Imestada pole midagi, ei kao taibud kusagile. Imestama paneb see, et kui kõik toimis enne pidurivõimendi vahetust laitmatult ja pärast ei soovi
tehnika koostööd teha, peaksid pöörduma selle spetsialist poole (e. siis peeglisse vaatama), kes oskas mootori tööks mittevajaliku detaili (kui mitte
arvestada vaakumühendust) vahetusega muud asjad nässu keerata. Võimalik on ka asjaolude kurb kokkusattumine.
2,3 mootoril peaks jagaja olema Halli anduriga, lisaks veel kaks andurit, millede koostöö tulemusena tekkib säde. Kui sädet ei ole, bensiinipump tööle
ei hakka. Kui süüte sisse keeramisel relee(d) lülituvad , on täiesti normaalne. Samuti peaks relee paari sek jooksul andma voolu pumbale- pumba töö
hetkeline surin peab olema kuulda. Kui seda kuulda ei ole, võib viga olla pumba toiteahelas- relee, juhtmed ja ka pump ise võib olla kinni jooksnud.
Sellised asjad võivad juhtuda. Endal konkreetselt jooksis kinni Jeep GC pump- peale suretust käia kasvõi aku tühjaks, aga käima ei lähe. A6 jooksis
sõidu ajal pump kinni , sama jama- enam ei käivitunud. Pumbale võid + ja - järgi 12V külge panna, peaks pöörlema hakkama. Ära ainult sädelust tekita,
kui pumba juures paagis toimetad!
Kui mingil põhjusel võtsid maha jagaja, siis kas panid tagasi täpselt samasse asendisse? Juhtum elust enesest, kus diagnostika SPETSIALIST oskas mingi
valemiga kõigepealt läbi küpsetada Halli anduri ja hiljem jagaja 180 kraadi valesti peale panna. Mul jätkus jebimist 2-ks nädalaks! Ka oli mõistus
munadega triiki. Halli anduriga jagaja võid töötava mootoriga paigast ära keerata ja midagi ei juhtu, peale suretust aga enam käima ei saa, sest
sädet ei tekki.
Ehk on sellest jutust kasu.
|