Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 B8 S-Line 3.0 176kw (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3109)
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 05.12.15 21:15 Tsiteeri
A4 B8 S-Line 3.0 176kw



Tere!

Sooviks arvamusi antud isendist, ehk keegi vaatamaski käinud?
Kuna ma ei tea S-idest midagi, siis misasi selle S-iks teeb?
Lisade poolest tundub ju, et kõik eluks vajalik on küljes, kas hind on ok?

http://www.auto24.ee/used/2129163


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 05.12.15 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tere!

Sooviks arvamusi antud isendist, ehk keegi vaatamaski käinud?
Kuna ma ei tea S-idest midagi, siis misasi selle S-iks teeb?
Lisade poolest tundub ju, et kõik eluks vajalik on küljes, kas hind on ok?

http://www.auto24.ee/used/2129163


Audi S-line ja S seeria on KAKS erinevat asja.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 05.12.15 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tere!

Sooviks arvamusi antud isendist, ehk keegi vaatamaski käinud?
Kuna ma ei tea S-idest midagi, siis misasi selle S-iks teeb?
Lisade poolest tundub ju, et kõik eluks vajalik on küljes, kas hind on ok?

http://www.auto24.ee/used/2129163


Audi S-line ja S seeria on KAKS erinevat asja.
Selge see, et see S4 ei ole, tegelikult mõtlesingi S-laini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.12.15 05:38 Tsiteeri


Sisu pole S-line, muidu tundub korralik. Kindlasti tuleb arvutiga üle vaadata asjad, mida silmaga ei näe. Kui on soovi, saan üle vaadata. U2U.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.15 06:02 Tsiteeri


Minu meelsest selliseid velgi audi ei paku/pakkunud 18 tollistena, nö originaalis vaid 19", nii et peaksid ilmselt olema replicad. Parandage kui eksin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.15 07:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Minu meelsest selliseid velgi audi ei paku/pakkunud 18 tollistena, nö originaalis vaid 19", nii et peaksid ilmselt olema replicad. Parandage kui eksin.
Ei eksi, 18" seda velge sellele autole ei pakutud. Lisaks pole 19" originaalil selline keskkapsel ja veljekodarad on servadest väljaulatuvad, sellel on kodara keskmine osa väljaulatuv.

Kuulutuses:
Rehvid ja veljed
talverehvid (lamellrehvid)
valuveljed (18, Audi)



torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 06.12.15 07:36 Tsiteeri


Perspektiivsed kulukohad arvestades läbisõitu: pihustid, kõrgsurvepump, DPF, sisselaskekollektorid. Eeldusel, et neid vahetatud ei ole.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.15 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Perspektiivsed kulukohad arvestades läbisõitu: pihustid, kõrgsurvepump, DPF, sisselaskekollektorid. Eeldusel, et neid vahetatud ei ole.
Stenkaju, saada müüjale sõnum, kas need asjad on vahetatud. :)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 06.12.15 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Perspektiivsed kulukohad arvestades läbisõitu: pihustid, kõrgsurvepump, DPF, sisselaskekollektorid. Eeldusel, et neid vahetatud ei ole.
Stenkaju, saada müüjale sõnum, kas need asjad on vahetatud. :)
Jah, uurin kas miskit juppe vahetatud, kuigi enamasti puudub müüjatel info selle kohta, eriti kui remonditõid on tehtud mitte esindustes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.12.15 11:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Perspektiivsed kulukohad arvestades läbisõitu: pihustid, kõrgsurvepump, DPF, sisselaskekollektorid. Eeldusel, et neid vahetatud ei ole.
Stenkaju, saada müüjale sõnum, kas need asjad on vahetatud. :)
Jah, uurin kas miskit juppe vahetatud, kuigi enamasti puudub müüjatel info selle kohta, eriti kui remonditõid on tehtud mitte esindustes.


