masinist
huviline
Registreerunud 15.09.07
Asukoht: Viljandi- Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: C4 avant quattro 16v, VW rabbit
|
postitati 15.01.16 09:50
|
|
|
C4 soojendusmootori vahetus mõne tunniga
Leidsin sellise asjaliku juhendi ja toimetasin nii nagu selgitatud, ning mootor vahetatud 2.5 tunniga.
Salongist pidi lahti laskma ainult 2 kruvi, mis hoiavad kinni jalgadele puhuvaid torusid, ning kogu see soojenduskast liigub nii palju üles, et mootor
mahub välja, isegi radika lõdvikuid ei pidanud lahti võtma.
Ps. mingeid isearetatud "tõmmitsaid-konkse" jms kräppi pole vaja.
Edu tegemistes.
http://12v.org/urs/HVACblowerRR.pdf
Golf 1, Lada 1200, Riga 1, Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Erkkola mopo
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.02.16 17:48
|
|
|
Mootoriks sobib ideaalselt Boschi koodiga 0130 111 134 jupp. Tegemist mingi Volvo mootoriga, aga kui tinutada mõistate pistiku jaoks ja vana tiivikut
ümber vahetada uuele mootorile, saab umbes 3x soodsamalt kui uut C4 Boschi puhurit ostes.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 03.02.16 18:54
|
|
|
Tõele au andes ei tea ma mis maksab mingi Vulva jupp 0130111134.
Mõni aasta tagasi vahetasin C4 salongi vent.mootori. Astusin Forssi, küsisin, toodi vidin 4A0959101A/JP. Hind väikese soodustusega 62 raha. Oli see
Bosch või mitte, vahet ei ole- ei mingit tinutamist ega tiiviku kangutamist. Lihtne! Ei mingit aretust ega peavalu. Ja toimetab siiani nagu peab. Aga
võib olla see on võrreldes Vulva omaga tõesti 3X kallim.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 03.02.16 19:07
|
|
|
Natuke noriksin pealkirja kallal. Ei osanud esialgu arvata mille vahetust ikkagi mõeldakse, kas sooja-külma õhu klappi liigutavat mootorit,
ventilaatori mootorit või äkki hoopis midagi muud. Soojendusmootor igal juhul pole õige sõna, suvel ju ei soojeneda, aga ikka selle mootori abil tuleb
külm õhk salongi. Aga muidu hea info, võibolla läheb mulgi tarvis, vahel
töötades krigiseb.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.02.16 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Tõele au andes ei tea ma mis maksab mingi Vulva jupp 0130111134.
Mõni aasta tagasi vahetasin C4 salongi vent.mootori. Astusin Forssi, küsisin, toodi vidin 4A0959101A/JP. Hind väikese soodustusega 62 raha. Oli see
Bosch või mitte, vahet ei ole- ei mingit tinutamist ega tiiviku kangutamist. Lihtne! Ei mingit aretust ega peavalu. Ja toimetab siiani nagu peab. Aga
võib olla see on võrreldes Vulva omaga tõesti 3X kallim. |
Panin ka mingi jp vms taani pakendaja käsna ja hakkas poole aastaga krigistama.
Boschi lett forsis tundub olevat kodulehel 212 eur.
Tinutamine ja tiiviku vahetamine on kokku 15 min ja ei midagi üle mõistuse. Tegemist siiski DIY rubriigiga ja keegi ei keela odavat saasta autole
külge pookida, kui see vahetus nii lihtne endale tundub.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 03.02.16 19:59
|
|
|
Ma ei vaidle, kõik on võimalik. Kunagi (aastat 15 tagasi) vastati mulle esindusest, et Boschi mootoril (C4 ja eeldatavalt ka muudel mudelitel)
harjasid ei vahetata. paigaldatakse uus mootor. Aga see on esinduse seisukoht- garantii. Tol ajal uus mootor 3800 EEK, 8x8 mõõdus harjad olid vist
alla 100. Natuke tööd ja kõik.
Kui sinu tehtud vahetus (ost) ei olnud kõige õnnestunum (nagu nt. Eesti - Iisraeli relvatehing) ei maksa kohe üldistada, et peale Boschi v Volvo
toodangu on kõik ülejäänu käsn (kõige algelisem ja vanem hulkrakne loom - kukkel kinnitab!). Saad natuke vanemaks ja targemaks taipad ehk isegi, et
kõik odav ei pruugi alati olla SAAST ja et kallis asi (KALLIS on abikaasa, kõik muu maksab) ei ole alati parim. Paljukest maksis see Vulva mootor?
Selge see, et veidi isiklikku tööd ja aega kaalub üle 3x hinnavahe, aga palju see rahaline võit tegelikult siis oleks arvestades toonaseid hindu?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.02.16 20:25
|
|
|
Volvo mootor on tegelikult Boschi mootor, mis koodi järgi on mingil Volvol peal lihtsalt.
Hind on tal olenevalt aledest 50-60€ tuuri.
Minu ost JP osas oli õnneks väga hea, sest sai ta tuttavalt 10 jevroga kuu vanuselt - sõitis lihtsalt mahakandmisele ja selle teadmise eest, et see
paras juust on oli minu meelest isegi odav hind.
Boschi pannes tean, et võin ta vähemalt järgmiseks 100k km ära unustada ja ongi kõik.
