Lehekülgi: 1 2 |
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 27.12.15 10:21
|
|
|
Pigem soeta teadaolevate vigadega isend kui põrsast kotis. Oskad vähemalt ees ootavate summadega remondile mingilgi moel arvestada. Ostueelses
kontrollis ei nähta samuti sügavamaid "puudeid" nii, et ka üllatustele peaks ruumiga rahakotis arvestama.
Eriti nukker on siis kui pead hakkama sõpru appi paluma, et naist koos autoga kuskilt vaja jälle ära lohistada ja ise oled mõnedsajad km eemal. Ma ise
nii tuttavaid aidanud ja pole just meeldiv kui olen jõudnud kohale ja talvel külmas autos oodanud naisterahvas koos väikse lapsega on autot ja meest
taga sajatanud. Enamus sellised soovunelmad võimsale masinale on ka maha müüdud peale intsidente .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
postitati 27.12.15 10:35
|
|
|
Matsin selle S8 mõtte maha. Nii kahtlane käitumine müüja poolt. peab mingit muud varianti vaatama. Kas mõni a8 või siis c4 kerega S.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.15 13:27
|
|
|
C4 on ju tabureti vedrustusega. S3 ei ole mõttesse tulnud?
|
|
|
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
postitati 27.12.15 13:36
|
|
|
S3 minujaoks liialt väike. Kuna olen suurem mees siis omal seda pehmendust küllaga ja taburet poleks probleemiks
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 27.12.15 14:22
|
|
|
Kas on C4 S-id siis oluliselt jäigema vedrustusega kui C4 100-d? 100 kohta võib öelda, et väga pehme, seda muidugi juhul kui õliamordid all on. Olid
mul gaasiamordid ees, kuid nö. õnneks oli vaja ära vahetada ja panin alla õlikad, väga mõnus.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.15 14:37
|
|
|
Ei, mitte sportlik taburett, vaid ebamugavalt jäik. Mul c4 a6 ja no iga kühmu kupatab läbi istme (tehase sport vedru). C5-ga sama teed läbides ei
tunne samu kühme üldse.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 27.12.15 15:06
|
|
|
Teema läheb kuidagi liiga vildakaks kui siia veel c4 kah toppida. Neid asju oma jagajasüütega v8ga ei maksaks enam üldse vaadata. Lisaks on need kered
vanusega ikka roostemaiad juba. Hästi säilinud isendite eest küsitakse ikka raha kah.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Goodlife
huviline
Registreerunud 06.11.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.15 07:52
|
|
|
Paar S8-t on veel pakkuda, mõlemad küll veidi kallimad. S8 on seni pakutud valikutest kõige huvitavam auto, kõige vähem levinud. Samas pead arvestama
faktiga, et isegi standardseades A8 on juba üsna madal auto (oma kogemus).
http://www.auto24.ee/used/2087789
http://www.auto24.ee/used/2097590
Igapäevaseks tarbimiseks otsiks väga korraliku A8 3.7 / 4.2 quattro.
C4 S6 igapäevaselt ei tarbiks. Hakkab teine juba klassikuks saama, suhtumine neisse hakkab vaikselt muutuma ning ka hinnad on juba vastavalt tõusnud.
See ei kehti muidugi Eesti kohta, siin on neid paraku raske müüa ning hinnad on väga ahvatlevad. Mõned aastad tagasi Eesti kuulutusi sirvides arvasin,
et S6 hinnad enam ei lange, kuid paraku on nii läinud.
Nagu eelnevalt öeldi, tegemist on jäiga autoga, samuti on sisemüra küllaltki palju. Automaatkastiga varustatuna võib küll mugav olla, kuid teeb ka
üsna uimaseks. Manuaalkastiga on juba hea sõita, kuid neid liigub vähe. Lisavarustust on, aga ei vasta tänapäeva kõrgele seatud standarditele. Rohkem
entusiastide jaoks, kes armastavad seda autot hoolimata tema puudustest.
Enda auto panen näiteks talveks garaa˛i ning kasutan teda kevadest sügiseni.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 28.12.15 09:00
|
|
|
Pole see viiene tiptronic nende aiste vahel kõige hullem kooslus, kannatas softiga pisut asjalikumaks muuta ja ka käsitsi käike nühkides vallatusi
teha.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
postitati 29.12.15 06:30
|
|
|
Niipalju siis et on tulnud omajagu audide pakkumisi ja 2 sorteerisin välja a8 3.7 191 kw 2001 facelift ja 4,2 228 kw 2000 facelift. 3.7- 1 omanik
eestis olnud ja 4.2 on 2. Mõlemad on hooldatud ja korras. 4,2 on S8 sisu sees. Küsimus siis kumba eelistada? 3.7 eest küsitakse 3700 ja 4,2 eest 4000.
On need summad reaalsed??
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 29.12.15 09:02
|
|
|
Kui see 3.7 on see must seal A24-s, siis minul tekib kohe kahtlus. Miks pole vin koodi märgitud ja registreerimis number on rikutud? Ei saa
kontrollida liikluskahjusid ja vaadata mnt lehelt autoga seonduvat infot.
Ausal automüüjal ei tohiks midagi varjata olla ju
|
|
|
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
postitati 29.12.15 10:11
|
|
|
Sain vin koodi ja reg nr ka sealt ja kohe kontrollin.
|
|
|
janol87
huviline
Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw
|
postitati 29.12.15 10:54
|
|
|
a8 3.7 on toodud eestisse 2011 ja ainult 1 omanik.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 29.12.15 12:38
|
|
|
No siis proovisõidule ja veenduma auto korrasolekule.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |