Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: AAT mootoriga ja el.süsteemis olevad probleemid (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2371)
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 08.11.15 08:29 Tsiteeri
AAT mootoriga ja el.süsteemis olevad probleemid



Tervist. Autoks mul siis A6 C4 Avant 2.5TDI 85kw mootoriga. Mõtlema pani mind need vaakum voolikud, millel pimedad ette pandud. Miks küll?

http://www.upload.ee/image/5319581/IMGP8718.JPG
http://www.upload.ee/image/5319582/IMGP8719.JPG
http://www.upload.ee/image/5319583/IMGP8720.JPG

Teiseks mureks on väike kolin, mis tekib siis, kui auto juba mõnda aega käinud on külmast peast ning ning kaob siis, kui juba mootor soe. Alles sai vahetatud hammasrihm, tosool, termostaat, õli (5W40) koos filtriga ning ka muud filtrid (kütusefilter, õhufilter, salongifilter). Tea mis võib olla põhjustajaks? Teen ka hiljem ühe video.

JÄRGMINE PROBLEEM ON SIIS ALLPOOL TOODUD.

Tänud juba ette ära,

Kermo144


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 08.11.15 08:36 Tsiteeri


Tundub, et keegi on omast arust elimineerinud nn ebavajalikke komponente kapoti all. Ülemisel pildil peaks vaakum minema reservuaari paaki ja egr klapi otsas pole voolikut.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 08.11.15 08:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Tundub, et keegi on omast arust elimineerinud nn ebavajalikke komponente kapoti all. Ülemisel pildil peaks vaakum minema reservuaari paaki ja egr klapi otsas pole voolikut.

EGR klapile läheb siis see alumine voolik, mis on "nipukatega" roolilati külge pandud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 08.11.15 09:42 Tsiteeri


Idee poolest küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 08.11.15 14:00 Tsiteeri


Niisiis, panin EGRile vaakum vooliku külge tagasi. Reservuaari paagil vooliku kinnituskoht katki (ju siis sp ongi pime ette pandud).
Kolinast video siis siin:
https://www.youtube.com/watch?v=tk-cQTdhl60&feature=youtu.be


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villis21
huviline



Registreerunud 01.06.11
Asukoht: palamuse
Kasutaja on eemal

Auto: 100 tdi quattro 92a.

postitati 08.11.15 16:04 Tsiteeri


Mulle tundub just kui vaakumpump.
Kui kolin sees siis proovi mitu korda järjest pidurit vajutada, ühesõnaga tarbi vaakum ära ja siis kuula kas kaob kolin natukeseks ajaks.
Või võta vaakumpump maha ja võta tõukur välja, pane pump ilma tõukurita tagasi ja kuula siis, siis saad kas veenduda või välistada vaakumpumba.


bensiin on pintslite pesemiseks,
Diislis peitub jõud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 08.11.15 17:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villis21
Mulle tundub just kui vaakumpump.
Kui kolin sees siis proovi mitu korda järjest pidurit vajutada, ühesõnaga tarbi vaakum ära ja siis kuula kas kaob kolin natukeseks ajaks.
Või võta vaakumpump maha ja võta tõukur välja, pane pump ilma tõukurita tagasi ja kuula siis, siis saad kas veenduda või välistada vaakumpumba.

Kui asi vaakumpumbas, siis miks sooja mootoriga ära see kolin kaob?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 08.11.15 17:53 Tsiteeri


Veendu, et leevendi rihmaratta sisekuuskantpoldid kinni on. Kunagi endal omatud isendil oli sarnane krigin-tigin seetõttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 09.11.15 21:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Veendu, et leevendi rihmaratta sisekuuskantpoldid kinni on. Kunagi endal omatud isendil oli sarnane krigin-tigin seetõttu.

Ee, millised täpsemalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villis21
huviline



Registreerunud 01.06.11
Asukoht: palamuse
Kasutaja on eemal

Auto: 100 tdi quattro 92a.

postitati 10.11.15 04:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kermo144
Tsitaat:
Algselt postitas: villis21
Mulle tundub just kui vaakumpump.
Kui kolin sees siis proovi mitu korda järjest pidurit vajutada, ühesõnaga tarbi vaakum ära ja siis kuula kas kaob kolin natukeseks ajaks.
Või võta vaakumpump maha ja võta tõukur välja, pane pump ilma tõukurita tagasi ja kuula siis, siis saad kas veenduda või välistada vaakumpumba.