Nalja teete või? Heal juhul on sisselaskekolded uued pandud (saab kindlaks teha), pihustid, pump kestavad 176kw -sel ka 500 tkm, neid ei vaheta keegi igaks juhuks . DPF ja turbo on rohkem murekohad, mis võivad juba suremas olla. EGR jahuti probleemid koos EGR mootoriga on ka nõrk koht. Hiljuti uurisin ühte 2012a. Passatit, esinduses fikseeritud läbisõit 132000, tegelikkus oli vähemalt 400 000. Mõtlemise koht...inimesed on leidlikud.
Arvutiga saab selgust neist asjadest.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 06.12.15 12:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Perspektiivsed kulukohad arvestades läbisõitu: pihustid, kõrgsurvepump, DPF, sisselaskekollektorid. Eeldusel, et neid vahetatud ei ole.
Stenkaju, saada müüjale sõnum, kas need asjad on vahetatud. :)
Jah, uurin kas miskit juppe vahetatud, kuigi enamasti puudub müüjatel info selle kohta, eriti kui remonditõid on tehtud mitte esindustes.


Nalja teete või? Heal juhul on sisselaskekolded uued pandud (saab kindlaks teha), pihustid, pump kestavad 176kw -sel ka 500 tkm, neid ei vaheta keegi igaks juhuks . DPF ja turbo on rohkem murekohad, mis võivad juba suremas olla. EGR jahuti probleemid koos EGR mootoriga on ka nõrk koht. Hiljuti uurisin ühte 2012a. Passatit, esinduses fikseeritud läbisõit 132000, tegelikkus oli vähemalt 400 000. Mõtlemise koht...inimesed on leidlikud.
Arvutiga saab selgust neist asjadest.
DPF lendaks kohe sealt ja egr pimeks, jällegi jäi murekohti vähemaks ja kui autol tõesti õige ls, siis veel parem, et pumba ja pihustite pärast põdema ei pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.12.15 13:16 Tsiteeri


Vaata, et sa seda DPF - i varsti tagasi panema ei hakka, ajad muutuvad..


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 06.12.15 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vaata, et sa seda DPF - i varsti tagasi panema ei hakka, ajad muutuvad..
Seda küll, alati saab ju tagasi panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.12.15 11:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vaata, et sa seda DPF - i varsti tagasi panema ei hakka, ajad muutuvad..


Pole vaja asjatut paanikat külvata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 08.12.15 08:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vaata, et sa seda DPF - i varsti tagasi panema ei hakka, ajad muutuvad..


Pole vaja asjatut paanikat külvata.


Paanikat pole muidugi vaja, kuid ma võin kergemat sorti mürki võtta, et varsti tekivad probleemid. Tegelt peaks juba praegu tekkima.. teoreetiliselt.


5.2. Tehnoülevaataja kontrollib välise vaatlusega ja proovimisega enne mõõtmise alustamist:
1. mootori jahutusvedeliku taset ja õli taset, mis peab vastama valmistaja poolt ette nähtule;
2. õhufiltri korrasolekut;
3. mootori töötamisel ei kosta võõraid hääli;
4. mootori töötemperatuur on valmistaja poolt ette nähtud väärtusega;
5. pritsepumba pööreteregulaator/elektroonilise toitesüsteemi protsessor on korras, toimib ja toimib valmistaja nõuete kohaselt. Pööreteregulaatori/elektroonilise toitesüsteemi protsessori korrasoleku kontrollimiseks tuleb tõsta mootori väntvõlli pööretesageduse tühipööretelt kuni regulaatoriga/ elektroonilise toitesüsteemi protsessoriga piiratavate pööreteni (korras mootori korral ei tohi olla võimalik pöörlemissageduse edasine suurendamine üle valmistaja poolt ette nähtud väärtuse);
6. vabakiirendusre˛iimil ei tohi mootori heitgaasitorust väljuda nähtavat suitsu;
7. mootori külmkäivitusseade peab olema töökorras ja ei ole lülitatud (käsitsi või automaatselt) külmkäivitusasendisse;
8. toite- ja heitgaasisüsteemi ei ole omavoliliselt ümberehitatud või muudetud, s.h lisatud ülelaade seadmeid või neid ära jäetud, ära võetud õhu- ja heitgaasi osakeste filtreid, heitgaasi katalüüsmuundureid, ei ole ümberehitatud teisele kütuse liigile;
9. mootor ja selle toitesüsteem ei tohi silmaga nähtavalt lekkida;
10. heitgaasisüsteemist ei tohi pihkuda heitgaasi ja/või karterigaase;
11. heitgaasi väljalaske süsteem peab olema kinnitatud valmistaja nõuete kohaselt;
12. heitgaasi väljalaske süsteemi osades ei tohi olla auke ja pragusid;
13. alates 01.01.1997.a. liiklusregistrisse kantud sõidukite toite- ja väljalaskesüsteemi kõik osad (s.h katalüüsmuundurid), v.a torud ja kinnitusvahendid, peavad olema valmistaja poolt loetavalt märgistatud. Enne 01.01.1997.a. liiklusregistrisse kantud sõidukitel peavad heitgaasi- ja toitesüsteemi seadmed olema valmistaja nõuete kohased.
5.3. Sõiduki omanik või tema esindaja teavitab, et sõiduki mootori jaotusvõlli ajami hammasrihm (olemasolul) on vahetatud vastavalt valmistaja ettekirjutusele. Kui pole võimalik rihma tööiga kindlaks määrata või vahetuse hälbe lõpuni on jäänud vähem kui 10 000 km, tuleb hammasrihm vahetada enne suitsususe mõõtmist.
5.4. Sõiduki mootori suitsusust ei mõõdeta, kui ei ole täidetud punktides 5.2.ja 5.3. esitatud nõuded.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audisell
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion

