Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi B4 ei käivitu. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1084)
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 17.12.15 16:28 Tsiteeri
Audi B4 ei käivitu.



Audi B4 2.3 ei käivitu peale pidurivõimendi vahetamist. Vahetasin autol siis piduripaja või siis võimendi ära ja peale seda ei võta bensiinipumpa taha ja ei lähe käima. Milles võib probleem olla? Relee on korras kuna panin uue, kaitsmed on korras, vaatasin üle. Pumbani vool ei jõua kui süüte sisse panen. Panin ka relee alt 30 ja 87 otse juhtmega kokku ja ei midagi mis veel??? Mõistus otsas, kas võis midagi läbi põleda kui käivitasin autot akulaadija samal ajal laadimas ning akulaadijaks oli veneaegne suur halli värvi laadija mille marki ei tea täpselt. Autol ka lisasignalisatsioon paigaldatud kuid võtsin ka selle kaitsmed välja ja proovisin siis kuid ei midagi. Äkki keegi oskab tarka lisada mida proovida veel teha või vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 18.12.15 07:23 Tsiteeri


Kaitsmeploki alt mõni pistik lahti pole tulnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 18.12.15 09:27 Tsiteeri


Vaatasin kõik üle ja korras tundub, kas siis tõesti keegi ei oska rohkem nõu anda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 18.12.15 10:27 Tsiteeri


Kaitsme enda peale vool jõuab? Kui ei, kas releele jõuab? Kui kaitsmele jõuab, siis otsi kaitsmeploki küljest must pistik üles, kus on juhe värvidega roheline/kollane. See on kütusepumba toitejuhe. Kontrolli, kas sinna vool tuleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 22.12.15 07:58 Tsiteeri


Ikka probleem õhus, olen sillanud seda relee aluseid klemme ja ei midagi. Muidugi ma ei tea kas see on hea või halb märk kui relee klõpsub süüte sisse keeramisel. Paneb imestama et kuhu nüüd kõik need targad on kadunud kes siin tavaliselt autode chippimisest ja turbotamistest memuaare kokku kirjutavad, ja nüüd ei oska isegi nõugi anda probleemile. Kas vähemalt keegi skeemi või joonist oskab anda mille järgi joont ajada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 22.12.15 09:24 Tsiteeri


Imestada pole midagi, ei kao taibud kusagile. Imestama paneb see, et kui kõik toimis enne pidurivõimendi vahetust laitmatult ja pärast ei soovi tehnika koostööd teha, peaksid pöörduma selle spetsialist poole (e. siis peeglisse vaatama), kes oskas mootori tööks mittevajaliku detaili (kui mitte arvestada vaakumühendust) vahetusega muud asjad nässu keerata. Võimalik on ka asjaolude kurb kokkusattumine.
2,3 mootoril peaks jagaja olema Halli anduriga, lisaks veel kaks andurit, millede koostöö tulemusena tekkib säde. Kui sädet ei ole, bensiinipump tööle ei hakka. Kui süüte sisse keeramisel relee(d) lülituvad , on täiesti normaalne. Samuti peaks relee paari sek jooksul andma voolu pumbale- pumba töö hetkeline surin peab olema kuulda. Kui seda kuulda ei ole, võib viga olla pumba toiteahelas- relee, juhtmed ja ka pump ise võib olla kinni jooksnud. Sellised asjad võivad juhtuda. Endal konkreetselt jooksis kinni Jeep GC pump- peale suretust käia kasvõi aku tühjaks, aga käima ei lähe. A6 jooksis sõidu ajal pump kinni , sama jama- enam ei käivitunud. Pumbale võid + ja - järgi 12V külge panna, peaks pöörlema hakkama. Ära ainult sädelust tekita, kui pumba juures paagis toimetad!
Kui mingil põhjusel võtsid maha jagaja, siis kas panid tagasi täpselt samasse asendisse? Juhtum elust enesest, kus diagnostika SPETSIALIST oskas mingi valemiga kõigepealt läbi küpsetada Halli anduri ja hiljem jagaja 180 kraadi valesti peale panna. Mul jätkus jebimist 2-ks nädalaks! Ka oli mõistus munadega triiki. Halli anduriga jagaja võid töötava mootoriga paigast ära keerata ja midagi ei juhtu, peale suretust aga enam käima ei saa, sest sädet ei tekki.
Ehk on sellest jutust kasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 28.12.15 12:28 Tsiteeri


Küsin uuesti, kas pumba kaitsmele (kaitse nr 15) vool peale tuleb? Kui ei, siis viga relees või selle lülitusahelas. Kui tuleb, siis mõõda paagi peal olevast pistikust, kas sinna tuleb vool. Kui paagi peale ka vool jõuab, mõõda pumba enda klemmidelt. Kui seal ka vool olemas, siis pump kutu. Kui kaitsmes on vool, aga paagi peal mitte, siis on juhe puruks või pole pistik kaitsmeplokis ilusti. PS: vool tuleb peale süüte siise keeramisel ning on seal 2-3 sekundit. Samuti peab vool olemas olema käivitamise ajal. Multimeeter ja/või 12v kontroll-lamp on su sõbrad diagnoosimisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.8% - SQL: 68.2%]