Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 08.11.15 08:29
|
|
|
AAT mootoriga ja el.süsteemis olevad probleemid
Tervist. Autoks mul siis A6 C4 Avant 2.5TDI 85kw mootoriga. Mõtlema pani mind need vaakum voolikud, millel pimedad ette pandud. Miks küll?
Teiseks mureks on väike kolin, mis tekib siis, kui auto juba mõnda aega käinud on külmast peast ning ning kaob siis, kui juba mootor soe. Alles sai
vahetatud hammasrihm, tosool, termostaat, õli (5W40) koos filtriga ning ka muud filtrid (kütusefilter, õhufilter, salongifilter). Tea mis võib olla
põhjustajaks? Teen ka hiljem ühe video.
JÄRGMINE PROBLEEM ON SIIS ALLPOOL TOODUD.
Tänud juba ette ära,
Kermo144
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 08.11.15 08:36
|
|
|
Tundub, et keegi on omast arust elimineerinud nn ebavajalikke komponente kapoti all. Ülemisel pildil peaks vaakum minema reservuaari paaki ja egr
klapi otsas pole voolikut.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 08.11.15 08:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Tundub, et keegi on omast arust elimineerinud nn ebavajalikke komponente kapoti all. Ülemisel pildil peaks vaakum minema reservuaari paaki ja egr
klapi otsas pole voolikut. |
EGR klapile läheb siis see alumine voolik, mis on "nipukatega" roolilati külge pandud?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 08.11.15 09:42
|
|
|
Idee poolest küll.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
|
villis21
huviline
Registreerunud 01.06.11
Asukoht: palamuse
Kasutaja on eemal
Auto: 100 tdi quattro 92a.
|
postitati 08.11.15 16:04
|
|
|
Mulle tundub just kui vaakumpump.
Kui kolin sees siis proovi mitu korda järjest pidurit vajutada, ühesõnaga tarbi vaakum ära ja siis kuula kas kaob kolin natukeseks ajaks.
Või võta vaakumpump maha ja võta tõukur välja, pane pump ilma tõukurita tagasi ja kuula siis, siis saad kas veenduda või välistada vaakumpumba.
bensiin on pintslite pesemiseks,
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 08.11.15 17:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villis21
Mulle tundub just kui vaakumpump.
Kui kolin sees siis proovi mitu korda järjest pidurit vajutada, ühesõnaga tarbi vaakum ära ja siis kuula kas kaob kolin natukeseks ajaks.
Või võta vaakumpump maha ja võta tõukur välja, pane pump ilma tõukurita tagasi ja kuula siis, siis saad kas veenduda või välistada vaakumpumba.
|
Kui asi vaakumpumbas, siis miks sooja mootoriga ära see kolin kaob?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 08.11.15 17:53
|
|
|
Veendu, et leevendi rihmaratta sisekuuskantpoldid kinni on. Kunagi endal omatud isendil oli sarnane krigin-tigin seetõttu.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 09.11.15 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Veendu, et leevendi rihmaratta sisekuuskantpoldid kinni on. Kunagi endal omatud isendil oli sarnane krigin-tigin seetõttu. |
Ee, millised täpsemalt?
|
|
|
villis21
huviline
Registreerunud 01.06.11
Asukoht: palamuse
Kasutaja on eemal
Auto: 100 tdi quattro 92a.
|
postitati 10.11.15 04:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kermo144
Tsitaat: | Algselt postitas: villis21
Mulle tundub just kui vaakumpump.
Kui kolin sees siis proovi mitu korda järjest pidurit vajutada, ühesõnaga tarbi vaakum ära ja siis kuula kas kaob kolin natukeseks ajaks.
Või võta vaakumpump maha ja võta tõukur välja, pane pump ilma tõukurita tagasi ja kuula siis, siis saad kas veenduda või välistada vaakumpumba.
|
Kui asi vaakumpumbas, siis miks sooja mootoriga ära see kolin kaob? |
Õlid vedelamad, detailid liiguvad kergemini.