postitati 08.12.15 09:25 Tsiteeri


Soomes on inimesed tagajalgadele aetud samal teemal http://yle.fi/uutiset/jokamiehen_paastohuijaukset_yleistyvat_nyt_kovaa_vauhtia__trafi_uhkaa_vastaiskulla/8486593, kahjuks soome keeles. Milleks korras DPF eemaldada ? Tean juhust, kus A4 176 kw(ilma dpf-ita, prj poolt näpitud) v. A6 165Kw(dpf-ga, jyrisoo poolt näpitud). Ja A4 ei olnud teps mitte nobedam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 08.12.15 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Soomes on inimesed tagajalgadele aetud samal teemal http://yle.fi/uutiset/jokamiehen_paastohuijaukset_yleistyvat_nyt_kovaa_vauhtia__trafi_uhkaa_vastaiskulla/8486593, kahjuks soome keeles. Milleks korras DPF eemaldada ? Tean juhust, kus A4 176 kw(ilma dpf-ita, prj poolt näpitud) v. A6 165Kw(dpf-ga, jyrisoo poolt näpitud). Ja A4 ei olnud teps mitte nobedam.
Kui ma eemaldaks DPF-i, siis kindlasti poleks põhjuseks võimsust sellega saavutada vms.
Võimsuse kasvuks on teised meetmed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audisell
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion

postitati 09.12.15 08:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Soomes on inimesed tagajalgadele aetud samal teemal http://yle.fi/uutiset/jokamiehen_paastohuijaukset_yleistyvat_nyt_kovaa_vauhtia__trafi_uhkaa_vastaiskulla/8486593, kahjuks soome keeles. Milleks korras DPF eemaldada ? Tean juhust, kus A4 176 kw(ilma dpf-ita, prj poolt näpitud) v. A6 165Kw(dpf-ga, jyrisoo poolt näpitud). Ja A4 ei olnud teps mitte nobedam.
Kui ma eemaldaks DPF-i, siis kindlasti poleks põhjuseks võimsust sellega saavutada vms.
Võimsuse kasvuks on teised meetmed.

See on väga hea põhjus, korras DPF-i eemaldamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 09.12.15 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Soomes on inimesed tagajalgadele aetud samal teemal http://yle.fi/uutiset/jokamiehen_paastohuijaukset_yleistyvat_nyt_kovaa_vauhtia__trafi_uhkaa_vastaiskulla/8486593, kahjuks soome keeles. Milleks korras DPF eemaldada ? Tean juhust, kus A4 176 kw(ilma dpf-ita, prj poolt näpitud) v. A6 165Kw(dpf-ga, jyrisoo poolt näpitud). Ja A4 ei olnud teps mitte nobedam.
Kui ma eemaldaks DPF-i, siis kindlasti poleks põhjuseks võimsust sellega saavutada vms.
Võimsuse kasvuks on teised meetmed.

See on väga hea põhjus, korras DPF-i eemaldamiseks.
Mis põhjuse sa välja lugesid Minu lausest huvitav?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 09.12.15 09:31 Tsiteeri


Usun, et neid DPF-i vaidlusteemasid on juba küllalt siin foorumis, pole mõtet teha järgmist.
Eks igamees teab ise, miks ja mida teeb!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 46.6% - SQL: 53.4%]