Kui asi vaakumpumbas, siis miks sooja mootoriga ära see kolin kaob?


Õlid vedelamad, detailid liiguvad kergemini.
Ega ma väitnudgi et se raudselt selle viga,kontrollida tasuks, mul volvo v70 tegi ka nii.


bensiin on pintslite pesemiseks,
Diislis peitub jõud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 16.11.15 19:06 Tsiteeri


Oh jah. Pole viimasel ajal üldse autole kätt külge jõudnud panna, kuid piduripedaali sõkkudes on see kuidagi raskemaks läinud. Vist siis ikkagi on jah vaakumpumba teema mis mootoriploki küljes pesitseb. Kuid nüüd on välja löönud selline probleem, et kui auto mõningad päevad seisab, siis aku tühi. Täna sai Akutester järgi visatud ja tulemus selline: Start capacity 58%.. :o
Akuks muidugi 85ah Exide aku millel käivitusvool 800A, tea milline paras aku oleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.15 19:21 Tsiteeri


Kui vana aku on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 17.11.15 07:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vibro
Kui vana aku on?

Vanust ei oska öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 17.11.15 08:46 Tsiteeri


Iga asi saab kord otsa. Võid proovida akut laadida, aga kui taas paari-kolme päevaga tühjaks tõmbab, hangi uus. Kui on võimalik kasutada koormusharki, sellega saad kiire ülevaate aku tervisest. Pole vaja juhtmeid ega arvutit.
Akude pakkumisi (tootjaid ) on palju, mis on kõige-kõige, on raske öelda. 85 ja 800 peaks selle mootori jaoks olema normaalne, aga alati võib veidi võimsama peale panna. Tutvu teemaga AKU VALIK, seal on piisavalt juttu. Ise vaataksin BANNERit.
Mulle soovitati 2000.a 4,2-le panna AGM aku, mis siis, et ei ole otseselt sellele ette nähtud. Omab teatud plusse - kannatab süvatühjenemist, omandab paremini voolu ehk siis laeb kiiremini täis (kui ma asjast õieti aru sain), aga ka miinuseid - veidi lühem kasutusiga mitte AGM akut vajavatel autodel, kõrgem hind.
Valik on sinu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 17.11.15 17:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Iga asi saab kord otsa. Võid proovida akut laadida, aga kui taas paari-kolme päevaga tühjaks tõmbab, hangi uus. Kui on võimalik kasutada koormusharki, sellega saad kiire ülevaate aku tervisest. Pole vaja juhtmeid ega arvutit.
Akude pakkumisi (tootjaid ) on palju, mis on kõige-kõige, on raske öelda. 85 ja 800 peaks selle mootori jaoks olema normaalne, aga alati võib veidi võimsama peale panna. Tutvu teemaga AKU VALIK, seal on piisavalt juttu. Ise vaataksin BANNERit.
Mulle soovitati 2000.a 4,2-le panna AGM aku, mis siis, et ei ole otseselt sellele ette nähtud. Omab teatud plusse - kannatab süvatühjenemist, omandab paremini voolu ehk siis laeb kiiremini täis (kui ma asjast õieti aru sain), aga ka miinuseid - veidi lühem kasutusiga mitte AGM akut vajavatel autodel, kõrgem hind.
Valik on sinu!

Selge! :P
Kirjeldan nüüd järgnevat probleemi. Hommikul auto käima panin, hakkas salongi alt miski häält tegema (see, kui tuled põlema jätad ja ukse lahti teed, kui süüde väljas). Sõitsin garaa˛ist välja ja suretasin välja. Uuesti käima pannes helisignaali enam polnud, kuid silma hakkasid temp- ja kütusenäidikud, mis ei tõuse üldse. Sihtpunkti jõudes tahtsin signalisatsiooni puldist (nuppe vajutades on kuulda armatuuri alt klõpsumist) uksed kinni panna, a ei juhtunud miskit (pidin nupud alla lükkama ustel). Nüüd avastasin ka, et laelamp ei tööta. Kaitsmed (kapoti alt 3 kaitset ja salongi juhipoolselt küljelt) kõik terved. Võtsin ka mõneks ajaks aku juhtme maha, ei muutunud midagi. Milles siis nüüd probleem? Aina enam ma pean pettuma oma Audis. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 19.11.15 15:45 Tsiteeri