Ega ma väitnudgi et se raudselt selle viga,kontrollida tasuks, mul volvo v70 tegi ka nii.
bensiin on pintslite pesemiseks,
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 16.11.15 19:06
|
|
|
Oh jah. Pole viimasel ajal üldse autole kätt külge jõudnud panna, kuid piduripedaali sõkkudes on see kuidagi raskemaks läinud. Vist siis ikkagi on jah
vaakumpumba teema mis mootoriploki küljes pesitseb. Kuid nüüd on välja löönud selline probleem, et kui auto mõningad päevad seisab, siis aku tühi.
Täna sai Akutester järgi visatud ja tulemus selline: Start capacity 58%..
Akuks muidugi 85ah Exide aku millel käivitusvool 800A, tea milline paras aku oleks?
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.15 19:21
|
|
|
Kui vana aku on?
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 17.11.15 07:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vibro
Kui vana aku on? |
Vanust ei oska öelda.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 17.11.15 08:46
|
|
|
Iga asi saab kord otsa. Võid proovida akut laadida, aga kui taas paari-kolme päevaga tühjaks tõmbab, hangi uus. Kui on võimalik kasutada koormusharki,
sellega saad kiire ülevaate aku tervisest. Pole vaja juhtmeid ega arvutit.
Akude pakkumisi (tootjaid ) on palju, mis on kõige-kõige, on raske öelda. 85 ja 800 peaks selle mootori jaoks olema normaalne, aga alati võib veidi
võimsama peale panna. Tutvu teemaga AKU VALIK, seal on piisavalt juttu. Ise vaataksin BANNERit.
Mulle soovitati 2000.a 4,2-le panna AGM aku, mis siis, et ei ole otseselt sellele ette nähtud. Omab teatud plusse - kannatab süvatühjenemist, omandab
paremini voolu ehk siis laeb kiiremini täis (kui ma asjast õieti aru sain), aga ka miinuseid - veidi lühem kasutusiga mitte AGM akut vajavatel
autodel, kõrgem hind.
Valik on sinu!
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 17.11.15 17:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Iga asi saab kord otsa. Võid proovida akut laadida, aga kui taas paari-kolme päevaga tühjaks tõmbab, hangi uus. Kui on võimalik kasutada koormusharki,
sellega saad kiire ülevaate aku tervisest. Pole vaja juhtmeid ega arvutit.
Akude pakkumisi (tootjaid ) on palju, mis on kõige-kõige, on raske öelda. 85 ja 800 peaks selle mootori jaoks olema normaalne, aga alati võib veidi
võimsama peale panna. Tutvu teemaga AKU VALIK, seal on piisavalt juttu. Ise vaataksin BANNERit.
Mulle soovitati 2000.a 4,2-le panna AGM aku, mis siis, et ei ole otseselt sellele ette nähtud. Omab teatud plusse - kannatab süvatühjenemist, omandab
paremini voolu ehk siis laeb kiiremini täis (kui ma asjast õieti aru sain), aga ka miinuseid - veidi lühem kasutusiga mitte AGM akut vajavatel
autodel, kõrgem hind.
Valik on sinu! |
Selge!
Kirjeldan nüüd järgnevat probleemi. Hommikul auto käima panin, hakkas salongi alt miski häält tegema (see, kui tuled põlema jätad ja ukse lahti teed,
kui süüde väljas). Sõitsin garaa˛ist välja ja suretasin välja. Uuesti käima pannes helisignaali enam polnud, kuid silma hakkasid temp- ja
kütusenäidikud, mis ei tõuse üldse. Sihtpunkti jõudes tahtsin signalisatsiooni puldist (nuppe vajutades on kuulda armatuuri alt klõpsumist) uksed
kinni panna, a ei juhtunud miskit (pidin nupud alla lükkama ustel). Nüüd avastasin ka, et laelamp ei tööta. Kaitsmed (kapoti alt 3 kaitset ja salongi
juhipoolselt küljelt) kõik terved. Võtsin ka mõneks ajaks aku juhtme maha, ei muutunud midagi. Milles siis nüüd probleem? Aina enam ma pean pettuma
oma Audis.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 19.11.15 15:45
|
|
|
Olen juba ise mitmed päevad tuhland. Esimesed el aknad ka ei toimi ning läbisõitu ei näita, kui süüdet pole sees..
