kaimar
huviline
Registreerunud 16.06.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.15 05:26
|
|
|
Sooviks nõu A8
Tere.
Kuna plaanis oma vana auto maha müüa.
Siison väike plaan osta endale audi lippulaev A8
On jäänud silma sellised masinad:
http://www.auto24.ee/used/2125475
http://www.auto24.ee/used/2121400
Sooviks teada kumb oleks paremvalik? Ise kardan et see 3.0 jääb selle kere pealtlahjaks.
Mis on tüüpilised vead?
Mida kindlasti tuleks tähele panna.
Tänades Kaimar
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.15 07:07
|
|
|
4.2 TDI liigutab seda kere väga nobedalt aga ega see 3.0 TDI ka väga lahjaks ei jää.
Eks peale proovisõitu saad pildi ette.
3.0 on hoolduskuludelt odavam aga 4.2 on jällegi lang kerega ja varustust rohkem.
Enne ostu kindlasti teha põhjalik arvuti kuur ja tõstukipeal masin kriitilise pilguga ülevaadata.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 05.12.15 08:05
|
|
|
Jättes kõrvale hetkel eespool nimetatud sõidukid, alustaks mina esimese asjana reaalselt autode ülevaatuses.
Isiklikud, sõprade/tuttavate ja klientide kogemused on näidanud, et turul liigub palju A8 4E sõidukeid kuhu tuleb tuhandeid investeerida, et auto
oleks auto nime väärt!
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.12.15 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Jättes kõrvale hetkel eespool nimetatud sõidukid, alustaks mina esimese asjana reaalselt autode ülevaatuses.
Isiklikud, sõprade/tuttavate ja klientide kogemused on näidanud, et turul liigub palju A8 4E sõidukeid kuhu tuleb tuhandeid investeerida, et auto
oleks auto nime väärt! |
Just, hiljuti vaatasin üle ühte sellist, kahe tonniga poleks seal midagi teinud. (Distronik, ketid -6 ja -12 ,õhk, kliima, parkimisandurid, pluss veel
pisiasju kuhjaga. Tegu oli bensukaga.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kaimar
huviline
Registreerunud 16.06.10
Kasutaja on eemal
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.12.15 16:30
|
|
|
TDI puhul soovitan Webastot...
Samuti võiks A8-l kindlasti olla õhkvedrustus.
3.0 on oluliselt odavam, kui midagi mootoriga juhtub. 4.2 puhul on keti- või turboprobleemi puhul mootor maha.
Pihustid kuluvad samamoodi ning neid on 8. Kaks EGR-i. Kaks drosselklappi (mis lähevad katki), kaks tahmafiltrit, kaks lambdat, topelt EGT ja
vastusurve andurid.
Rääkimata kahest turbost.
Üldiselt tuleb nad kõik enne ostu üle vaadata. Oluliselt ratsionaalsem valik on 3.0 TDI. Jalgu see kindlasti kellelegi ei jää, vajadusel saab järgi
aidata, kui väheseks jääb.
4.2 on väga hea ja tore selle hetkeni, kui turbo lendab ning siis oled silmitsi >3000 eur arvega. Kui seda endale teadvustad ning kui see raha
igaks juhuks kogu aeg kontol olemas, siis võta 4.2.
|
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 09.12.15 20:42
|
|
|
Eks see A8 4.2 kasutatud ole paras loteriimäng...võid võita, võid kaotada. Mul eelnevalt olid BMW,MB,Subaru ja viimati oli A8, mis oli oma
hoolduskuludest kõige soodsam pidada. Samas jah, kui midagi 4.2 peaks minema seal mootori juures siis pidevalt vaja mootor maha võtta, kus puhtalt
maha ja peale võtt juba tuleb mingi 900€ kanti.
|
|
|
arturASE
huviline
Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion
|
postitati 09.12.15 21:19
|
|
|
Olles isiklikult omanud esimeses kuulutuses välja pakutud musta A8 3.0d, siis niipalju võin kõigele eelnevale kinnitust lisada, et see 3-ne mootor ei
ole küll asi millepärast peaks kartma, et jalgu jääb. Ketikõrinaid ei olnud, ka peale pikemat sesimist, õhku pidas kah hästi. Muus osas siin sõna ei
võta kuna ei tea, milliste vigade likvideerimisega uus omanik on vahepeal (5kuud) tegelenud. Kui kedagi konkreetsemalt huvitab siis PS.
