Lehekülgi: 1 .. 8 9 10 |
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 02.12.17 13:19
|
|
|
Esi koobaste taastamine
Tere taas!
Nagu jällegi on teema vaikseks jäänud ja postitada pole ka eriti midagi. Ühel päeval mõtlesin, et aitab sellest lebotamisest ja tuleb tegutsema
hakata.
Kõigepealt saigi ette võetud juhipoolne koobas. Püstak eest ära ja siis roostet eemaldama. Algul vaatasin, et polegi eriti midagi aga tegema hakates
tundus, et enam lõppu ei tule aga õnneks sain ikka puhtaks. Kõik kohad käisin ka roostesurmaga üle. Pinnad puhtaks, kinni katta ja siis kruntima,
hapekas ja täitevkrunt. Päeva kuivas, matistasin ära ja siis panin kerehermeetikut peale, sest originaal asja võtsin ikka päris palju maha. Firmaks
Dinitrol.
Edasi läks peale siis Raptor (veoauto kasti sisekate), peale lasin kivikaitsme püstoliga. Ise olen väga rahul tulemusega.
Koobas tehtud, hakkasin püstakuga tegelema. Kõik asjad said tunda liivipritsi ja korralikult ära värvitud. Uus piduritoru sai ka tehtud.
Doonor auto pealt sain ka ühe keeru lühemad vedrud, panin alla aga aru küll midagi ei saa.
Pidurisuport sai ka ülevärvitud aga kasutaja KeveN käest sain kahe kolvilised supportid G60 ehk enda G54 võtan ära ja panen suuremad
ja lisaks sain ka malmist õõtshoovad, mis samuti oma aega ootavad. Kas
neist mingit kasu ka on, seda ei oska öelda aga vähemalt jälle mõned teistsugused värgid juures.
Vasak pool valmis sai oligi aeg hakata ka teist poolt tegema aga noo jahh ei olnud enam aega. Alles selle nädala alguses sai vaikselt peale tööd
tegema hakatud. Teguviis täpselt sama nagu juhipoolel. Täna saigi krunt peale lastud ja homme saab koobas ka valmis.
Poest peab ostma ka veel uue pooltelje, vanal kummid katki ja, kui õigesti mäletan siis tegi ka häält.
Vahepeal ikka proovin teda käima panna ja käivitub peale seismist väga edukalt, üks jama selle seismisega ikkagi oli, sidur oli kinni jäänud aga
õnneks tuli lahti, kui käik sisse ja starterit.
Mõned koledamad pildid ka:
|
|
|
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 11.02.18 18:36
|
|
|
Mõned uuemad märkmed tegemistest.
Kuna ükspäev otsustas telefon maha kukkuda ja enam koostööd mitte teha, siis selle tulemusena kaotasin päris palju selle auto pilte. Ega ise olen
süüdi, et ei salvestanud neid ka veel mujale aga noh tänu foorumile sain tähtsamad pildid ikkagi tagasi.
Väljas on küll külm aga natuke olen ikkagi midagi teinud ka.
Alustan algusest.
Ostetud uus pooltelg, mis juba jõuludest saadik ootanud külge panemist.
Värvitud püstak ja sellega seotud jubinad.
Edasi, soetatud supportite remondikomplekt, ega nende kolbide saamine polnudki nii lihtne. Balti autoosades ja Autoeksperdist polnudki midagi saada,
kõik tellimise peale. Forssi ei viitsinud kohe minna, pole minu jaoks just kõige parema koha peal. Aga vaja on siis peab, sain need väiksemad kolvid kohe (40,39mm) aga suuremiad jällegi polnud (45mm). Egas siis
midagi, Laki Autos õnneks üks oli olemas ja teise sain järgmiseks päevaks. Tihendite komplekt oli Forsis olemas.
Siis oli vaja suuremaid kettaid, 276mm x 25mm. Forsist, hinnaks 59,16€ 2 tükki.
Uued Bosch piduriklotsid. Ümardatult 34€.
Kettad olemas, oli aeg suportid liivapritsist läbi lasta ja ära värvida, otsustasin kuldse kasuks.
Siis vaatasin, et krt need kettad ei istu juu kohe mitte selle püstaku külge. Mõtlesin, et vaatan õhemaid kettaid aga suporti raam tehtud just sellise
ketta jaoks.
Mitu päeva sai mõeldud, et mida küll teha, algul mõtlesime, et vanast kettast treiks vahetüki vahele aga sellest loobusime, sest arvasime, et ei saa
tsentrisse.
