heikki89
huviline
Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5 TDI (85 kW)
|
postitati 07.12.15 09:22
|
|
|
Audi 100 2.5 tdi ei käivitu soojalt
Tehtud tööd: mootori täis kappremont, pihustid, pump, süüde lastud paika panna(4.6 kraadi). Sõidan umbes 5 kilomeetrit, käin poes ja enam käima ei
lähe. Kui võtan temperatuuri anduri pistiku lahti, et eelsüüte küünlad järgi tuleksid siis läheb alles käima.
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 08.12.15 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heikki89
Tehtud tööd: mootori täis kappremont, pihustid, pump, süüde lastud paika panna(4.6 kraadi). Sõidan umbes 5 kilomeetrit, käin poes ja enam käima ei
lähe. Kui võtan temperatuuri anduri pistiku lahti, et eelsüüte küünlad järgi tuleksid siis läheb alles käima. |
Pumba/pihusti pool ok, aga silindrites surveid oled mõõtnud?
|
|
|
heikki89
huviline
Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5 TDI (85 kW)
|
postitati 10.12.15 15:17
|
|
|
külmalt käivitub ideaalselt. surveid pole küll mõõtnud, aga mootoriplokk on läbi puuritud ja uued kolvid ja rõngad pandud.
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 10.12.15 21:22
|
|
|
Aga kui töösoojal mootoril temp andur lahti ja küünlad ka tagant ära, kas käivitub?
|
|
|
heikki89
huviline
Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5 TDI (85 kW)
|
postitati 11.12.15 08:07
|
|
|
Kusjuures ei käivitu ka siis. Peab ikka pikalt käiama ennem kui käima läheb.
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 11.12.15 17:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heikki89
Kusjuures ei käivitu ka siis. Peab ikka pikalt käiama ennem kui käima läheb. |
Siis mõõda ikka rõhud ära, paugu tegemiseks seda vaja. Küünlad aitavad kaasa.
Korraks käis mõte läbi, et kuuma mootoriga sätib aju käivitusel küttekoguse ja süütenurga teiseks. Andur tagant - külmkäivituse parameetrid. Aga see
võib lihtsalt udujutt ka olla, kindlalt öelda ei oska.
AEL tüübi mootoril timmib aju mootori temperatuuri tõustes süütenurka järjest hilisemaks ja käivituse küttekogus on ka määratav - küll ei tea kas see
kuumalt ja külmalt sama.
|
|
|
heikki89
huviline
Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5 TDI (85 kW)
|
postitati 12.12.15 20:18
|
|
|
Tänan! Mõõdan surved ära ja annan teada tulemused.
|
|
|
heikki89
huviline
Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5 TDI (85 kW)
|
postitati 23.12.15 17:21
|
|
|
Surved 28-30.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 23.12.15 19:57
|
|
|
Kui võrrelda sama probleemiga BMW puhul, siis tihti on viga kulunud pumbapeas/plunseris. Aga jutu järgi on vist pump remonditud?
Samuti on vähemalt osadel TDI-del tarkvara eripära, et soojalt käivitades on nõutud mingid miinimum pöörded starteriga, ehk siis starter ja aku
peavad korralikud olama.
|
|
|
indrek1000
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat
|
postitati 24.12.15 01:39
|
|
|
Surved väga eeskujulikud.
Ei oska küll täpset diagnoosi anda, aga lugesin vähe võõrkeelset materjali millest võiks abi olla. (Kolm viimast postitust just võiksid huvi pakkuda)
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 24.12.15 08:00
|
|
|
Minul tegi 103kw sama lihtsalt pump oli kulunud. Külmalt iga mats soojalt vaata et käiad uue aku tühjaks. Oskaja teeb selle vea arvutiga kindlaks
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
heikki89
huviline
Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5 TDI (85 kW)
|
postitati 27.12.15 11:13
|
|
|
Aku uus. Pump käis tõesti remondis, aga eks ma lasen kuskil üle kontrollida. Peale pühi viin Karla autosse. Tänan kõiki soovituste eest. Annan teada
kui targemaks saanud olen.
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 27.12.15 18:11
|
|
|
Kas süüde on ka arvutiga üle kontrollitud, tdi-timmingu graafik? Väga huvitaks mis numbrit näitab ka grupp 4 viimane lahter, duty cycle.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.12.15 19:12
|
|
|
Mida too viimane lahter ehk protsent näitab üldse, pole pihta saanud. TDI timinguga pritsehetk paigas näiteks, protsent jääb 100 kanti.? Anomaaliad
pole, käivitub hästi igast asendist, lihtsalt huvipärast see küsimus.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 27.12.15 19:35
|
|
|
See peaks olema pritsehetke muutva magnetklapi "duty cycle", et palju ta on ajaliselt suletud ja avatud asendis protsentides. Mulle endale on see ka
natuke segane, sest mida suurem protsent, seda varasemaks nagu üritaks aju süüdet keerata. Samas V6 TDI puhul on ju max hilise süüte puhul see 100%,
pole nagu loogiline.
