Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 05.12.15 21:15
|
|
|
A4 B8 S-Line 3.0 176kw
Tere!
Sooviks arvamusi antud isendist, ehk keegi vaatamaski käinud?
Kuna ma ei tea S-idest midagi, siis misasi selle S-iks teeb?
Lisade poolest tundub ju, et kõik eluks vajalik on küljes, kas hind on ok?
http://www.auto24.ee/used/2129163
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 05.12.15 21:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Tere!
Sooviks arvamusi antud isendist, ehk keegi vaatamaski käinud?
Kuna ma ei tea S-idest midagi, siis misasi selle S-iks teeb?
Lisade poolest tundub ju, et kõik eluks vajalik on küljes, kas hind on ok?
http://www.auto24.ee/used/2129163 |
Audi S-line ja S seeria on KAKS erinevat asja.
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 05.12.15 21:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Tere!
Sooviks arvamusi antud isendist, ehk keegi vaatamaski käinud?
Kuna ma ei tea S-idest midagi, siis misasi selle S-iks teeb?
Lisade poolest tundub ju, et kõik eluks vajalik on küljes, kas hind on ok?
http://www.auto24.ee/used/2129163 |
Audi S-line ja S seeria on KAKS erinevat asja. | Selge see, et see S4 ei ole, tegelikult mõtlesingi S-laini.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.12.15 05:38
|
|
|
Sisu pole S-line, muidu tundub korralik. Kindlasti tuleb arvutiga üle vaadata asjad, mida silmaga ei näe. Kui on soovi, saan üle vaadata. U2U.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.15 06:02
|
|
|
Minu meelsest selliseid velgi audi ei paku/pakkunud 18 tollistena, nö originaalis vaid 19", nii et peaksid ilmselt olema replicad. Parandage kui
eksin.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.15 07:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Minu meelsest selliseid velgi audi ei paku/pakkunud 18 tollistena, nö originaalis vaid 19", nii et peaksid ilmselt olema replicad. Parandage kui
eksin. | Ei eksi, 18" seda velge sellele autole ei pakutud. Lisaks pole 19" originaalil selline keskkapsel ja veljekodarad on
servadest väljaulatuvad, sellel on kodara keskmine osa väljaulatuv.
Kuulutuses:
Rehvid ja veljed
talverehvid (lamellrehvid)
valuveljed (18, Audi)
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 06.12.15 07:36
|
|
|
Perspektiivsed kulukohad arvestades läbisõitu: pihustid, kõrgsurvepump, DPF, sisselaskekollektorid. Eeldusel, et neid vahetatud ei ole.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.15 10:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Perspektiivsed kulukohad arvestades läbisõitu: pihustid, kõrgsurvepump, DPF, sisselaskekollektorid. Eeldusel, et neid vahetatud ei ole.
| Stenkaju, saada müüjale sõnum, kas need asjad on vahetatud.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 06.12.15 11:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Perspektiivsed kulukohad arvestades läbisõitu: pihustid, kõrgsurvepump, DPF, sisselaskekollektorid. Eeldusel, et neid vahetatud ei ole.
| Stenkaju, saada müüjale sõnum, kas need asjad on vahetatud. | Jah, uurin kas miskit juppe vahetatud, kuigi enamasti puudub müüjatel info selle kohta, eriti kui remonditõid on tehtud mitte
esindustes.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.12.15 11:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Perspektiivsed kulukohad arvestades läbisõitu: pihustid, kõrgsurvepump, DPF, sisselaskekollektorid. Eeldusel, et neid vahetatud ei ole.
| Stenkaju, saada müüjale sõnum, kas need asjad on vahetatud. | Jah, uurin kas miskit juppe vahetatud, kuigi enamasti puudub müüjatel info selle kohta, eriti kui remonditõid on tehtud mitte
esindustes. |
Nalja teete või? Heal juhul on sisselaskekolded uued pandud (saab kindlaks teha), pihustid, pump kestavad 176kw -sel ka 500 tkm, neid ei vaheta keegi
igaks juhuks . DPF ja turbo on rohkem murekohad, mis võivad juba suremas olla. EGR jahuti probleemid koos EGR mootoriga on ka nõrk koht. Hiljuti
uurisin ühte 2012a. Passatit, esinduses fikseeritud läbisõit 132000, tegelikkus oli vähemalt 400 000. Mõtlemise koht...inimesed on leidlikud.
Arvutiga saab selgust neist asjadest.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 06.12.15 12:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Perspektiivsed kulukohad arvestades läbisõitu: pihustid, kõrgsurvepump, DPF, sisselaskekollektorid. Eeldusel, et neid vahetatud ei ole.
| Stenkaju, saada müüjale sõnum, kas need asjad on vahetatud. | Jah, uurin kas miskit juppe vahetatud, kuigi enamasti puudub müüjatel info selle kohta, eriti kui remonditõid on tehtud mitte
esindustes. |
Nalja teete või? Heal juhul on sisselaskekolded uued pandud (saab kindlaks teha), pihustid, pump kestavad 176kw -sel ka 500 tkm, neid ei vaheta keegi
igaks juhuks . DPF ja turbo on rohkem murekohad, mis võivad juba suremas olla. EGR jahuti probleemid koos EGR mootoriga on ka nõrk koht. Hiljuti
uurisin ühte 2012a. Passatit, esinduses fikseeritud läbisõit 132000, tegelikkus oli vähemalt 400 000. Mõtlemise koht...inimesed on leidlikud.
