Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Jaapani autod kõige kvaliteetsemad ... (Vastuseid: 0 | Vaatamisi: 2408)
workout
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.8 Q 142kw C4 at

postitati 29.04.05 09:10 Tsiteeri
Jaapani autod kõige kvaliteetsemad ...



29.04.2005 äripäev kirjutab, et jaapani autod on maailmas kõige kvaliteetsemad ja teevad eurooplastele pika puuga ära.

Lisaks muljetab nelja aastaga 130 000 km läbinud Yarise omanik, et Yaris on ikka ülikõva auto, selle aja jooksul on vahetanud vaid tagatulede pirnid, mootoripadja ja tagakojamehe. "Rohkem küll ei tule midagi meelde. Täiesti probleemivaba auto" ;)

Et peaks kah audi Yarise vastu vahetama ;)

Lisan selle huvitava artikli kah, kuna äp online piirab avalikku juurdepääsu oma üllitistele. samas leian, et avalikkusel on õigus seda teada.

Jaapani autod tegid järjekordse kvaliteediraporti esikümnes puhta töö - Tõnu Tramm

Saksa tehnilise ülevaatuse vigade statistika viimasest raportist selgub, et uute autode seas suudab Jaapani autodele kvaliteedi osas konkurentsi pakkuda vaid BMW Mini.

Uute autode seas on vigade arvu vähesuse poolest esikümnes 9 Jaapani autot ja vaid 1 Euroopa auto, BMW toodetav Mini, mis platseerus 7. kohale. Esimesest viiest kohast hõivasid omakorda neli kohta Toyotad, kvaliteetseimaks uueks autoks osutus Toyota Avensis, millele ajakiri ADAC Motorwelt määras kvaliteediauhinna Kuldne Ingel 2005.

Lisaks 7,7 miljoni auto vigade statistikale kuues erinevas vanuse­kategoorias arvestati kokkuvõtteid tehes ka ajakirja ADAC Motorwelt korraldatud kliendiküsitlust, milles osales 43 000 autoomanikku. 2–3 aasta vanuste autode seas oli lisaks Jaapani autodele esikümnes ka Porsche Boxster, Audi A4, Audi A2, MB SLK ja Porsche 911. 4–5 aasta vanuste seas suutis Jaapani autodega ainsana konkurentsi pakkuda Porsche, veelgi vanemate autode seas ka Mercedes oma erinevate mudelitega.

Erinevalt näiteks Toyota Corollast, Mazda Premacyst, Mitsubishi Coltist või Honda Civicust ei mahtunud esikümnesse üheski vanusekategoorias mitte ühtegi Euroopas toodetud analoogset n-ö rahvaautot. Ainsana pääsesid jaapanlaste seas pildile kallimad Porsched, Audid ja Mercedesed.

Et Kuldne Ingel läks täiesti õigetele autodele, tunnistab ka AVIS Eesti teeninduskeskuse juhataja Martin Noorkõiv, kelle sõnul moodustavad Toyotad poole nende lühirendipargist ja seda eeskätt tänu vastupidavusele.

“Ettearvamatuid hetki esineb Avensistel ja üldse Toyotadel ikka väga harva. Ei meenu ühtegi juhtumit, mil auto oleks lihtsalt tee peale jäänud ja see on meie jaoks kõige tähtsam – auto peab olema päevast päeva sõidus ja ettevõttele raha teenima,” lausub Noorkõiv ning lisab, et pealekauba on ka Toyota hoolde­kulud kokkuvõttes ühed madalamad. Ka ei suuda Noorkõiv meenutada ühtegi Avensise tüüpviga. “Kindlasti on neid olnud nagu igal autol, aga meie oma kogemuse põhjal ei saa küll ühtegi esile tuua.”

Teadaolevalt olid näiteks esimestel uutel Avensistel esituled pisut nõrga konstruktsiooniga ning kippusid pirni vahetades kergelt purunema. Seni kuni see viga polnud tehase tasemel likvideeritud, vahetati need tuled aga teeninduses tasuta uute vastu ringi ja sisulist probleemi sellega klientidele ei tekkinud.

Erinevates vanusegruppides kohtab ülevaatusestatistikas vigade vähesuselt kõige sagedamini kõrgetel kohtadel Toyota Yarist, millele kuulub vastavalt teine, kuues ja esimene koht. 6–7 aasta vanuste kategoorias Yarist enam ei ole, sest ta jõudis müügile alles veidi enam kui viis aastat tagasi. Tema asemel on selles vanusekategoorias esikohal Yarise eelkäija Starlet, mis on 8–9 aasta vanuste autode seas teisel kohal.

“Tagatulede pirne olen vahetanud paar korda,” lausub 130 000 km oma Toyota Yarisega läbi sõitnud OÜ VIP Reisid reisikonsultant Heli Hiiemäe-Tõugu, kui küsida temalt nelja-aastase kasutusaja jooksul esinenud riketest. Veidi mõelnud, meenub talle ka mõni aeg tagasi vahetatud mootoripadi ja tagumine kojamees.

“Rohkem küll ei tule midagi meelde. Täiesti probleemivaba auto,” tunnistab Hiiemäe-Tõugu, kelle sõnul on tema Yarisel siiani täiesti töökorras kõik amortisaatorid, rattalaagrid jms, olgugi et läbisõitu on kogunud tublisti üle 100 000 kilomeetri. Kusjuures suur osas sellest on sõidetud auklikel kruusateedel.

