Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C6 brake pressure sensor 1 (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2447)
-WMX-
huviline



Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line

postitati 10.01.16 21:47 Tsiteeri
Audi A6 C6 brake pressure sensor 1



Tere!

Autoks A6 C6 3.2FSI Quattro avant.
Mure sai alguse nii, et autol aknad ei tulnud lahti, kuna olid kinni jäätunud, läksin siis selle probleemiga Kaubamaja alla parklasse sooja, auto oli paar tundi seal. Aknad sulasid küll lahti aga sellega tulid uued probleemid. Algul kui ära sõitsin siis ei olnud midagi, nii kui linnast välja sain siis lõi põlema nii ABS/ESP tule ja parking brake malfunctioni. Hiljem sai uuesti autot soojas hoida paar tundi ja vead kustusid kõik ära, kuid õige pea olid hoiatustuled tagasi.
Sain ka arvuti järgi panna, veaks näitas 01316 -ABS control until, -Check fault codes; 01435 -Brake pressure sensor 1, -Faulty signal. Lasi vea ära kustudada. Kui olin veidi aega sõitnud, läksid jälle armatuuris tuled põlema aga enne seda sain testida, ABS toimetas hästi, ESP toimis ja käsipidur sammuti. Auto välja suretada ja uuesti käima panna siis vead armatuurist kadunud ja kahjuks veidi ringi sõites jälle tagasi.

Kust võiksin vea otsimisega alustada?
Olen googeldanud, paljud pakkunud brake switch viga, aga kui selles asi siis pidurituled ei tohiks ka toimida?
Leitsin ka sellise vidina http://www.autokaubad24.ee/et/auto-varuosad/18421/pidurijouvoimendi-10125/1314941-12789808

Kus see asub ja kas selle vahetus oleks mõistlik?


m.k
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 11.01.16 00:32 Tsiteeri


Sellest oli siin foorumis ammu kuskil juttu, et C6-l tulevad suuremate külmadega igasugu elektroonika "ghost fault-d" välja, kuigi asjad tegelikult reaalselt toimivad. Liikuv server, nagu seda on nimetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 11.01.16 06:24 Tsiteeri


Mu B6-l läks ka vahepeal ESP (ja vist ka ABS) tuli põlema pärast mõningast sõitu (eriti kippus see juhtuma kusagil vaikselt manööverdades). Sai siis piduri pedaali andur vahetatud ja peale seda pole rohkem olnud. Originaal andur oli midagi 10-20€ vahel. Andur on kahe astmeline ja arvutiga vaadates tundusid mõlemad astmed toimivat ja samuti toimisid pidurituled. C6 võib küll erineda B6-st selles osas, kuid viga oli sarnane ja sai korda anduri vahetuse järel.
Ja minu auto kippus aegajalt kohe pärast käivitamist kellaplokis kuvama ka piduritega seoses mingit hoiatus tuld. Samas arvutiga vaadates ühtki veakoodi polnud. Mingi info kohaselt pidavat seda põhjustama väsinud aku. Nüüd, kui sai uus aku külmade pärast peale, pole ka kordagi seda enam esinenud. Olgugi, et vanal akul ei tundu ka midagi häda olevat.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
beasty
huviline



Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.16 09:40 Tsiteeri


99 protsenti ABS hüdraulika mooduli vahetus. Elektroonika moodul on sul 4F0 910 517 L sellise koodiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-WMX-
huviline



Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line

postitati 11.01.16 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: beasty
99 protsenti ABS hüdraulika mooduli vahetus. Elektroonika moodul on sul 4F0 910 517 L sellise koodiga?




Moodul mul 4F0 614 517 L


m.k
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KristoM
huviline

Avatar


Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 2.0 TFSI S-Line

postitati 11.01.16 18:18 Tsiteeri


C6 puhul tüüpiline jah, et talvel igasugused anomaailiad, mida tegelikult ei pruugi olla :)


AudioCity - Suurim audiotehnika valik!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-WMX-
huviline



Registreerunud 18.12.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 3.2FSI S-line

postitati 11.01.16 18:29 Tsiteeri


Loodan ise ka, et asi aind selles :) aga see jama võiks juba ära kaduda, suht närvidele hakkab see pidev piiksumine käima :D
Peaks auto terveks päevaks kuskile sooja garaazi viima, kui siis ka enam midagi ei muutu, siis peaks hakkama tõsisemalt probleemiga tegelema.


m.k
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
beasty
huviline



Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.16 06:17 Tsiteeri


Vahet eriti pole mis numbrid eespool on 517 L lõppuga isendil on see brake pressure sensori viga tavaline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anticce
huviline



Registreerunud 13.06.16
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.16 07:29 Tsiteeri
hüdraulikaplokk



Tsitaat:
Algselt postitas: beasty
Vahet eriti pole mis numbrid eespool on 517 L lõppuga isendil on see brake pressure sensori viga tavaline.


Tere,
mul sama mure (A6C6 2,4 bens), et aegajalt viskab ABS/ESP tuled põlema ja diagnostikas tuvastatud surveanduri viga.
Leidsin avariilise auto pealt ploki ja aju, koodid olid erinevad. Käisin töökojas, vana võeti maha ja uus peale aga tulemuseks oli see, et uus plokk oli neliveolise pealt ja arvutis ei saanud muuta veoskeemi. Nüüd leidsin sama koodiga ja sama mootoriga autolt aga lõpu täht on erinev.
Kas erinevate tähtede lõpuga plokid saab omavahel asendada või peab olema täpselt sama täht lõpus? Mul nimelt lõpus 517K


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]