Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 1999 110kw TDI ei käivitu üldse (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 4454)
erkil
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999

postitati 14.12.15 07:06 Tsiteeri
TDI ei käivitu



Vahepeal siis toimunud väikesed arengud. Auto saime käima, pika käiamise peale, turgutades käima minekut breake cleaneriga. Enne oli paagis veerand või alla selle kütust.Sai peale kallatud 20 liitrit umbes... Sai ka ringi sõidetud natuke, kuid kui autot seisma jättes enam käima ei läinud. Kas paagi etteandepump kuidagi seotud asjaga? Tagasivoolu voolikud pihustite juures kahtlaselt diislised... Sesima jättes küttefiltri juurest susiseb... Eeldan et alustada tagasivoolust või filtrist? Samas olen kuulnud, et kõrgsurvepumba manseti vahelt ka võib õhku peale saada ning kütus tagasi vajuda ... Mis on variandid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 14.12.15 17:31 Tsiteeri


Ära sa enam küll break cleaneriga mootori kallale mine. See pole kummiosadele hea. Eeter peaks olema sobilik mootori abikäivituseks. Tagasivoolu voolikud märjad, kas salongis ka diisli hais sees. Minul olid ka need märjad kuid käivitust see ei mõjutanud, lihtsalt hais tuli tuppa ja oli tunne nagu sõidaks vana lint traktoriga :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.15 17:55 Tsiteeri


Kas peale tankimist oli kütust alla või üle poole paagi ?? Kui pihusti tagasivoolud lekivad, siis sealt võib õhku vahele tõmmata küll, kuid mitte nii, et jätad seisma ja enam niisama käima ei saa. Endal oli suvel, kui voolikud olid veidi vigased, siis hommikune käimaminek oli tükkmaad pikem, ööga imes õhu vahele. Käima ära said, siis polnud enam muret, kui pikemaks ajaks seisma ei jätnud.
Lõhnab ka selle järgi kergelt ikkagi, et kõrgsurvepump ei jõua kütust ülesse imeda. ja mis sul seal filtri juures susiseb??:D
Soovitan panna näiteks läbipaistva küttevooliku filtri ja pumba vahele, siis näed ära, kas õhk tuleb süsteemi või mitte.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.15 18:36 Tsiteeri


Kui masin käis ja sõitsid, siis jõudu oli? Pöördesse läks nagu peab? Tõesti tagasivoolu voolikutest võib saada õhku aga see ei takista käima minekut. Ma alles võtsin 2,5 klapikaaned maha ja kiskusin kõik voolikud lahti ka pihustitorud pealt. Pärast kõik kokku pannes gaasi vajutades umbes 5-6 tuuri pealt läks läraki käima ise. Alati läheb käima kui peale pumpa kuskil õhuleke väheke on. Tõmba küte läbipaistva voolikuga läbi pumba niikaua kui mulle ei tule enam. Pane pumba voolik tagasi ja keera pihusti torud lahti ja anna korra starterit, siis torud kinni ja keera võtit ja peab laksust käima minema!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erkil
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999

postitati 14.12.15 20:37 Tsiteeri


Jah... pöördesse läks kõik nagu peab . Kahtlustan seda klappi mis küttefiltri peal ,sest sealt susiseb vahelt ja tihend tundub olematu. Ei ketra palju tahad, kütet üles ei tõmba. Piisab 5 minutit seismisest ja kõik. Muidu paugupill.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.15 20:45 Tsiteeri


Siis tuleks ju tihend ja see klapp vajadusel ära vahetada. Soovitavalt, siis juba koos filtriga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erkil
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999

postitati 14.12.15 21:09 Tsiteeri


http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-A6-A8-FUEL-FILTER-VALVE/171265977858?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26a lgo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D33982%26meid%3D58cb0e41488846f3b6dbbe26d77c7d22%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D4%26mehot%3Dag%26sd%3D172015898846< br />
kas sinna mingi tihend ka vahele käib ? mul hetkel tundub olematu.... :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.15 16:55 Tsiteeri


Kütusefiltri küljes on o-rõngas tihend, seal kuhu see klapp peale käib. Vaheta filter ära, vajadusel ka klapp. Kui filtri küljes tihendit ei ole või vigane, siis sealt imeb tõesti ilusti õhku vahele
Ja kas sul on selle klapi peal splint ka ikka, st splint, mis hoiab klappi kütusefiltripeal kinni.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
erkil
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999

postitati 15.12.15 20:05 Tsiteeri
TEEMA LUKKU



KORRAS.. Uus filter, klapp ja jupike voolikut. Klapp oli läbijooksuga ja lõtkus peal... KORRAS!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.15 20:13 Tsiteeri


Hea, kui said nii lihtsalt ja odavalt korda:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]