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 20.11.15 06:32
|
|
|
Kui neid el.süsteemi vigu lisandub nagu varrukast, oleks kõige mõistlikum tülitada isikut, kes Audi elektrit hästi nukkab.
El.akende viga võib olla posti ja ukse vahelistes juhtmetes.
Tummad kellad võivad olla kehva kere ja mootori massi ühendusest. Tuli meelde, et kunagi C4 kellad näitasid samuti mida tahtsid ja lõpuks vist isegi
keeras halb mass mingi asja ka pekki. Aga see oli ammu ja kõik ei ole täpselt meeles.
Kogu vigade algus võib olla ka niiskuskahjustuses kusagil releede karbis.
Seetõttu võiks hallide juuste ja unetute ööde vältimiseks leida spetsialisti. Kui vigade põhjus on teada, saad ise edasi toimetada.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 20.11.15 08:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Kui neid el.süsteemi vigu lisandub nagu varrukast, oleks kõige mõistlikum tülitada isikut, kes Audi elektrit hästi nukkab.
El.akende viga võib olla posti ja ukse vahelistes juhtmetes.
Tummad kellad võivad olla kehva kere ja mootori massi ühendusest. Tuli meelde, et kunagi C4 kellad näitasid samuti mida tahtsid ja lõpuks vist isegi
keeras halb mass mingi asja ka pekki. Aga see oli ammu ja kõik ei ole täpselt meeles.
Kogu vigade algus võib olla ka niiskuskahjustuses kusagil releede karbis.
Seetõttu võiks hallide juuste ja unetute ööde vältimiseks leida spetsialisti. Kui vigade põhjus on teada, saad ise edasi toimetada.
|
Mind paneb just praegu see mõtlema, et kuidas järsku kõik korraga minna said?
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 20.11.15 21:25
|
|
|
Täna siis päev otsa auto kallal olnud, pole midagi tarka leidnud. Sai signa maha võetud ja tagumiseid massi juhtmeid kontrollitud (olid korras),
uksevahelistel juhtmetel oli üks juhe puruks, mis oli el peegi oma. Pole siiamaani viga leidnud..
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 20.11.15 21:37
|
|
|
Massi juhtme all mõtlesin kaablit, mis on paremal pool mootori ja kere vahel. Vähemasti oli minu masinal kellade anomaalia põhjustajaks just selle
kehv kinnitus kere külge. Kui õieti mäletan, siis vist põhjustas ka tableti vahetuse.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 20.11.15 21:54
|
|
|
C4 peaks ka ajust vigu leidma.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 20.11.15 22:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Massi juhtme all mõtlesin kaablit, mis on paremal pool mootori ja kere vahel. Vähemasti oli minu masinal kellade anomaalia põhjustajaks just selle
kehv kinnitus kere külge. Kui õieti mäletan, siis vist põhjustas ka tableti vahetuse. |
Ma homme vaatan selle mootori ja kerevahelise massi üle, kuid kus see täpsemalt asuma peaks? Ei ole näinud küll kusagil (ju siis kuskil all pool?).
Kuid mis sa selle "tableti" all mõtled?
OBD täiesti olemas. Vaja täpsemat joonist, et kuidas need pistikud omavahel klappima saaks panna.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 20.11.15 22:30
|
|
|
See kaabel on alt paremini nähtav, oli par. esiratta läheduses. Tablett on pingeregulaator geneka küljes (ka harjad vms, kuidas keegi nimetab). Tol
korral sõitsin vist mitte ühe päeva kõikuvate kelladega ja kehva laadimisega. Aga sellest on möödas pea 10 aastat ja kõik ei ole enam täpselt meeles.
Veakoodid ja kõik muu sellega seonduv on mulle täiesti võõras teema, alati on targad abiks olnud.
|
|
|