Siis vaatasin, et garage nurgas vanad püstakud ja plaan järgmine. Rattarummud küljest ja õhemaks treida 7 mm oli paras, siis sai ka veel pleki taha
panna, sest seda ei tahtnud ära kaotada.
Asi siis järgmine, et seda flantsi hakkab hoidma pooltelje polt kui ka rattapoldid ja flants istub ikka ülihästi küljes. Pooltelje poldi jaoks sai ka
vajalik koht sisse treitud, et ikka ulatuks sinna kuhu vaja. Raamile peab ka 3 mm seibi vahele panema, siis kõik ok.
Malmist õõtsad ka liivapritsitud ja varsti värvi.
Kuna Audi seisab kodus ja garage pole väga soojustatud, siis selle kütmine selliste ilmadega on mõttetu ja ootan soojemaid aegu, siis laon kokku,
hetkel tegelen sellega, millega saab.
Mõned pildid:
Nüüd ongi küsimus, et kuidas tagumisi pidureid uuendada? Kas keegi oskab midagi pakkuda? Ise mõtlesin, et suuremad kettad isegi samad, mis ees ja
support jääb vana aga lihtsalt teen sinna nö. vahetüki vahele ja tõstan supporti kõrgemale. Aga eks vaatab, kui taha jõuan.
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 12.02.18 07:56
|
|
|
Vaatan ja imestan kuidas keegi oma autot nii hoiab. Respect!
Lugesin,et peale värvimist ka vahatad. Seda ei tohiks teha kuna uus värv alles hingab.
|
|
|
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 12.02.18 09:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokru
Vaatan ja imestan kuidas keegi oma autot nii hoiab. Respect!
Lugesin,et peale värvimist ka vahatad. Seda ei tohiks teha kuna uus värv alles hingab. |
Tänud!
Jap sellega olen kursis ja vahatamist teen tavaliselt mingi kuu aja pärast peale värvimist aga vahel pole lihtsalt enam võimalust. Nt. mootoriruumi
pärast maru jama teha, kui asjad ees (nädal aega sai rahulikult kuivada). Ega eks ma vahel teen selliseid imelikke vigu ka.
|
|
|
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 06.03.18 17:01
|
|
|
Väike märge tehtud tööst. Veovõll sai külge pandud ja püstak samuti. Kõik läks ilusti külge ja tulemus jäi täpselt selline nagu tahtsin.
Autot oli vaja liigutada ja saigi ostetud kohe Bosch S5 aku, sain hea hinnaga ja suvel läheb nagunii vaja.
Aku olemas ja saigi enne külmasid käima proovitud ja läks ilusti, peale kallasin ka 98 bensiini.
Eks tuleb teine veovõll ka ära tellida ja juhipool kokku laduda siis hakkab vaikselt juba looma.
Kuna need veljed lähevad diisli alla siis oligi vaja hakata otsima uusi, leidsin ühed aga need osteti ära ja jäin ilma.
Vaatasin, uurisin ja mõtlesin, et kasutatud velgi ei taha, ostan parem uued.
Velgede tootjaks siis Mak ja arvan, et tegin hea valiku, eks mingi päev tellin ka rehvid ära.
Mõned pildid:
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 06.03.18 19:13
|
|
|
Supper töö !
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 06.03.18 19:33
|
|
|
5+
Teinekord piduri torusid vahetad siis lase termokahanev peale, ei lähe roheliseks ja näeb ehedam välja.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 07.03.18 06:42
|
|
|
Tänud tänud!
Järgmine kord panen peale.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 07.03.18 11:54
|
|
|
Oleks omal ka nõnda aega ja pealehakkamist(ajaga suuremad probleemid) mõni b4 nii põhjalikult ette võtta.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 07.03.18 21:41
|
|
|
Nüüd veel quattro pagasipõhja vaja, saab 4 ratast vedama.
Ma käest saab vajadusel sama värvi 90q dokumendid
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 08.03.18 06:45
|
|
|
Lappasin teema läbi ja ütleks, et väga kõva tulemus. Eriti sünniaastat vaadates, siis minu poolt respect!
|
|
|
|
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 08.03.18 15:47
|
|
|
r384n3- Olen aus ja ega endalgi eriti seda aeg hetkel pole aga teen palju jõuan.
M2ki- Selge siis teada.
andrec- Tänud! Jälgin samuti sinu teemat ja ütlen ka, et oled väga head tööd teinud oma s4-ga.
|
|
|
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 20.08.18 08:41
|
|
|
Selle aasta suuremad tööd
Hei hei!
Pole juba pikka pikka aega midagi kirjutanud ja on aeg teha natuke suurem postitus.
