-WMX-
huviline
Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line
|
postitati 10.01.16 21:47
|
|
|
Audi A6 C6 brake pressure sensor 1
Tere!
Autoks A6 C6 3.2FSI Quattro avant.
Mure sai alguse nii, et autol aknad ei tulnud lahti, kuna olid kinni jäätunud, läksin siis selle probleemiga Kaubamaja alla parklasse sooja, auto oli
paar tundi seal. Aknad sulasid küll lahti aga sellega tulid uued probleemid. Algul kui ära sõitsin siis ei olnud midagi, nii kui linnast välja sain
siis lõi põlema nii ABS/ESP tule ja parking brake malfunctioni. Hiljem sai uuesti autot soojas hoida paar tundi ja vead kustusid kõik ära, kuid õige
pea olid hoiatustuled tagasi.
Sain ka arvuti järgi panna, veaks näitas 01316 -ABS control until, -Check fault codes; 01435 -Brake pressure sensor 1, -Faulty signal. Lasi vea ära
kustudada. Kui olin veidi aega sõitnud, läksid jälle armatuuris tuled põlema aga enne seda sain testida, ABS toimetas hästi, ESP toimis ja käsipidur
sammuti. Auto välja suretada ja uuesti käima panna siis vead armatuurist kadunud ja kahjuks veidi ringi sõites jälle tagasi.
Kust võiksin vea otsimisega alustada?
Olen googeldanud, paljud pakkunud brake switch viga, aga kui selles asi siis pidurituled ei tohiks ka toimida?
Leitsin ka sellise vidina http://www.autokaubad24.ee/et/auto-varuosad/18421/pidurijouvoimendi-10125/1314941-12789808
Kus see asub ja kas selle vahetus oleks mõistlik?
m.k
|
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 11.01.16 00:32
|
|
|
Sellest oli siin foorumis ammu kuskil juttu, et C6-l tulevad suuremate külmadega igasugu elektroonika "ghost fault-d" välja, kuigi asjad tegelikult
reaalselt toimivad. Liikuv server, nagu seda on nimetatud.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 11.01.16 06:24
|
|
|
Mu B6-l läks ka vahepeal ESP (ja vist ka ABS) tuli põlema pärast mõningast sõitu (eriti kippus see juhtuma kusagil vaikselt manööverdades). Sai siis
piduri pedaali andur vahetatud ja peale seda pole rohkem olnud. Originaal andur oli midagi 10-20€ vahel. Andur on kahe astmeline ja arvutiga vaadates
tundusid mõlemad astmed toimivat ja samuti toimisid pidurituled. C6 võib küll erineda B6-st selles osas, kuid viga oli sarnane ja sai korda anduri
vahetuse järel.
Ja minu auto kippus aegajalt kohe pärast käivitamist kellaplokis kuvama ka piduritega seoses mingit hoiatus tuld. Samas arvutiga vaadates ühtki
veakoodi polnud. Mingi info kohaselt pidavat seda põhjustama väsinud aku. Nüüd, kui sai uus aku külmade pärast peale, pole ka kordagi seda enam
esinenud. Olgugi, et vanal akul ei tundu ka midagi häda olevat.
|
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.16 09:40
|
|
|
99 protsenti ABS hüdraulika mooduli vahetus. Elektroonika moodul on sul 4F0 910 517 L sellise koodiga?
|
|
|
-WMX-
huviline
Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line
|
postitati 11.01.16 17:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: beasty
99 protsenti ABS hüdraulika mooduli vahetus. Elektroonika moodul on sul 4F0 910 517 L sellise koodiga? |
Moodul mul 4F0 614 517 L
m.k
|
|
|
|
KristoM
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2.0 TFSI S-Line
|
postitati 11.01.16 18:18
|
|
|
C6 puhul tüüpiline jah, et talvel igasugused anomaailiad, mida tegelikult ei pruugi olla
AudioCity - Suurim audiotehnika valik!
|
|
|
|
-WMX-
huviline
Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.16 06:17
|
|
|
Vahet eriti pole mis numbrid eespool on 517 L lõppuga isendil on see brake pressure sensori viga tavaline.
|
|
|
anticce
huviline
Registreerunud 13.06.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.16 07:29
|
|
|
hüdraulikaplokk
Tsitaat: | Algselt postitas: beasty
Vahet eriti pole mis numbrid eespool on 517 L lõppuga isendil on see brake pressure sensori viga tavaline. |
Tere,
mul sama mure (A6C6 2,4 bens), et aegajalt viskab ABS/ESP tuled põlema ja diagnostikas tuvastatud surveanduri viga.
Leidsin avariilise auto pealt ploki ja aju, koodid olid erinevad. Käisin töökojas, vana võeti maha ja uus peale aga tulemuseks oli see, et uus plokk
oli neliveolise pealt ja arvutis ei saanud muuta veoskeemi. Nüüd leidsin sama koodiga ja sama mootoriga autolt aga lõpu täht on erinev.
Kas erinevate tähtede lõpuga plokid saab omavahel asendada või peab olema täpselt sama täht lõpus? Mul nimelt lõpus 517K
|
|
|