Kui vaadata "live data" alt, siis seal on nagu loogiline, kui näitek süüde on füüsiliselt hiline, siis see "duty cycle" on suur, sest aju peab
süüdet varasemaks keerama. Ise vaatangi tavaliselt seda protsenti seal, et oleks umbes 10% lähedal.
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 27.12.15 20:14
|
|
|
AEL toimib ta sedasi, mida väiksem on protsent, seda hilisem on süüde. Kui on 100% näiteks, siis on süüde maximaalselt varajane. Teistel tdi-del võib
see asi töötada ka vastupidiselt, pead ei anna aga vist 66kw ja 81kw nii ta teebgi.
Kuna R5 tdi-l on see sünnitõrge soojalt käivitumine, siis on kaks varjanti:
Petta temp andurit hetkelise katkestusega käivitumisel
Süüde seada tehase etteantust(ideaalist) varasemaks 2-3 kraadi. Sellega hakkab mootor rohkem kärisema ja ka turbo hakkab spoolima hiljem.
edit:
Kas see soojalt käivitume ei või olla hoopis käivitumisel kindla pöördesageduse mitte saavutamaine? Näiteks nagu on see viga r4 tdi-del? Neil aitab
uue starteri paigaldus ja käivitus soojalt on probleemivaba. Siiamaani räägivad kõik, et kohvi mootor või peetis kõrgsurvepump. Soft tahab
soekäivituseks min 280 pööret, kui seda ei saavutata on juhtaaju segaduses ja käivitub alles 4-5 sekundi jooksul.
|
|
|
mnjah
klubiliige
Registreerunud 01.03.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 28.12.15 09:19
|
|
|
Endalgi sama mure kummitas pikemat aega, paar korda tuli lausa ette, et pidin tunnike auto jahtumist ootama, et sõitu jätkata saaksin
Peale starteri maha kruttimist, oli selge, et vähemalt üks nõrk lüli ahelas on avastatud - uus starter küljes selgus aga minu õnneks, et see oli
ainuke murelaps. Peale seda käivitused erksamad ja soojalt käivitamise mure kadunud!
Siit minu soovitus, starter veel selle suure remondi lisaks üle vaadata.
|
|
|
heikki89
huviline
Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5 TDI (85 kW)
|
postitati 30.12.15 18:01
|
|
|
Tean seda et süüde on keeratud 4.6 kraadi peale. Starteri vahetuse võtan ette siis kui veits pühadest kosunud.
|
|
|
heikki89
huviline
Registreerunud 06.07.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5 TDI (85 kW)
|
postitati 01.02.16 17:19
|
|
|
Starter vahetad, tulemus endine.
|
|
|
pro11
huviline
Registreerunud 29.10.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi A6 C4 2.5tdi
|
postitati 05.05.16 17:27
|
|
|
Tervist, äratan vana teema ülesse. Endal c4-l sama jama, külmalt läheb ilusti käima aga soojalt ~6 sekundit ja siis läheb käima. Kuidagi raskelt
tõmbab mootorit ringi. Starter käis remondis, pihustid stendis käinud, küünlad uued, kõik + ja - klemmid kapotti all puhtaks tehtud. Süüde on ka alla
5 kraadi, kas tõesti pumbas mingi kala?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.05.16 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pro11
Tervist, äratan vana teema ülesse. Endal c4-l sama jama, külmalt läheb ilusti käima aga soojalt ~6 sekundit ja siis läheb käima. Kuidagi raskelt
tõmbab mootorit ringi. Starter käis remondis, pihustid stendis käinud, küünlad uued, kõik + ja - klemmid kapotti all puhtaks tehtud. Süüde on ka alla
5 kraadi, kas tõesti pumbas mingi kala? |
Vöimalik, pumbas endas ka mingi temp. andur/reostaat ja see võib vigurdada. Söber hiljuti sellega maadles ja pumba peas olev vigur olevat pekkis
olnud. Soojalt käivituvat kui lill, kuid jahtunult oli kõõga.
E: vaatasin sõbraga suheldud meili üle ja jutt G149 andurist.
Pisike väljavõte:
Tsitaat: |
Olen siis oma asjaga nii kaugele jõudnud, et sensoril G149 on ühendusega probleem, arvuti näitab 5,1V, aga peab olema ca 1,3V kanti. Kui seda õrnalt
soendada annab ühendust. Kui on maha jahtunud, siis katkeb ka ühendus ehk 5,1V. Esialgu sain Volvo pumba, et sealt see vidin võtta, kuid see oli ikka
päris haiget saanud.
|
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
pro11
huviline
Registreerunud 29.10.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi A6 C4 2.5tdi
|
postitati 12.05.16 04:49
|
|
|
Auto korras, viga oli kulunud pumbapeas.
|
|
|