veixx
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Harjumaa,Saue vald,Maidla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2.5TDI & A6 c4 2.8Q. A8 D2 3.3tdiQ
|
postitati 20.11.15 08:16
|
|
|
Probleem.auto ei käivitu hästi!Kas kellegil oleks laenata prooviks 2.5 tdi 103kw pihusteid?
Tervist.
Probleem siis selline,et auto ei taha käima minna hästi ja sai kontrollitud küte tuleb peale ,ning eelsüüte küünlad toimivad kaa.
Aga vahest käima minemisel oleks nagu üks silinder tagant ära,viienda silindri pihusti arvatavasti.
Kas oleks kellegil laenata mönda pihustit.kasvöi mingi raha
eest proovimiseks.
Vöiks jäädaTallinna vöi harjumaa kanti,saan ise kohale tulla ja kohapeal proovida.
Ise olen eluaeg bensuka mees old,diislitega pole väga palju kokku puutunud.äkki jääb möni asi märkamatta.
Vöi teab keegi mönd head diislimeest kes oskab kindla vea diagnoosida?
|
|
|
Xen0n
huviline
Registreerunud 01.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Lexus IS250
|
postitati 20.11.15 08:31
|
|
|
Selline koht männikul nagu Test-Rem ilmselt suudaks vea kindlaks teha
|
|
|
veixx
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Harjumaa,Saue vald,Maidla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2.5TDI & A6 c4 2.8Q. A8 D2 3.3tdiQ
|
postitati 20.11.15 08:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Xen0n
Selline koht männikul nagu Test-Rem ilmselt suudaks vea kindlaks teha |
Tänud! uurin sealt ka.
|
|
|
veixx
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Harjumaa,Saue vald,Maidla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2.5TDI & A6 c4 2.8Q. A8 D2 3.3tdiQ
|
postitati 20.11.15 09:23
|
|
|
Uurisin test-remist sain aja 1.detsembriks,aga tahaks ikka ennem korda saada,vaja liikuda igapäevaselt.teine masin on ka veel mitte liikuv.
Prooviks selle pihusti vahetuse ära. et kui on kellegil vöite teada anda siia teemasse.privaatsönumina vöi helistada 56573749 veiko
|
|
|
veixx
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Harjumaa,Saue vald,Maidla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2.5TDI & A6 c4 2.8Q. A8 D2 3.3tdiQ
|
postitati 21.11.15 12:25
|
|
|
A6 c4 2.5 tdil 103kw.peaks olema etteande pump paagis?
Praegu väike kahtlus et ei see viga kaa.
Kütusefilter sai uus pandud,vvana oli vett ja [roppus] täis.
Nüüd kütusepaagi kallale.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 21.11.15 14:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veixx
A6 c4 2.5 tdil 103kw.peaks olema etteande pump paagis?
Praegu väike kahtlus et ei see viga kaa.
Kütusefilter sai uus pandud,vvana oli vett ja <b>[roppus]</b> täis.
Nüüd kütusepaagi kallale. |
Ei ole etteande pumpa paagis. Küte võib alla vajuda küll kui tagasivoolu klapp ei pea. See siuke väike valge jubin filtri juures. Kõige lihtsam on
näiteks raunexist või mõnest muust autopoest sinna vahele osta uus universaalne tagasivoolu klapp maksab mingi 6e äkki. Muidugi foorumis neid inimesi
peaks leiduma kellel kaabel olemas ja tuleks see järgi panna ja vaadata näidud üle kuidas süüde ja pritse on sest kui need paigast ei tööta ka
korralikult. Pihusteid saad proovida ka nii kui töötamise ajal keerad pihusti torusi lahti ja kui siis hääl ei muutu on see pihusti ära. Muidugi see
pole kõige täpsem variant. Kui ei tööta korralikult üks silider siis peaks jubedalt puterdama ja sinist tagant välja ajama ja gaasi andes läheb ka
puterdades aeglaselt pöördesse. Pihusti proovimiseks võid laenata kasvõi mõne sõbra 1,9 66-81kw pihustit sest need samad vahe ainult pihusti otsa
suuruses aga proovimise puhul ei mängi see rolli.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.11.15 15:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Xen0n
Selline koht männikul nagu Test-Rem ilmselt suudaks vea kindlaks teha |
Ütlen siinkohal, et minu käest on läbi käinud juba kolm autot, mis on seal käinud ning on pihustid vahetatud.
Nendel kõigil olid valed pihustid peal. Mootor töötas ja läks käima, aga kogu aeg oli tahm järgi.
Kontrollisin ka segu lambdaga ning see ei olnud rikas. Ehk siis tahm ei ole tingitud sellest, et otsad liiga suured on või kütust liiga palju peale
tuleb.
Kõige suurema tõenäosusega on pritsenurk vale nendel otstel, mis peale pannakse. Või on ebakvaliteetsed ja halb atomisatsioon.
|
|
|
|
veixx
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Harjumaa,Saue vald,Maidla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2.5TDI & A6 c4 2.8Q. A8 D2 3.3tdiQ
|
postitati 21.11.15 19:51
|
|
|
Lugu selline nüüd et masin ei käi enam ültse.pöörde ei lähe ja ajab summitist sinist.paagi kallale täna ei jöudnud.
Diagnosti vöiks küll teha.eks homme vaatan paagivärgi üle ja kütusetrassi.
Oli ka täna selline asi et suri välja kui gaasi lahti lasin käigu vahetuseks.lasin käiguga käima söitis edasi pold probleemi.
|
|
|
veixx
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Harjumaa,Saue vald,Maidla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2.5TDI & A6 c4 2.8Q. A8 D2 3.3tdiQ
|
postitati 26.11.15 08:47
|
|
|
Sai köiksugu asju proovitud.paak korras.kütusetrass ok.panin otse kanistrisse voolikud ikka sama jama. kui gaasipedaal järsku lahti lasta sureb
välja.uuesti käima käiates läheb käima löpuks aga pöördesse ei lähe .ja tossab.
Korralikult saab käima vaid eetri v brake cleaneriga ja gaasipedaali tallates siis saab pöörde ülesse ning saab söita.
Kahtlustan ise körgsurve pumpa i.pole old aega kusagil diagnosti ka teha,esimene aeg on teisipäeval test rem ehk siis seal öeldakse mis viga.
|
|
|
JanP
huviline
Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 240, 300
|
postitati 26.11.15 09:11
|
|
|
Kõik rihmamärgid on paigas ikka?
|
|
|
veixx
huviline
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Harjumaa,Saue vald,Maidla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2.5TDI & A6 c4 2.8Q. A8 D2 3.3tdiQ
|
postitati 26.11.15 11:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanP
Kõik rihmamärgid on paigas ikka? |
Eks pean täna täpsemalt üle vaatama.esmapilgul tundusid küll vist ok.kui muidugi öieti aru sain neist.
Olen rihmavahetust ennem teind aga sell pump tagaosas ja üsna kehv näha märkke sealt .
|
|
|