Ainuke sedaankerega auto, mis siiani ikka väga hinge puges oma juhitavuse ja mugavusega, ning ruumikusega, mida soetamisel kõige enam pelgasin.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.12.15 05:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Samuti võiks A8-l kindlasti olla õhkvedrustus.
|
Kas sa oled näinud A8 4e, millel poleks õhkvedrustust?
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.12.15 14:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Kas sa oled näinud A8 4e, millel poleks õhkvedrustust? |
Ma olin mõtetega veel Webasto juures
Õhkvedrustus on jah kõigil, pakuti seda kahte tüüpi.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 10.12.15 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Jättes kõrvale hetkel eespool nimetatud sõidukid, alustaks mina esimese asjana reaalselt autode ülevaatuses.
Isiklikud, sõprade/tuttavate ja klientide kogemused on näidanud, et turul liigub palju A8 4E sõidukeid kuhu tuleb tuhandeid investeerida, et auto
oleks auto nime väärt! |
Just, hiljuti vaatasin üle ühte sellist, kahe tonniga poleks seal midagi teinud. (Distronik, ketid -6 ja -12 ,õhk, kliima, parkimisandurid, pluss veel
pisiasju kuhjaga. Tegu oli bensukaga. |
Ühest keskmisest autost 3 (4?)x kallima puhul ei maksakski arvata, et hoolduse/remondi peale summat sama koefitsendiga korrutama ei pea. Minu arust
remont/hooldus näiteks 2000 eur/aastas oleks sellise auto puhul väga hästi hakkama saadud, eriti arvestades et 8-9 aastat vanust pole enam auto jaoks
nö. esimene noorus.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.12.15 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ühest keskmisest autost 3 (4?)x kallima puhul ei maksakski arvata, et hoolduse/remondi peale summat sama koefitsendiga korrutama ei pea. Minu arust
remont/hooldus näiteks 2000 eur/aastas oleks sellise auto puhul väga hästi hakkama saadud, eriti arvestades et 8-9 aastat vanust pole enam auto jaoks
nö. esimene noorus. |
Korras auto puhul ma tõesti ei saa aru kuhu on võimalik see 2k aastas "investeerida."
Keegi võiks näiteid tuua. Just remont/hooldus.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
postitati 10.12.15 18:56
|
|
|
Sellise vana auto puhul on kuluartikkel kindlasti parkimisandurid ( värvimine ), keyless go andurid, õhkvedrustuse hooldus, tavahooldus ( filtrid,
õlid jne. ) ka kõige odavam ei ole ja 350-450 läheb ilusti sinna iga kord. Vahepeal võib MMI mehanism saba anda ( hammasrattad külmaga), Softclose
mootorid. Kõik selline liikuv ja kuluv. Muidu hea auto aga igaks juhuks võiks tonn-kaks alati võtta olla ( see kehtib muidugi iga auto kohta...)
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.12.15 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rakkim
Sellise vana auto puhul on kuluartikkel kindlasti parkimisandurid ( värvimine ), keyless go andurid, õhkvedrustuse hooldus, tavahooldus ( filtrid,
õlid jne. ) ka kõige odavam ei ole ja 350-450 läheb ilusti sinna iga kord. Vahepeal võib MMI mehanism saba anda ( hammasrattad külmaga), Softclose
mootorid. Kõik selline liikuv ja kuluv. Muidu hea auto aga igaks juhuks võiks tonn-kaks alati võtta olla ( see kehtib muidugi iga auto kohta...)
|
Osaliselt nõus.
Viimane a8 on mul ligi 3a. olnud ja null probleemi parkimisandurite ja softclose ustega.
Keyless lingid on tõesti ikaldus. Hetkel tundub, et mitte ükski ei toimi 100% õigesti, 3a. tagasi ainult üks oli probleemne.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 10.12.15 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ühest keskmisest autost 3 (4?)x kallima puhul ei maksakski arvata, et hoolduse/remondi peale summat sama koefitsendiga korrutama ei pea. Minu arust
remont/hooldus näiteks 2000 eur/aastas oleks sellise auto puhul väga hästi hakkama saadud, eriti arvestades et 8-9 aastat vanust pole enam auto jaoks
nö. esimene noorus. |
Korras auto puhul ma tõesti ei saa aru kuhu on võimalik see 2k aastas "investeerida."
Keegi võiks näiteid tuua. Just remont/hooldus. |
Eks iga auto on mingil hetkel ideaalselt korras, kuni ootamatult hakkavad tekkima vajadused üks ja teine ja kolmas ... asi välja vahetada. 8-9
aastasel autol on ikka päris palju üllatusi varuks, enamus kallimaid remonte tõenäoliselt alles läbi elamata.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.12.15 05:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Jättes kõrvale hetkel eespool nimetatud sõidukid, alustaks mina esimese asjana reaalselt autode ülevaatuses.
Isiklikud, sõprade/tuttavate ja klientide kogemused on näidanud, et turul liigub palju A8 4E sõidukeid kuhu tuleb tuhandeid investeerida, et auto
oleks auto nime väärt! |
Just, hiljuti vaatasin üle ühte sellist, kahe tonniga poleks seal midagi teinud. (Distronik, ketid -6 ja -12 ,õhk, kliima, parkimisandurid, pluss veel
pisiasju kuhjaga. Tegu oli bensukaga. |
Ühest keskmisest autost 3 (4?)x kallima puhul ei maksakski arvata, et hoolduse/remondi peale summat sama koefitsendiga korrutama ei pea. Minu arust
remont/hooldus näiteks 2000 eur/aastas oleks sellise auto puhul väga hästi hakkama saadud, eriti arvestades et 8-9 aastat vanust pole enam auto jaoks
nö. esimene noorus. |
Suur vahe on, kas osta kohe omale probleemid kaela või siis "kunagi äkki tulevad". Hooldus on hoopis teine asi ja mõistlikult toimides pole see
üldse kallis, kui just 100k aastas ei sõida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 12.12.15 09:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Suur vahe on, kas osta kohe omale probleemid kaela või siis "kunagi äkki tulevad". Hooldus on hoopis teine asi ja mõistlikult toimides pole see
üldse kallis, kui just 100k aastas ei sõida. |
Võib olla suur vahe, aga ei pruugi olla (kui kohe ei märka midagi kuid paari kuu pärast ilmnevad). Oleneb kuidas "lotoõnne" on.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.12.15 07:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Suur vahe on, kas osta kohe omale probleemid kaela või siis "kunagi äkki tulevad". Hooldus on hoopis teine asi ja mõistlikult toimides pole see
üldse kallis, kui just 100k aastas ei sõida. |
Võib olla suur vahe, aga ei pruugi olla (kui kohe ei märka midagi kuid paari kuu pärast ilmnevad). Oleneb kuidas "lotoõnne" on. |
No ikka on suur vahe, kas "ON" või "ÄKKI TULEVAD".
Seepärast tulebki enne ostu uurida asju, mida saab ja mis tõenäoliselt võivad olla probleemsed.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 13.12.15 07:40
|
|
|
Minu arvates, kui elus pidevalt mingi asjade pärast põdeda, jäävadki paljud asjad sinnapaika.
Ise olen alati 3.0tdi välistanud, kuna see lihtsalt ei paku sama dünaamikat kui v8 mootorid (ärme hakka siinkohal väitlema, et tegelikult polegi seda
vaja ja sõita võib ainult 90km/h või suvel erandiga 110km/h).
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
|