Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õlitaseme andur B6-le (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2371)
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 16.12.15 18:05 Tsiteeri
Õlitaseme andur B6-le



Väidetavalt pidi B6 pirtsakas olema järelturu andurite suhtes.
Automega toode koostööd teha ei soovi, kaabel kontrollitud ja peaks korras olema.
On kellegil kogemusi antud probleemiga? Probleemide vältimiseks mõistlik Hella ära osta?

Autoks A4 B6 1.8T


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.12.15 20:08 Tsiteeri


Probleemide vältimiseks vaja ära kontrollida kas viga anduris või mujal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 16.12.15 20:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Elxx
Väidetavalt pidi B6 pirtsakas olema järelturu andurite suhtes.
Automega toode koostööd teha ei soovi, kaabel kontrollitud ja peaks korras olema.
On kellegil kogemusi antud probleemiga? Probleemide vältimiseks mõistlik Hella ära osta?

Autoks A4 B6 1.8T


Ja ilmneb anduri viga kuidas?

Millest järeldad?


Mob: 58144911
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 16.12.15 20:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Probleemide vältimiseks vaja ära kontrollida kas viga anduris või mujal.

Mujal kus?
Niipalju võin öelda, et antud isendil sai veel lisaks Automega andurile vahetatud ölipump, kumb aga enne oli, seda ei mäleta.
Elxx väide aga pole lambist võetud, sedasi vastati ilmselt talle töökojast, kus mootorile hooldust tehti.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.12.15 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Probleemide vältimiseks vaja ära kontrollida kas viga anduris või mujal.

Mujal kus?
Niipalju võin öelda, et antud isendil sai veel lisaks Automega andurile vahetatud ölipump, kumb aga enne oli, seda ei mäleta.
Elxx väide aga pole lambist võetud, sedasi vastati ilmselt talle töökojast, kus mootorile hooldust tehti.


Juhtmed katki, kaitse läbi, kapoti lüliti ei tööta või selle juhtmed katki või kelladeplokiga mingi jama. Mis see õlipump siia puutub? Õlitaseme andurid ise on harva rikkis.
Lihtsalt tüütu on pea iga päev näha mõttetult vahetatud varuosi ja seljuures veel ei saada aru, et mismõttes arvuti ju näitab et on rikkis.
Automegast ei tea midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.15 21:01 Tsiteeri


Orig. õlitasemeandur (aktiivandur) sureb olenevalt kliimast 4-8 aastaga ja seda kõike ka kõige kvaliteetsem, mis olemas. Sokki panevat andurit saab aga muudest riketest alati eristada mõne testiga. Vufflid ei taha meie kliimas kaua töötada ja see info on muidu õige küll. B6 vanust mõeldes võib neil juba mitmes küpse olla.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
beasty
huviline



Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.15 21:42 Tsiteeri


aata täpselt vin koodi järgi mis andur sulle läheb. Kas on 660,660A,660B või 660C,660F lõpuga andur. Oma vahel nad ei sobi vahetada kuigi välimuselt sama sugused. On olnud mitmeid juhtumeid kus inimene on ostnud vale tähega anduri kuna on odavam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 17.12.15 04:21 Tsiteeri


Viga väljendub ikka veateatega kellaplokis. Täpse veakoodi jään hekel võlgu.
Kaabel kontrollitud Differ.ee töökojas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.15 09:22 Tsiteeri


Minu 11. a vanakesel on on originaalandur ja hetkel veel töötab. Võib-olla erinevatel mootoritel on erinev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.15 11:32 Tsiteeri


11 aastat sõidad ja valvad seda autot? Kui ei siis palun mitte tulla muinasjutuga, et esindusest ostetud ja ajalugu kõik teada.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 17.12.15 15:36 Tsiteeri


Nagu eelnevalt mainitud siis tasuks vaadata kas kapoti andur on korras ning juhtmed terved. Kipuvad katki minema need juhtmed. Sa võid õli juurde panna aga kui auto ei tea, et kapott on lahti tehtud siis see veateade ka ära ei kustu.


Mob: 58144911
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 17.12.15 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dr.Rammstein
Nagu eelnevalt mainitud siis tasuks vaadata kas kapoti andur on korras ning juhtmed terved. Kipuvad katki minema need juhtmed. Sa võid õli juurde panna aga kui auto ei tea, et kapott on lahti tehtud siis see veateade ka ära ei kustu.


See vast korras, kapoti avatust kompuutris kuvab.
Põleb roheline õlikann millel kirjas "sensor".
Auto sai ostetud koos selle veaga, automaailmast muud mudru ostes sai ka automega andur võetud(muud nad ei pakkunud).Võimalik, et müüdi ka mittesobiv andur, poleks esimene ega viimane kord kui see letist ostes juhtub:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.15 19:53 Tsiteeri


Ei tea, kuidas sellel, aga VW´l oli andur 3me juhtmega. Ei mäleta klemme, aga 2 olid toide ja üks juhe siis anduri oma kellaplokile. Toite saate ära mõõta ja kelladeplokist tulev juhe peab led-testri põlema panema, kui juhe korras. Arvuti pange külge ja vaadake, mis viga on, sama andur peab ka tempi õlil lugema.
Kui kap.andur vigane, siis ei sütti armatuuris avamisel märguanne. Ja selle veaga ei kustutata ära siis kollast, ehk õlitaseme tuld.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.12.15 21:22 Tsiteeri


Üks varjant on kelladest see andur välja lülitada. Ega sel anduril mingit erilist vajadust pole. Vahest õlivarras välja tõmmata pole kuigi raske? Ja oma autoga oled nagunii kursis kas vaja lisada ja millal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 18.12.15 04:19 Tsiteeri


Eks peab enne anduri ostu kõik võimalikud varjandid üle kontrollima.
Hoiatustulede väljalülitamise poolt ma väga ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.15 06:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
11 aastat sõidad ja valvad seda autot? Kui ei siis palun mitte tulla muinasjutuga, et esindusest ostetud ja ajalugu kõik teada.


Tõepoolest juhuslikult kõik peale ühe väite on valed. Ma ei ole 11 aastat sellega ise sõitnud, kuid kuna on alles ka arved pirnivahetustestki, siis ma kahtlen sügavalt, et anduri vahetuse arve prügikasti visati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.15 11:51 Tsiteeri


Garantiiajal vahetati neid andureid ja mitte harva. Usk on muidugi võimas asi ja teeb ka pirnist lambi. ;)


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pandora
huviline



Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet

postitati 18.12.15 13:19 Tsiteeri


Endal oli sama probleem paar aastat tagasi. Sensor tuli põles. Vahetasin taseme anduri ära ja läks umbes kuu mööda ja sama asi jälle tagasi. Vahetasin uuesti ja sama asi kordus taas. Lõpuks ostsin originaal anduri ja peale seda enam viga ei tulnud.
Üldiselt sellist tüüpi andurit eelistada ikka A osa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 21.12.15 19:12 Tsiteeri


Ka sellise murega kokku puutunud b6 peal, samuti ka c5-e peal.

Hella toodang külge ja see mure lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 05.01.16 15:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RKsilver
Ka sellise murega kokku puutunud b6 peal, samuti ka c5-e peal.

Hella toodang külge ja see mure lahendatud.



Täpselt nii see mure laheneski:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.2% - SQL: 65.8%]