Jama on selles, et kätte jõudnud selline aeg, kus pean aega teenima ja midagi eriti teha ei saa. Aga, mis seal ikka tuleb ära käia.
Meenutan asju, mida siis tehtud sai:
*Esisild täielikult taastatud.
*Tagasild taastatud ja uuendatud, ehk suuremad kettad taha aretatud.
*Põhi roostest puhtaks ja taastatud.
*Esitiivad ülevärvitud ja lõpuks auto kokku pandud.
*Uus roostevaba summuti tehtud (Simons)
*Uus katt, ühesõnaga kõik uus, mis vajas vahetamist.
Esisillas sai siis jahh kõik asjad liivapritsitud, värvitud ja uued puksid sisse. Tagasillaga sai tehtud täpselt samamoodi aga, kuna mul oli juba ammu
plaanis, et taha peavad tulema suuremad kettad. Hakkasingi uurima, et kuda seda teha saaks, uurisin, vaatasin ja mõtlesin aga hakkama sain.
Sai siis tehtud paksust rauast plaadid vahele ja esimese korra kohta, sai väga hea. Möllamist oli 2 õhtut aga tulemus seda väärt.
Taga nüüd siis 280mm ketas ja selle leiab b4 diisli alt. Diisel b4-ja esiketas ideaalne b3-le. Tükk aega otsisin, et millist ketast seal taga kasutada
saaks ja siis väljas olles vaatasin, et b4-l ees ideaalses suuruses ketas. Ja tehtud see saigi. Regulaator sai ka ära võetud.
Mõned ütlesid, et ees ja taga sama suured kettad, et hakkab imelikult käituma pidurdades ja vibama.
Aga sellele vaidlen küll vastu, nii kuivaga kui ka märjaga on väga hea, ja tagant ka mingit vibrat ei tunne (plaadid).
Kõik vanad piduritorud said välja vahetatud ja uued kaetud ka termorüüga. Tagumised plekid olid ka jumala mädad ja uusi kuskilt enam ei saa, siis
saigi midagi muud otsitud ja selgus, et sinna sobivad ideaalselt a4-ja omad, see probleem jälle lahendatud.
Uus kütusepump sai samuti, sest vana polnud enam hea ja võtsin kohe korraliku ei viitsi mina neid odavaid osta. Tootjaks siis Pierburg, ikka vahe
sees, palju vaiksem ja käib ilusti 6,5 bar vs 5 bar. Kütuseregulaator sai samuti uus, vana oli nii roostes, et kohe üldse see sinna ei sobinud enam,
võetud ikka originaal (Bosch)
Oehh ja siis kõige hullem ettevõtmine, põhja taastamine. Täitsa õudne, milline töö.
Kõik pask minema, mis seal olema ei peaks. Rooste maha ja leitud sai ka üks koht, kus rooste oli juba liiga palju kahju teinud, tükk välja ja uus
asemele. Vasak tagumine koobas, ainuke koht, kus pidin uue pleki panema.
Hull töö aga tehtud sai ja ise väga rahul.
Ehitatud ka roostevaba summuti, kõik eest kuni taha sai uus, kasutatud ikka roostevaba traati. Tootjaks Simons. Panin ikka 2 pütti, möllamist oli
palju aga tulemusega rahul, hea mahe hääl ja ilus vaadata.
Tagumine stange sai ka värvitud, 90-ne oma, mulle need nikkel liistud meeldivad.
Ette sai pandud ka suurem paak tule pesurite jaoks, alles jäi ka originaal paak esiklaasi jaoks. Lõpuks kokku pandud ja mõned sõidud.
Ega rohkem ei oskagi midagi kirjutada, eks pildid ütlevad rohkem.
Kõike ei jõudnud ära teha ja pisivigu veel jäi aga suuremas osas on juba hea. Suured tänud ka kasutajale KeveN.
Audi sai ka poleeritud ja vahatatud, ning kuiva garagesse seisma.
Eks näha kuna jälle midagi teha saan, uuendusteni!
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 20.08.18 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rauno.l
Mõned ütlesid, et ees ja taga sama suured kettad, et hakkab imelikult käituma pidurdades ja vibama.
|
Ahah. kes need mõned on?
Osadel autodel on TEHASEST taga suuremad kettad, kui ees, muidu tavaline ABS-iga auto.
Väga stabiilselt käitub...
(arva ära, mis margiga tegu?)
Aga üldiselt Mu B3-el oleks pea sarnast ravikuuri vaja.
Võibolla pisierinevustega, suppordid galvaniseeriks kollaseks, mitte värv, uued haljad kettad kuumgalvaanikast läbi (1kg = 1€), sillaosad mustaks ja
piduritorud tumeroheliseks värvida, nagu OE-gi.