Arvutiga saab selgust neist asjadest. | DPF lendaks kohe sealt ja egr pimeks, jällegi jäi murekohti vähemaks ja kui autol tõesti õige
ls, siis veel parem, et pumba ja pihustite pärast põdema ei pea.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.12.15 13:16
|
|
|
Vaata, et sa seda DPF - i varsti tagasi panema ei hakka, ajad muutuvad..
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 06.12.15 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vaata, et sa seda DPF - i varsti tagasi panema ei hakka, ajad muutuvad.. | Seda küll, alati saab ju tagasi panna.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.12.15 11:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vaata, et sa seda DPF - i varsti tagasi panema ei hakka, ajad muutuvad.. |
Pole vaja asjatut paanikat külvata.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.12.15 08:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vaata, et sa seda DPF - i varsti tagasi panema ei hakka, ajad muutuvad.. |
Pole vaja asjatut paanikat külvata. |
Paanikat pole muidugi vaja, kuid ma võin kergemat sorti mürki võtta, et varsti tekivad probleemid. Tegelt peaks juba praegu tekkima..
teoreetiliselt.
5.2. Tehnoülevaataja kontrollib välise vaatlusega ja proovimisega enne mõõtmise alustamist:
1. mootori jahutusvedeliku taset ja õli taset, mis peab vastama valmistaja poolt ette nähtule;
2. õhufiltri korrasolekut;
3. mootori töötamisel ei kosta võõraid hääli;
4. mootori töötemperatuur on valmistaja poolt ette nähtud väärtusega;
5. pritsepumba pööreteregulaator/elektroonilise toitesüsteemi protsessor on korras, toimib ja toimib valmistaja nõuete kohaselt.
Pööreteregulaatori/elektroonilise toitesüsteemi protsessori korrasoleku kontrollimiseks tuleb tõsta mootori väntvõlli pööretesageduse tühipööretelt
kuni regulaatoriga/ elektroonilise toitesüsteemi protsessoriga piiratavate pööreteni (korras mootori korral ei tohi olla võimalik pöörlemissageduse
edasine suurendamine üle valmistaja poolt ette nähtud väärtuse);
6. vabakiirendusre˛iimil ei tohi mootori heitgaasitorust väljuda nähtavat suitsu;
7. mootori külmkäivitusseade peab olema töökorras ja ei ole lülitatud (käsitsi või automaatselt) külmkäivitusasendisse;
8. toite- ja heitgaasisüsteemi ei ole omavoliliselt ümberehitatud või muudetud, s.h lisatud ülelaade seadmeid või neid ära jäetud, ära võetud õhu- ja
heitgaasi osakeste filtreid, heitgaasi katalüüsmuundureid, ei ole ümberehitatud teisele kütuse liigile;
9. mootor ja selle toitesüsteem ei tohi silmaga nähtavalt lekkida;
10. heitgaasisüsteemist ei tohi pihkuda heitgaasi ja/või karterigaase;
11. heitgaasi väljalaske süsteem peab olema kinnitatud valmistaja nõuete kohaselt;
12. heitgaasi väljalaske süsteemi osades ei tohi olla auke ja pragusid;
13. alates 01.01.1997.a. liiklusregistrisse kantud sõidukite toite- ja väljalaskesüsteemi kõik osad (s.h katalüüsmuundurid), v.a torud ja
kinnitusvahendid, peavad olema valmistaja poolt loetavalt märgistatud. Enne 01.01.1997.a. liiklusregistrisse kantud sõidukitel peavad heitgaasi- ja
toitesüsteemi seadmed olema valmistaja nõuete kohased.
5.3. Sõiduki omanik või tema esindaja teavitab, et sõiduki mootori jaotusvõlli ajami hammasrihm (olemasolul) on vahetatud vastavalt valmistaja
ettekirjutusele. Kui pole võimalik rihma tööiga kindlaks määrata või vahetuse hälbe lõpuni on jäänud vähem kui 10 000 km, tuleb hammasrihm vahetada
enne suitsususe mõõtmist.
5.4. Sõiduki mootori suitsusust ei mõõdeta, kui ei ole täidetud punktides 5.2.ja 5.3. esitatud nõuded.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 08.12.15 09:36
|
|
|
Kui ma eemaldaks DPF-i, siis kindlasti poleks põhjuseks võimsust sellega saavutada vms.
Võimsuse kasvuks on teised meetmed.
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
postitati 09.12.15 08:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Kui ma eemaldaks DPF-i, siis kindlasti poleks põhjuseks võimsust sellega saavutada vms.
Võimsuse kasvuks on teised meetmed. |
See on väga hea põhjus, korras DPF-i eemaldamiseks.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 09.12.15 09:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audisell
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Kui ma eemaldaks DPF-i, siis kindlasti poleks põhjuseks võimsust sellega saavutada vms.
Võimsuse kasvuks on teised meetmed. |
See on väga hea põhjus, korras DPF-i eemaldamiseks. | Mis põhjuse sa välja lugesid Minu lausest huvitav?
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 09.12.15 09:31
|
|
|
Usun, et neid DPF-i vaidlusteemasid on juba küllalt siin foorumis, pole mõtet teha järgmist.
Eks igamees teab ise, miks ja mida teeb!
|
|
|
|