Samuti oli eelmise omaniku poolt mingi tore salongiradikas pandud. 0 kraadi juures oli juba raskuseid sooja hoidmisega ja peale Behr/Hella ei olegi
midagi mõtet sinna panna. Kes paneb peab ikka vihane olema raha peale.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 03.02.16 20:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Volvo mootor on tegelikult Boschi mootor, mis koodi järgi on mingil Volvol peal lihtsalt.
Hind on tal olenevalt aledest 50-60€ tuuri.
Minu ost JP osas oli õnneks väga hea, sest sai ta tuttavalt 10 jevroga kuu vanuselt - sõitis lihtsalt mahakandmisele ja selle teadmise eest, et see
paras juust on oli minu meelest isegi odav hind.
Boschi pannes tean, et võin ta vähemalt järgmiseks 100k km ära unustada ja ongi kõik.
Samuti oli eelmise omaniku poolt mingi tore salongiradikas pandud. 0 kraadi juures oli juba raskuseid sooja hoidmisega ja peale Behr/Hella ei olegi
midagi mõtet sinna panna. Kes paneb peab ikka vihane olema raha peale. |
Samuti on ka paljude teiste markide mootorid Boschi toodang, ainult koodid on vastavalt markidele. Sobivuse kokkuviimine on igati tervitatav
töölisklassi (ilma irooniata) seas. Äkki oli see 4A.... samuti Bosch?
Ei taha hästi uskuda, et MINGI Volvo ORIGINAAL maksab nii vähe, minule teadaolevatel andmetel (loomulikult võin eksida) on Volvo detailid üsnagi
soolase hinnaga.
Kuna teema oli mootori vahetuse kohta, siis radikas on juba kergelt kõrvaline, olgugi, et oluline asi toimetamistes.
Hea, kui on erinevaid arvamusi!
Isegi miljonär-miljardär ei ole vihane oma raha peale, tal ikka puudu vähemalt 1 million.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 03.02.16 21:30
|
|
|
Vahetasin ka kuu tagasi oma autol venti. Lugesin ka seda kiire vahetuse varjanti 12vorg-ist, aga läksin siiski kõige pikemat teed pidi, ehk kiskusin
pealt maha. Kapoti alune osa on väga lihtne, armatuuri alt seda punast ja sinist pistikut lahti ja pärast tagasi saada juba paras pita. Kuna tagasi
pannes seda alumist laia kummilõdvikut ei saanud peale, pidi armatuuri alumist osa veelgi lahti võtma.
laiali lammutades on boonuseks see, et saab ära puhastada piirkonnad, kuhu muidu ligi ei pääse. Lisaks panin kontaktispreid lahti võetud pistikutele.
Vendi panin kodus olevalt doonorautolt kasutatu, eks näeb, millal kahetsema peab, et siiski uut ei pannud .
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Petu
|
postitati 03.02.16 22:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Volvo mootor on tegelikult Boschi mootor, mis koodi järgi on mingil Volvol peal lihtsalt.
Hind on tal olenevalt aledest 50-60€ tuuri.
Minu ost JP osas oli õnneks väga hea, sest sai ta tuttavalt 10 jevroga kuu vanuselt - sõitis lihtsalt mahakandmisele ja selle teadmise eest, et see
paras juust on oli minu meelest isegi odav hind.
Boschi pannes tean, et võin ta vähemalt järgmiseks 100k km ära unustada ja ongi kõik.
Samuti oli eelmise omaniku poolt mingi tore salongiradikas pandud. 0 kraadi juures oli juba raskuseid sooja hoidmisega ja peale Behr/Hella ei olegi
midagi mõtet sinna panna. Kes paneb peab ikka vihane olema raha peale. |
Samuti on ka paljude teiste markide mootorid Boschi toodang, ainult koodid on vastavalt markidele. Sobivuse kokkuviimine on igati tervitatav
töölisklassi (ilma irooniata) seas. Äkki oli see 4A.... samuti Bosch?
Ei taha hästi uskuda, et MINGI Volvo ORIGINAAL maksab nii vähe, minule teadaolevatel andmetel (loomulikult võin eksida) on Volvo detailid üsnagi
soolase hinnaga.
Kuna teema oli mootori vahetuse kohta, siis radikas on juba kergelt kõrvaline, olgugi, et oluline asi toimetamistes.
Hea, kui on erinevaid arvamusi!
Isegi miljonär-miljardär ei ole vihane oma raha peale, tal ikka puudu vähemalt 1 million. |
Kui ise asusin seda vahetama, siis kaalusin ka variante mida siis asemele panna ja kuna kahel tuttaval oli see JP juba lühikese ajaga krigisema
hakanud, siis ei soovinud küll õnne proovima hakata kas jääb pidama või mitte ning visuaalselt ka see JP jupp eriti usaldusväärne ei tundunud. Tundus
lihtsam natuke nokitseda selle ventikaga ja tinutada kui seda tööd kaks korda teha. Muidugi, positiivne et ta Sind nii kaua teeninud on.
Aga tegemist ei olegi ju otseselt Volvo originaaliga. Boschi tootekood ja toode mis mõeldud mingile Volvo mudelile. Eks igaüks otsustab, kas tahab
mängida JP lotot või mitte kuigi mõlemad samas hinnaklassis. Hinnas ei ole nagu siin küsimus.
|
|
|
|