Aga nüüd on sul see jama, et seda autot ei saa mitte kunagi müüa, sest keegi ei taha seda tööd kinni maksta...
.
|
|
|
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 20.08.18 16:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: rauno.l
Mõned ütlesid, et ees ja taga sama suured kettad, et hakkab imelikult käituma pidurdades ja vibama.
|
Ahah. kes need mõned on?
Osadel autodel on TEHASEST taga suuremad kettad, kui ees, muidu tavaline ABS-iga auto.
Väga stabiilselt käitub...
(arva ära, mis margiga tegu?)
Aga üldiselt Mu B3-el oleks pea sarnast ravikuuri vaja.
Võibolla pisierinevustega, suppordid galvaniseeriks kollaseks, mitte värv, uued haljad kettad kuumgalvaanikast läbi (1kg = 1€), sillaosad mustaks ja
piduritorud tumeroheliseks värvida, nagu OE-gi.
Aga nüüd on sul see jama, et seda autot ei saa mitte kunagi müüa, sest keegi ei taha seda tööd kinni maksta...
. |
Mul siin mõned tuttavad, kes tegelevad driftimisega ja rallikrossiga aga nohh nad rohkem mainisid, et võib nii olla aga pole hullu küll midagi.
Heh ega kohe ei oskagi midagi pakkuda, pole kuulnudki, et tehasest nii tuleb.
Pead ikka enda masina ka ära tegema, tulevikus hea kokku saada ja uudistada.
Heh müügiplaani ei tule küll mitte kunagi.
|
|
|
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 26.01.19 12:54
|
|
|
Järgmine tööaasta 2019
Vaatasin, et peaks mõned uuemad pildid ka üles laadima.
Üks päev sai mõeldud sellepeale, et peaks autot natuke liigutama, aku peale ja proovima. Ilusti läks ei olnud mingit probleemi, lasin soojaks käia ja
siis tagasi oma korterisse.
Nüüd vaikselt panengi paberi peale kirja, mida see aasta ära peaks tegema. Algul arvasin, et väga palju ei tohiks olla aga nohh tegemist ikka jagub ja
90-ne tahaks ka ikkagi ette võtta.
Mõned pildid;
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 29.01.19 19:50
|
|
|
Sind peab kiitma, töö on kvaliteetne ja silm puhkab.
|
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 29.01.19 20:02
|
|
|
Tõesti väga korralik ja detailne töö. Miks see Quattro kiri seal ees on?
|
|
|
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 30.01.19 07:00
|
|
|
Tänud teile!
Kui selle iluvõre ostsin siis see juba oli seal küljes ja pole veel teda sealt ära võtnud, sest tähsamaid asju vaja teha olnud.
Aga, kui uuesti masina ette võtan siis saab ka eemaldatud.
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 30.01.19 08:10
|
|
|
Oleks pidanud kohe Quattrost alustama. Oleks selle auto väärtust oluliselt rohkem tõstnud kui esiveolisena
|
|
|
rauno.l
klubiliige
Registreerunud 24.02.15
Asukoht: Tartu/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b3 typ 89, Audi 80 b4 avant, Audi 90 2.3, Volvo v70 2008a
|
postitati 30.01.19 08:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nimi
Oleks pidanud kohe Quattrost alustama. Oleks selle auto väärtust oluliselt rohkem tõstnud kui esiveolisena |
Jap, täiesti nõus aga see auto juba 14 aastat olnud ja esimene pill, millega nii mina kui ka paar sõpra sõitma õppinud.
Kerge moraalne väärtus minu jaoks.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 30.01.19 14:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rauno.l
Nüüd vaikselt panengi paberi peale kirja, mida see aasta ära peaks tegema. |
Pane siis selline punkt kah kirja:
Tellin ja proovin ära luuptuled -
Otsingusõna "dual bi-xenon projector retrofit"; neid on umbes miljon erinevat; loomulikult vali ilma mingi tobeda inglisilmata ja kindlasti
tavalisele H1 või H7 pirnile. (mitte xenonile ega LED-ile, ehk laseb ka meie ÜV siis läbi)
Saaks kõik teada, kas õnnestub S2-he tule koopiat teha või mitte, sul klaasid kah nii selged, et ehk isegi õnnestub...
Hinnad alates 25€/paar ja katikuga versioon peaks olema.
(S2 Hella tulel on "silmade" ümbrus vist must, mitte hõbedane? Polegi selle pilguga vaadanud...)
.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 30.01.19 18:26
|
|
|
Hele on ikka luubi ümbrus S/RS2 tuledel.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 8 9 10 |
|