Uute sõiduautode esiviisikus kokku neli Toyota mudelit
väikseima vigade protsendiga autod

Kuni 2 aasta vanused autod
Toyota Avensis – 1,15
Toyota Yaris – 1,18
Mazda Premacy – 1,23
Toyota Corolla – 1,25
Toyota RAV4 – 1,25
Mitsubishi Colt – 1,26
BMW Mini – 1,30
Mazda MX-5 – 1,31
Honda Civic – 1,34
Mazda6 – 1,35
2–3 aasta vanused autod
Porshe Boxster – 2,6
Mazda Demio – 2,8
Audi A4 – 3,2
Subaru Forester – 3,3
Subaru Legacy – 3,3
Toyota Yaris – 3,4
Audi A2 – 3,5
Nissan Primera – 3,5
Mercedes SLK – 3,6
Toyota RAV4 – 3,8
4–5 aasta vanused autod
Toyota Yaris – 4,3
Toyota RAV4 – 4,4
Mazda Demio – 4,4
Toyota Avensis – 4,5
Mazda MX-5 – 4,6
Porsche Boxter – 4,6
Mercedes SLK – 4,7
Porsche 911 – 4,9
Subaru Forrester – 4,9
Subaru Legacy – 5,0
6–7 aasta vanused autod
Toyota Starlet – 6,0
Porsche Boxter – 6,2
Toyota RAV4 – 6,6
Porsche 911 – 7,0
Mercedes SLK – 7,1
Toyota Carina – 7,5
Subaru Legacy – 8,2
Toyota Corolla – 8,9
Nissan Almera – 9,0
Mazda 626 – 9,1
8–9 aasta vanused autod
Porsche 911 – 7,0
Toyota Starlet – 10,8
Toyota Corolla – 10,9
Subaru Legacy – 11,3
Toyota Carina – 12,1
Suzuki Baleno – 13,2
Mazda MX-5 – 13,8
Mercedes S – 14,1
Mercedes C – 14,7
Mercedes E – 15,6
10–11 aasta vanused autod
Porsche 911 – 8,0
Mazda MX-5 – 13,8
Mercedes S – 15,0
Toyota Carina – 15,1
Toyota Corolla – 15,3
Subaru Legacy – 16,0
Toyota Starlet – 17,0
Mercedes 190 – 17,2
Mercedes E – 17,4
Suzuki Vitara – 18,2
Allikas: TÜV, www2.auto.t-online.de

Mahtautode hädaks kaalukus
Nii nagu korduvad ühed ja samad mudelid vigade vähesuse edetabelites, korduvad need ka vigade rohkuse edetabelis.

Näiteks nn Sharalaxy perekonna esindajad (VW Sharan, Ford Galaxy ja Seat Alhambra) ja Chrysler Voyager on mitmes vanusegrupis vigade arvult esireas. Põhjuseid pole siin raske aimata – keskauto veermikule paigaldatud suhteliselt raske kere nõuab veermikult märksa enamat kui tavaline sedaan. Sellest veast on tootjad siiski õppust võtnud ning iga mudeli­uuendusega on veermikku tugevdatud. Samuti on näha, et enne põhjalikke mudeliuuendusi VW tiiva all olid suhteliselt vigaderohked ka Hispaania Seat ja Tšehhi Škoda.

Samuti ei saa öelda, et absoluutselt kõik Jaapani autod oleksid vähese vigade hulgaga: näiteks leiab vigade rohkuse esikümnetest erinevates vanusekategooriates Nissan Serena ja Suzuki Wagon R+. Esimene neist on aga meie turul sootuks tundmatu nähtus, samuti alustati meil Suzuki Wagon R+ müüki pärast mudeliuuendust 2001. aastal. Käsitletavas statistikas on tegemist eelmise põlvkonnaga.

Et tegemist on statistikaga, millele on raske vastu vaielda, tõestab kas või see, et sakslaste endi läbiviidud uuringus esindavad vigaderohkemaid autosid nii mõneski vanusekategoorias just Saksamaal toodetud autod. Faktid jäävad faktideks ning on täiesti mõistetav, et Saksa meediast leiab teateid BMW Mini ja Porsche kõrge kvaliteedi kohta rohkelt, Toyotast, Mazdast jt räägitakse pigem möödaminnes.

Kogukad mahtautod vigade arvult esireas
vigaderohkemad autod

2–3 aasta vanused autod
VW Sharan – 16,2
Seat Alhambra – 15
Chrysler Voyager – 14,5
Ford Galaxy – 13,6
Opel Zafira – 12,8
4–5 aasta vanused autod
Chrysler Voyager – 26
Fiat Palio Weekend – 25,4
Daewoo Nubira – 21,2
Seat Alhambra – 19,5
Skoda Felicia – 18,8
6–7 aasta vanused autod
Renault Twingo – 33,9
Chrysler Voyager – 31,3
Renault Clio – 27,7
Daewoo Nubira – 26,4
Fiat Cinquecento – 24,8
8–9 aasta vanused autod
Alfa Romeo 145/146 – 36,4
Renault Twingo – 36,3
Seat Toledo – 35,5
Renault Espace – 34,4
Chrysler Voyager – 32,5
10–11 aasta vanused autod
Seat Toledo – 40,9
Renault Twingo – 38,6
Renault Clio – 36,9
Citroen ZX – 36,2
Ford Escort – 36
Allikas: ADAC, www2.auto.t-online.de


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]