Olen juba ise mitmed päevad tuhland. Esimesed el aknad ka ei toimi ning läbisõitu ei näita, kui süüdet pole sees.. :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 20.11.15 06:32 Tsiteeri


Kui neid el.süsteemi vigu lisandub nagu varrukast, oleks kõige mõistlikum tülitada isikut, kes Audi elektrit hästi nukkab.
El.akende viga võib olla posti ja ukse vahelistes juhtmetes.
Tummad kellad võivad olla kehva kere ja mootori massi ühendusest. Tuli meelde, et kunagi C4 kellad näitasid samuti mida tahtsid ja lõpuks vist isegi keeras halb mass mingi asja ka pekki. Aga see oli ammu ja kõik ei ole täpselt meeles.
Kogu vigade algus võib olla ka niiskuskahjustuses kusagil releede karbis.
Seetõttu võiks hallide juuste ja unetute ööde vältimiseks leida spetsialisti. Kui vigade põhjus on teada, saad ise edasi toimetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 20.11.15 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Kui neid el.süsteemi vigu lisandub nagu varrukast, oleks kõige mõistlikum tülitada isikut, kes Audi elektrit hästi nukkab.
El.akende viga võib olla posti ja ukse vahelistes juhtmetes.
Tummad kellad võivad olla kehva kere ja mootori massi ühendusest. Tuli meelde, et kunagi C4 kellad näitasid samuti mida tahtsid ja lõpuks vist isegi keeras halb mass mingi asja ka pekki. Aga see oli ammu ja kõik ei ole täpselt meeles.
Kogu vigade algus võib olla ka niiskuskahjustuses kusagil releede karbis.
Seetõttu võiks hallide juuste ja unetute ööde vältimiseks leida spetsialisti. Kui vigade põhjus on teada, saad ise edasi toimetada.

Mind paneb just praegu see mõtlema, et kuidas järsku kõik korraga minna said?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 20.11.15 21:25 Tsiteeri


Täna siis päev otsa auto kallal olnud, pole midagi tarka leidnud. Sai signa maha võetud ja tagumiseid massi juhtmeid kontrollitud (olid korras), uksevahelistel juhtmetel oli üks juhe puruks, mis oli el peegi oma. Pole siiamaani viga leidnud.. :mad:

http://www.upload.ee/image/5344716/IMGP8906.JPG

http://www.upload.ee/image/5344713/IMGP8902.JPG

http://www.upload.ee/image/5344714/IMGP8905.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 20.11.15 21:37 Tsiteeri


Massi juhtme all mõtlesin kaablit, mis on paremal pool mootori ja kere vahel. Vähemasti oli minu masinal kellade anomaalia põhjustajaks just selle kehv kinnitus kere külge. Kui õieti mäletan, siis vist põhjustas ka tableti vahetuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 20.11.15 21:54 Tsiteeri


C4 peaks ka ajust vigu leidma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 20.11.15 22:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Massi juhtme all mõtlesin kaablit, mis on paremal pool mootori ja kere vahel. Vähemasti oli minu masinal kellade anomaalia põhjustajaks just selle kehv kinnitus kere külge. Kui õieti mäletan, siis vist põhjustas ka tableti vahetuse.

Ma homme vaatan selle mootori ja kerevahelise massi üle, kuid kus see täpsemalt asuma peaks? Ei ole näinud küll kusagil (ju siis kuskil all pool?). Kuid mis sa selle "tableti" all mõtled?
OBD täiesti olemas. Vaja täpsemat joonist, et kuidas need pistikud omavahel klappima saaks panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 20.11.15 22:30 Tsiteeri


See kaabel on alt paremini nähtav, oli par. esiratta läheduses. Tablett on pingeregulaator geneka küljes (ka harjad vms, kuidas keegi nimetab). Tol korral sõitsin vist mitte ühe päeva kõikuvate kelladega ja kehva laadimisega. Aga sellest on möödas pea 10 aastat ja kõik ei ole enam täpselt meeles. Veakoodid ja kõik muu sellega seonduv on mulle täiesti võõras teema, alati on targad abiks olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.4% - SQL: 64.6%]