Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Autor:
Pealkiri: Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus (Vastuseid: 116 | Vaatamisi: 56841)
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 13.07.21 16:59 Tsiteeri


Päris uskumatu lugu tõepoolest... Tegelen


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.21 09:32 Tsiteeri


Mul oli sama häda autol. Forsis oli remont 300-400 vahel miskit. Kui on kahtlus las vaatavad üle ja fixivad ära. Palju sul jah. vedelikku kaob ? Mis perioodis ja Km peale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 14.07.21 14:31 Tsiteeri


Just käisin tõstukil, vaatasin solenoidi üle - pistik puhas, mõlemad pooled. Mingeid lekkimise jälgi ei ole.
Sul oli solenoidi probleem või jahutusvedeliku kadumise probleem?

Pole kilomeetreid lugenud aga nii ca 1000 km või veidi vähem hakkab tasemeandur karjuma. Tellisin uue paisupaagi korgi, saab ehk kõige lihtsama vea välistada. Korgil on kaisteklapp 1,5 bar. Korra on mul vanema Audiga nii olnud et see piir oli tegelikkuses madalam - siis susistab sooja mootoriga veidi klapi vahelt välja, seda ei näe mitte kuidagi.

Mul on Subaruga kogemus praost plokikaanes (klapipesas, tüüphäda turbokatel) - siis lõi rohkem pähe andes silindrirõhku jahutussüsteemi, gaasimull radikas ja surve liiga suur ja keetis korraga mingi 1-2 liitrit välja (kuni rõhk vähenes alla klapi piiri ilmselt). Ei tundu loogiline, et jahutussüsteemi kuni 1,5 bar rõhk nii suur on, et töötava mootoriga silindrisse suudab pressida? Seisma jätte võiks pressida aga siis peaks käivitamisel aurama või õlis jahutusvedelik näha olema? Loodan ikka lihtsamat varianti :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 15.07.21 17:59 Tsiteeri


Palun veel infot ja kogemusi. Mis funktsioon on täpsemalt sellisel vidinal nagu exhaust pressure control valve? Oletame, et on selline hüpoteetiline olukord kus katte pole ja mootorijuhtimistarkvara on modifitseeritud, kas siis on neil funktsioon või mitte? Delete kit sel juhul mõistlik panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.07.21 18:16 Tsiteeri


Need on sumpsi klapid, mis stock summutil sees on, mida saab comforti ja dynamicuga lülitada.
Kui sul ei ole tagapüttides neid, siis loogiline, et viga sees.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 15.07.21 19:10 Tsiteeri


Need on teised asjad - exhaust flap valve vms. Minu kirjutatu on exhaust pressure control valve ja peaks vist olema see klapp mis suunab gaase väljalaskest EGR-i? Püüdsin viisakalt uurida kuidas nendega on kombeks toimetada kui decat ja softi muudatusi tehakse. Ebays on pakkuda Milteki delete kit miski a la 50 euri eest. Kas peaks ostma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.07.21 14:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Need on teised asjad - exhaust flap valve vms. Minu kirjutatu on exhaust pressure control valve ja peaks vist olema see klapp mis suunab gaase väljalaskest EGR-i? Püüdsin viisakalt uurida kuidas nendega on kombeks toimetada kui decat ja softi muudatusi tehakse. Ebays on pakkuda Milteki delete kit miski a la 50 euri eest. Kas peaks ostma?


1. Sellel mootoril ei ole EGR-i.
2. Exhaust pressure control valve on JUST NIMELT püttides olevad klapid.
3. See, millest sa räägid on Secondary Air Injection (SAI) ning selle kaudu ei liigu mitte kunagi heitgaas väljalaskest sisselaskesse. Ainult vastupidi - värske õhk sisselaskest väljalaskesse. Kasutatakse külmkäivitusel katalüsaatori kiiremaks ülessoojendamiseks.

Ära vaidle, kui ei tea. Selle mootori koha pealt jääd kindlalt kaotajaks :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 16.07.21 16:07 Tsiteeri


Vabandust, herr professor, ei vaielnud. Jõudsin lugemis- ja deduktsioonioskustega sellise järelduseni :D
OK, süvenen siis edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.21 11:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Just käisin tõstukil, vaatasin solenoidi üle - pistik puhas, mõlemad pooled. Mingeid lekkimise jälgi ei ole.
Sul oli solenoidi probleem või jahutusvedeliku kadumise probleem?



Mul läks kast errorise ära ja enam sõita ei lasknud. Samas kast oli mõnda aega juba jukerdanud aeg-ajalt. Peale seda tundus asi nagu parem olema. jah. vedelikku kadus suht minimaalselt.. pakun, et õluvahetusvälbaga (ca 10K km) langes miinimumi vms. Peale remonti ma väga palju ise ei sõitnud ja puudub arusaam kas jah. vedelik kadus enam või mitte. Auto ise juba müüdud ka, ei saa kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 02.09.21 14:16 Tsiteeri


Kas kellelgi kütuse kõrgsurvepumpade probleemidega on praktilist kogemust? Masuuriku juttu lugesin.

Mul kipuvad olema samad sümptomid: https://www.audizine.com/forum/showthread.php/868429-Terrible-rattle-noise-from-engine-top
Lagin aegajalt, rikas segu käivitamisel kindlasti. Lagin kõlab sarnaselt ketilaginaga, nüüd on lootust et ehk ma esimene ketivahetaja siiski ei pea olema :)
Seal viidatud teemas oli põhjuseks pumba rõhuandur. Kas seda saab kuidagi reaalselt testida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.09.21 21:08 Tsiteeri


Kõrgsurveprobleemiga ei ole kindlasti segu rikas.
Kui tagant mootori vahele jätmise hetkel musta tuleb, ei ole ka segu rikas, vaid bensiin läheb põlemata otse väljalaskesse.

Ketid teevad neil kõigil korraks häält poolsoojalt käivitades, sest soojalt tõmbab mootori paugust käima, külmalt ketrab starter pikemalt.

Alustada tuleb diagnostikast, mitte foorumis arvamisest. Survet näeb edukalt testriga jne.
Loe juhtplokil klemmide arv kokku. Arva ära mitme neist mitte ühenduse andmine saab põhjustada selliseid sümptomeid.
Kombinatsioone tuleb kokku paartuhat ma arvan.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 07.09.21 18:53 Tsiteeri


Kõlab loogiliselt. Kes meie töökodadest mind aidata saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 20.10.21 12:03 Tsiteeri


Mis võiks olla see parim "proven in use" õli sellele mootorile? Pinguteid jms silmas pidades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 23.05.22 20:29 Tsiteeri


Väga rahulik teema, kedagi ei huvita 4,0TT :)

Kas keegi on endale selgeks teinud - kas CWU (RS6, RS7) ja CEU (S6,S7, A8) mootorite longblockid on omavahel vahetatavad? Et plokk ja kaaned CWU-lt ja muud pullad CEU-lt bolt on? Kas 2015 FL tulid longblockil mingid olulised erinevused?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 27.05.23 07:13 Tsiteeri


Ajaloo huvides siis kirja - plokid on nii A, S kui RS vahetatavad. Väntvõllid samad, sobivad nii S-Tronic kui automaadi otsa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.05.23 08:55 Tsiteeri


Sisu teine RS-l ja S8-l.
Nukad ka teised kui õigesti mäletan.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 27.05.23 20:18 Tsiteeri


Kolvid erineva pinnakujuga, kepsud samad. Vända kood küll ka erinev ja vist olid raami kaelad teise mõõduga. Miks see hea, ei tea. Aga vända ots sobib S-tronicuga. Lisaks see, et D4-l hüdrauliline roolivõim, selle väljavõttel on C7-l lihtsalt mingi pime ees. Tundub et kaaned ka identsed?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 65.8% - SQL: 34.2%]