjusta mootori mitte käima minemist.
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 11.02.16 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
....või ei ole nuka/vända sünki.
|
Ise alustaks ka selle kontrollimisest kui käiates on rõhk üleval kuid IQ on 0.
|
|
|
botzor
huviline
Registreerunud 22.06.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: b8 Avant, c7 BiTDI S-Line
|
postitati 27.02.18 20:58
|
|
|
Väga vabandan, et teema jäi tookord unarusse, kuid siiski oli asjale lahendus. Nimelt kuna vahele oli pandud mingisugune tuning box, mis valetas lati
rõhku, sellepärast oligi rõhk koguaeg arvutiga vaadates olemas. Kuna tookord oli külm talv, (-27 oli ikka mitu korda) nagu praegugi, siis kütus külmus
kinni. Auto aju arvas et kõik ok, hoidis pihustid avatuna, kuid kuna tegu peaks olema piezo pihustitega, siis pidavat kohe persse minema kui kuiva
saavad, nii oli ka selle autoga. Karla auto vahetas vist äkki 4 pihustit ja 2 saadi toimima.
Igatahes kõik jama hakkaski sellest, et se krdi jubin oli sinna lati rõhuandurile vahele pandud, 4 elektriku ei saanud pärnus vea diagnoosimisega
hakkama. Lõpuks viidi auto türile treilaga ja seal hakkas juba selguma mis siis tegelikult juhtus. Aga ei mäleta enam miks kohe Siemanni juures ei
tehtud pihusteid korda, äkki ta siis ei remondi neid vms.
Nii et jah, hoidke oma v6 TDI'd originaalidena, või laske korralik soft teha.
Vabandan veelkord, aga äkki kellelgi kasu.
|
|
|
|